Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Problem ze SWAP-em m42 e36


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Robiłem SWAP silnika z 1,6 m40 na 1,8is m42 z 94r

Mam problem, ponieważ wszystkie kable i węże koło kolektora ssącego były odłączone. Podłączyłem je ale jak odpaliłem silnik, to na niskich obrotach nim szarpało.Jak dodam gazu, to go dławi (muszę bardzo powoli)

Zostały dwa wolne wejścia elektryczne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7966367592ebeed4.html

Mam nieoryginalne węże od silnika krokowego. Silnik krokowy działa. Zastanawiam się czy dobrze je podprowadziłem. Proszę o fotki co jak i z czym ma być podłączone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...