SataN Opublikowano 18 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Na wstępie sorki, że tak długo się nie pojawiałem, ale w moim życiu się troszkę powywracało do góry nogami... jakaś zmiana pracy i takie tam inne przez co w ogóle czasu nie miałem. Do tego wszystkiego doszedł mi jeszcze problem z autem. Na zimnym silniku tragedia z obrotami.. spadają, świrują, rzuca silnikiem, przygasa i przerywa. Na rozgrzanym mniej ale też silnik pracuje nierówno. Teraz to co udało się zrobić: Lambda jedna i druga ok. Separator olejowy ok (nowy) Filtr powietrza ok. Cewki - wg. kompa ok komp nie pokazuje żadnych błędów....... jego mać, świece były wymieniane może z 10 tys km. temu (ngk). Przepływka ok. Szczelność dolotu powietrza ok. wąż ciśnienia biegu jałowego - ok ! Teraz zostało mi.... 1) wymienić jeszcze raz świece 2) przyjrzeć się cewce po cewce... choć komp nie pokazuje błędów 3) przyjrzeć się czujnikowi położenia przepustnicy i krokowemu co do krokowego, to wstyd się przyznać, ale nawet nie wiem gdzie on jest w tym znajduchu (328i) i czy w ogóle w nim jest Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły to proszę o podpowiedź bo ręce mi już opadły do samej ziemi a lada dzień auto będzie mi niemal niezbędne do życia Dla znalazcy problemu w podzięce wielki zimny browar uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 18 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 co do cewki na kompie błedu ci nigdy nie pokaze! ale jak tak ci szaleje na obrotach wniknoł bym na krokowca! jest pod kolektorem ssacym! jest mozliwos wymiany bez sciagania kolektora bo juz to przerabiałem ale w 2.5 i tam akurat była na przyczyna! znajduje sie na wysokosci mniej wiecej srodek silnika! sprytne raczki i idzie go wymienic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 18 Czerwca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 co do cewki na kompie błedu ci nigdy nie pokaze! ale jak tak ci szaleje na obrotach wniknoł bym na krokowca! jest pod kolektorem ssacym! jest mozliwos wymiany bez sciagania kolektora bo juz to przerabiałem ale w 2.5 i tam akurat była na przyczyna! znajduje sie na wysokosci mniej wiecej srodek silnika! sprytne raczki i idzie go wymienic no to mnie pocieszyłeś.... już dzisiaj tam się gibałem żeby sprawdzić wąż od podciśnienia i wyglądam jak bym się z g*wnem bił przy pomocy żyletek, za duże mam łapy jutro jeszcze jadę do chipa, wymieniam świece, sprawdzam cewki... jak to nie pomoże to tylko krokowy już chyba został... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 18 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 ale cewki nie sprawdzisz! chyba ze poodłanczasz i jezeli jest całkiem padnieta! jezeli cewki broja to przy gwałtowny wcisnieciu gazu zadławia sie cos jak by gubił zaplon! a jezeli u ciebie szaleje na obrotach to krok! miałem juz tak przypadki! bierz sie za niego! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YontecK Opublikowano 18 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Hej Kolego!!! W moim archaicznym już silniku (M30B35) jak zaczęło rzucać nim na boki na wolnych obrotach winny był przepływomierz, mimo iż teoretycznie sprawny, nigdy lpg nie wąchał to coś z nim nie pasiło, po podmianie jak ręką odjął. Ale tak jak przedmówca pisze radzę najpierw najprostrze rzeczy w dolocie po sprawdzać. A przepływke sprawdzałeś na kompie czy na podmianę z inną? Życzę szybkiego rozwiązania problemu, pozdro!!!! <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 19 Czerwca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Hej Kolego!!!W moim archaicznym już silniku (M30B35) jak zaczęło rzucać nim na boki na wolnych obrotach winny był przepływomierz, mimo iż teoretycznie sprawny, nigdy lpg nie wąchał to coś z nim nie pasiło, po podmianie jak ręką odjął. Ale tak jak przedmówca pisze radzę najpierw najprostrze rzeczy w dolocie po sprawdzać. A przepływke sprawdzałeś na kompie czy na podmianę z inną? Życzę szybkiego rozwiązania problemu, pozdro!!!! <bmw_2> przepływka sprawdzana na 3 sposoby 1- na innej, 2- na kompie, 3- przez odpięcie całkowite (dalej drgał po odpięciu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YontecK Opublikowano 19 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 To przepływka odpada... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik89vr Opublikowano 20 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 witam sprawdz jeszcze cisnienie paliwa ja mam w swojej przytarta pompe i jak rano zapale to to samo mi robi pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 22 Czerwca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 witam sprawdz jeszcze cisnienie paliwa ja mam w swojej przytarta pompe i jak rano zapale to to samo mi robi pozdrawiam! no jest to jakaś wskazówka sprawdziłem już wszystko co się dało poza tymi babołami co są pod kolektorem, nic nie pomogło <bmw_4> w zasadzie w przyszłym tygodniu będą ściągać kolektor i zobaczymy co ciekawego jest pod nim... A co do paliwa - komputer nie pokazuje żadnych niezgodności - wszystko jest w normie, wszystkie czujniki i sondy działają ok... podejrzewam jeszcze czujnik biegu jałowego czy jakoś takoś.... albo po prostu jakieś lewe powietrze się gdzieś dostaje, tam gdzie mogłem - sprawdziłem, resztę będą już sprawdzać w chipie jak zdejmą koelktor tak czy tak mi ręce opadły do ziemi razem z ptakiem i jajami pytanie_bmw <bmw_4> <bmw_4> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 23 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 przepływka sprawdzana na 3 sposoby 1- na innej, 2- na kompie, 3- przez odpięcie całkowite (dalej drgał po odpięciu) i jakie wyniki na : 1 sposobie ? 2 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 28 Czerwca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 przepływka sprawdzana na 3 sposoby 1- na innej, 2- na kompie, 3- przez odpięcie całkowite (dalej drgał po odpięciu) i jakie wyniki na : 1 sposobie ? 2 ? To chyba jednak wszystko wskazuje na krokowy zaczął przygasać i szaleć od 500-1500 obrotów.... fakin szit nowy 390 boscha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 30 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Jak go wyciągniesz to wrzuć do nafty(nalej do jakiegoś pojemnika tyle,żeby cały był zanurzony) zostaw go na 20godzin. Później wytrzyj i załóż,powinien zacząć chodzić. Chociaż co nowy to nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 30 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Siemka, jak u mnie rzucało to wyszła wina kabli mam przebicie i iskra leci na silnik zamiast do świecy i nie palił na wszystkie cylindry. Jak odłączyłem silnik krokowy to jest bez zmian bo chodzi na trybie awaryjnym wiec krokowiec jest ok, po odłączeniu lambdy tez chodzi tak samo wiec to nie to, przepływomierz można otworzyć na stałe jak to jego wina. Jak masz możliwość sprawdż jeszcze kable. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Jak go wyciągniesz to wrzuć do nafty(nalej do jakiegoś pojemnika tyle,żeby cały był zanurzony) zostaw go na 20godzin. Później wytrzyj i załóż,powinien zacząć chodzić. Chociaż co nowy to nowy. Więc.... to nie krokowy to nie lambda to nie świece to nie separator oleju to nie cewki to nie przepływka to nie pompa paliwa (w/w nowe) komp nic totalnie nie pokazuje, wszystko ok i w normie ręce mi opadły, nie wiem co robić.... do głowy przychodzą mi tylko: a) 2masówki (ta przy sprzęgle była wymieniana rok temu na nową) b) serwo c) padnięte uszczelki/a pod kolektorem ssącym już normalnie nie wiem co mam robić, 25 wstawiam auto to chipa i mają go rozbierać i sprawdzać [ Dodano: 11 Sierpień 08, 13:49 ] Siemka, jak u mnie rzucało to wyszła wina kabli mam przebicie i iskra leci na silnik zamiast do świecy i nie palił na wszystkie cylindry. Jak odłączyłem silnik krokowy to jest bez zmian bo chodzi na trybie awaryjnym wiec krokowiec jest ok, po odłączeniu lambdy tez chodzi tak samo wiec to nie to, przepływomierz można otworzyć na stałe jak to jego wina. Jak masz możliwość sprawdż jeszcze kable.Pozdro nie mam kabli cewki i świece są ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaadee man Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 polecam to co pisal wyzej Simon.W ciemna noc podnies maske i dokladnie wpatrz sie w kable od kopulki do cewek tylko niewiem czy tam cewek niema w kapturkach bo niewiem jaki masz silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 polecam to co pisal wyzej Simon.W ciemna noc podnies maske i dokladnie wpatrz sie w kable od kopulki do cewek tylko niewiem czy tam cewek niema w kapturkach bo niewiem jaki masz silnik 2.8 na vanosie.... co do cewek i świec są na 100% ok, świece nowe, cewki - był wpakowany komplet nowych, to samo co i na starych było niestety diagnoza "orientacyjna" wcale mnie nie pocieszyła.... źle szukaliśmy Okazuje się, że drgania dochodzą ze sprzęgła/skrzyni.... sprzęgło nowe sachsa, ma przejechane może z 10-15 tys, dwumasówka ma niecały rok... więc na chwilę obecną dla pewności będą sprawdzone uszczelki pod kolektorem, koło 2 masowe, sprzęgło... i prawdopodobna, nawet bardzo prawdopodobna diagnoza problemu - łożyska skrzyni biegów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo0104 Opublikowano 2 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 jeszczy filtry paliwa sprawdziłbym:) ewentualnie wymienil w celi sprawdzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 2 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 BMW to nie złom,chyba,że złom kupiłeś.O ile nie "skatowałeś"auta,pomijając rzeczy,które już sprawdziłeś stawiałbym na przepływomierz.Warto zajrzeć do filtra paliwa i powietrza.Ostatecznie,co wykluczam to zawory.pada hydraulika,ale to ostateczność.Pompa paliwa też lubi kaprysić. Miałem wcześniej e34 i miała problem z odpalaniem.Jak zapaliła było ok.Jak okazało się przytarła się pompa paliwowa.podobnie jak Ty wymieniłem niemal wszystko i klops. happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 3 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 BMW to nie złom,chyba,że złom kupiłeś.O ile nie "skatowałeś"auta,pomijając rzeczy,które już sprawdziłeś stawiałbym na przepływomierz.Warto zajrzeć do filtra paliwa i powietrza.Ostatecznie,co wykluczam to zawory.pada hydraulika,ale to ostateczność.Pompa paliwa też lubi kaprysić. Miałem wcześniej e34 i miała problem z odpalaniem.Jak zapaliła było ok.Jak okazało się przytarła się pompa paliwowa.podobnie jak Ty wymieniłem niemal wszystko i klops. happy_bmw pompę to ja już wymieniłem..... bo miała za małe ciśnienie ale nic to nie zmieniło.... a co do auta nie jest katowane a czy było... nie wiem... tak czy tak to podejrzenia zawęziły się do okolic skrzyni biegów i sprzęgła... zobaczymy co z tego wyjdzie już w niedługim czasie... w razie czego pół biedy bo używka skrzynka 350 lepsze to niż np. 2 masówka za 1600 p.s. bmw to złom jak każdy inny.... tylko do tego mam większy sentyment niż do innych ale między bogiem a prawdą... nie ma aut które się nie psują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 3 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 BMW to nie złom,chyba,że złom kupiłeś.O ile nie "skatowałeś"auta,pomijając rzeczy,które już sprawdziłeś stawiałbym na przepływomierz.Warto zajrzeć do filtra paliwa i powietrza.Ostatecznie,co wykluczam to zawory.pada hydraulika,ale to ostateczność.Pompa paliwa też lubi kaprysić. Miałem wcześniej e34 i miała problem z odpalaniem.Jak zapaliła było ok.Jak okazało się przytarła się pompa paliwowa.podobnie jak Ty wymieniłem niemal wszystko i klops. happy_bmw pompę to ja już wymieniłem..... bo miała za małe ciśnienie ale nic to nie zmieniło.... a co do auta nie jest katowane a czy było... nie wiem... tak czy tak to podejrzenia zawęziły się do okolic skrzyni biegów i sprzęgła... zobaczymy co z tego wyjdzie już w niedługim czasie... w razie czego pół biedy bo używka skrzynka 350 lepsze to niż np. 2 masówka za 1600 p.s. bmw to złom jak każdy inny.... tylko do tego mam większy sentyment niż do innych ale między bogiem a prawdą... nie ma aut które się nie psują SataN ja juz trzeci raz bede silnik wymieniał raz padł z mojej głupoty a raz z wady fabrycznej i powiem ci ze od chyba czterech lat jezdze bwm i marki nie zmienie chyba ze na starosc ale narazie moje nastawienie jest tylko i wyłoncznie na BMW wiec trzeba auto piescic głaskac zeby chodziło a tak powaznie jezli doprowadzisz je do stanu to bedzie słuzyło ci długo długo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 3 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 BMW to nie złom,chyba,że złom kupiłeś.O ile nie "skatowałeś"auta,pomijając rzeczy,które już sprawdziłeś stawiałbym na przepływomierz.Warto zajrzeć do filtra paliwa i powietrza.Ostatecznie,co wykluczam to zawory.pada hydraulika,ale to ostateczność.Pompa paliwa też lubi kaprysić. Miałem wcześniej e34 i miała problem z odpalaniem.Jak zapaliła było ok.Jak okazało się przytarła się pompa paliwowa.podobnie jak Ty wymieniłem niemal wszystko i klops. happy_bmw pompę to ja już wymieniłem..... bo miała za małe ciśnienie ale nic to nie zmieniło.... a co do auta nie jest katowane a czy było... nie wiem... tak czy tak to podejrzenia zawęziły się do okolic skrzyni biegów i sprzęgła... zobaczymy co z tego wyjdzie już w niedługim czasie... w razie czego pół biedy bo używka skrzynka 350 lepsze to niż np. 2 masówka za 1600 p.s. bmw to złom jak każdy inny.... tylko do tego mam większy sentyment niż do innych ale między bogiem a prawdą... nie ma aut które się nie psują SataN ja juz trzeci raz bede silnik wymieniał raz padł z mojej głupoty a raz z wady fabrycznej i powiem ci ze od chyba czterech lat jezdze bwm i marki nie zmienie chyba ze na starosc ale narazie moje nastawienie jest tylko i wyłoncznie na BMW wiec trzeba auto piescic głaskac zeby chodziło a tak powaznie jezli doprowadzisz je do stanu to bedzie słuzyło ci długo długo nie licząc rysy na drzwiach i błotniku.... to jest jedyny problem jaki z nim mam więc specjalnie nie ma co tam doprowadzać do normalnego stanu a to... telepanie.. spędza mi sen z powiek.. no ale jestem dobrej myśli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.