drzewko Opublikowano 27 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 czesc mam zamiar kupic e34 2.0 24v na co zwrocic szczegolna uwage przy zakupie tego samochodu jakies wskazowki mile widziane <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODZIO Opublikowano 27 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 na uklad chlodzenia czy chlodnica jest w dobrym stanie czy pompa wodna jest ok czy trzyma ladnie temp i nie wychodzi za polowe no i wazne czy wisco bylo dobrze zalozone bo jak przegrzejesz to ...........................duze koszta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 27 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 kup 525 na vanosie.. takie moje skromne zdanie...jak benzyna to juz przynajmniej zeby jezdzila bo 5 to ciezkie autko..pozdrowka i zgadzam sie co do poprzednika w spawie szegolow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 27 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 a nie lepiej starsze ale 12v, moc troche mniejsza ale tani gaz mozna spokojnie zalozyc. wada tylko taka ze pasek rozrzadu trzeba wymienic co 60tys km. i oczywiscie regulowac zawory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pi3s Opublikowano 28 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 Mam e34 520i 24V 1993r i powiem szczerze... autko jest fajne, ale gdybym mial je kupic jeszcze raz to kupilbym 525i.. Za sekwencyjny wtrysk gazu i tak zaplacilbym tyle samo, a miec 192 konie zamiast 150 to duza roznica.. Moj pali w miescie w zimie w korkach 15L gazu/100 km (nie jezdze ekonomicznie).. 525 paliby 16 moze 17. 100 km kosztowaloby mnie 4,30 wiecej, wiec to zadna roznica. e34 525i to Bardzo Madry Wybor, no chyba ze 535i ?? :mrgreen: <bmw_1> pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drzewko Opublikowano 28 Lutego 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 wszystko fajnie co piszecie tylko kto mi sprzeda tka 525 za cene tej jaka kupilem no chyba ze ktos mialby ochote sie zamienic z "doplata" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REKIN-E28 Opublikowano 28 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 ja mam 520 12v ale jeszcze w rekinie bez kat i nie wiem czy silnik taki slaby do masy a mysle ze masa o duzo nie jest wieksza niz u mnie a silnik w zupelnosci mi wystarcza ale to juz zalerzy od oczekiwan i od potrzeb jakie ma uzytkownik wzgledem silnika . Diesla bym raczej nie kupil pomimo iz smigalbym za darmo a 525i to faktycznie madry wybor Tak na marginesie jaka roznica z ubezpieczeniem miedzy 2.0 a 2.5 ?? Przy kupnie zwrocilbym uwage na spod silnika czyli panewki wal itp czyli sprawdzenie ale tylko takie "pi razy drzwi" przez tzw bagnet a takze na sprzeglo aczkolwiek sprzeglo jest stosunkowo tanie a spod silnika to nieciekawa robota i kosztowna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.