sylwek 735 Opublikowano 13 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Wie ktos jakie cisnienie na tlokach powinien miec silnik 3.5.Moj ma 9 atm. jest z 91 r.Dzieki.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 14 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 9,0:1 http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwek 735 Opublikowano 15 Czerwca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 dzieki Sowa.ja mam wlasnie cisnienia 9 na wszystkich tlokach nowe swiece i kable a auto idzie opornie jak maluch.musze podskoczyc na kompa i moze cos wiecej sie dowiem.pozdrowionka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BatonMW Opublikowano 15 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 9:1-to jest stopień sprężania lub wynik jakiegoś meczu i nie ma nic do twojego ciśnienia sprężania ponieważ jest wartością stałą.Twoje ciśnienie jest na wszystkich garach po 9,czy jest to średnia?-ale i tak nie zmienia to faktu że jest za małe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 15 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 ale i tak nie zmienia to faktu że jest za małe. Co jest za małe :?: :!: :?: :!: Jeśli ma po 9 na każdym garze to ma wzorowo :!: :!: :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 15 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 9 atm to wzorowo? jak by miał po 12 to tak! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 15 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 jak by miał po 12 to tak! Jak sobie zrobi szlify i planowanie to może i tak :arrow: A skoro fabryka mu dała 9, a jego auto ma nadal po 18 latach eksploatacji na wszystkich garach, to chyba mówi samo za siebie :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BatonMW Opublikowano 15 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 A skoro fabryka mu dała 9, a jego auto ma nadal po 18 latach eksploatacji na wszystkich garach--skąd masz takie informacje?,pozwól żeby autor pytania się wypowiedział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwek 735 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 5 garow ma po 9 atm a na jednym jest 8,8.keden mowi ze spoko a drugi ze slabo.jak jest faktycznie? ja u siebie tez sie spotkalem z roznymi wersjami.dzieki i pozdrowionka dla wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 16 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 sylwek 735, ciśnienie 9 bar/atm to już raczej dolna granica:(jak dla silnika benzynowego Z tego wynika tylko tyle ,że silnik zużył/zużywa się Tobie bardzo równomiernie. 9,0:1 to stopień sprężania(na chłopski rozum wygląda na to ,że "obiętość 9 częśći powietrza sprężasz do 1 części obietości i to jest konstrukcyjnie stały stosunek) a to nie jest ciśnieniem sprężania jakie widzisz przy pomiarze manometrem Ja w swoim silniku ten stopień sprężania(jednostka niemianowana) mam na poziomie 10,5 i to jest stałe bez względu na zużycie silnika a ciśnienie sprężania (mierzone ok rok temu) w zakresie od 11.2atm do 11.5atm więc odchyłki między cylindrami nie są duże wiec też zużywa się w miarę równo. raz miałem na 5 cylindrach ciśnienie sprężania 16 atmosfer bo strzeliły mi uszczelniacze zaworów i ollej wlewał się do cylindra po zaworze uszczelniając mi pierścienie przy czym stopień sprężania jest ciąle 10,5 Jak widać stopień sprężania jest stałą konstrukcyjną a ciśnienie sprężania zmienne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 16 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Ok. zwracam honor Panowie uklon_bmw uklon_bmw uklon_bmw Pomyliłem dwa pojęcia stopień sprężania z ciśnieniem sprężania. Za toDziki, wyjaśnił oso chodzi :mrgreen: Pozdro. bmw_beer Sowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwek 735 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 dzieki wszyystkim.powie kts moze cz jes sens pakowac do mojej betki v4.0 lub v5.0 ?czy to duzo kombinacji i jaki koszt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 24 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 cisnienia wystarczy na ten silnik, ustaw zawory,sprawdz katalizator czy nie rozwalony, i zrob test przeplywki podczas jazdy.powinno zaczac jezdzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwek 735 Opublikowano 24 Czerwca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 a jak sprawdzic kata i przeplywke? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 27 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 katalizatora sam nie sprawdzisz, musisz do dobrego warsztatu pojechac. a przeplywke to kompem w trakcie jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwek 735 Opublikowano 29 Czerwca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 dzieki wam wielkie.pozdrawiam <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 29 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 jest ok. Wersje z katem mialy: 9.0.1 wersje bez kata 9.2.1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.