Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Potrzebuje pomocy fachowców >>> kupno e30


_maty_

Rekomendowane odpowiedzi

Od dłuższego czasu jestem napalony na e30 w szerokiej lampie i o motorze m40 najlepiej 1.8 w gazie. 1.6 myślę, że nie warto, spalanie to samo a moc mniejsza :wink: z kolei 2.0 boje się, że po mieście może łoić znacznie więcej... większe oczywiście odpadają. Na początek 1.8 powinno starczyc :P . Rozważałem też kupno e36, ale na nie jednak trzeba wiecej kasy... nawet jeśli uzbieram i kupie to i tak będzie to rzęch i skarbonka, bo interesowały by mnie tylko te z najniższej półki cenowej, dlatego myśle, że rozsądniej bedzie kupic e30 z ostatnich roczników w lepszym stanie, za 4-5 tys. zl oczywiście w wersji coupe, utrzymany w oryginale. Chciał bym się dowiedziec co Wy o tym myślicie, czy to dobry pomysł, dodam że mam 18 lat... jak jest z kosztem ich utrzymania (części) awaryjnością, oczekuje wyczerpujących odpowiedzi, na każde moje zdanie z osobna :mrgreen: bardzo potrzebuje opinii znawców tematu, więc z góry THX !!!

PS A co myślicie o kupie e30tki w niemczech?? wtedy musiał bym doliczyć 3 tys. zł na opłaty i założenie gazu, ale zawsze wozik nie był by tak dojechany... ale czy warto jechac po samochód tej wartości do niemiec?? Chociaz jak patrze na mobile.de to ceny są zadziwiająco wysokie... a w Polsce mozna spotkac świeżo sprowadzonego na sprzedaż za 1500 zł (wnoskuje, że musiał byc kupiony za pół darno) czekam na listy zwrotne :mrgreen: <bmw_2>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do tej pory poruszałem się Mercedesami w dieslu i Tico, więc myśle, że nawet 1.6 zrobiło by na mnie spore wrażenie... no ale ok, a jak jest ze spalaniem gazu w Waszych 320?? (konkretnie w mieście i na trasie z uwzględnieniem wagi nogi... ;) ) jest może jakis Topic na ten temat juz??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Więc sprawa wygląda tak ja mam e30 2.0i z 88r wąska lampa, jak do tej pory mam ją2 lata i z tego co wymieniłem to 4 tarxcze i klocki bo była ich pora, miske olejową bo nie wytrzymała spotkania z asfaltem ale aluminium tak ma:)potem standard czyli kable i świece + guma od przepłyki i krokowy a po rokuj eżdzenia założyłem gaz:) no i generalnie opony na tył :D ceny części do e30 są bardzo przystępne pozatym na forum jest gro ludzi oferujących części po bardzo przystępnych cenach.Co do spalania to przy spokojnej jździe po mieście moja brała 10l benzyny a jak szlałem to i 15 :)w trasie spokojnie 10 jadąć 110-120.Po założeniu gazu po mieście łyka ok 15 lpg a w trasie ok 12 ale generalnie przyjemność z jazdy mniejsza bo wolniej się wkręca na obroty.Więc gaz ma swoje + i - ale jak ktos sie uczy jak ja albo jest młody (choć wiele starszy nie jestem:) ) to gaz jest dobrą alternatywą bo na benzynie zawsze można poszaleć a gaz na codzień do pracy czy szkoły.jestem podobnego zdania co inni ze lepiej od razu wskoczyćna 2.0i bo to i silnik R6 i ten specyficzny wydech:) jak 1.8 to tylko is:) więc moim zdaniem jeśli kupisz w miare zadbane auto i nie oszukujmy sie troche od razu w miego włożysz żeby chodziło ok to potem będziewsz miał już spokój:) ale te auta mają w sobie to coś wiec moim zdanie wybrałeś najlepszą możliwość <bmw_2> pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te auta mają w sobie to coś
taaak :P nie dopuszczam do siebie myśli żebym jeżdził innym samochodem happy_bmw , ale ta cyfra 15 L troche mnie przestraszyła... tak czy inaczej te 2 litry w tę czy w tę nie zaważą na tym, że zrezygnuje z e30 :twisted: THX za wyczerpującom odp <bmw_2>
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

posiadam m10b18 i jest to za mało żeby zrobić co kolwiek, po mieście jeszcze ujdzie, ale na trase, to za mało i przez to mało ekonomicznie, czasami strach wyprzedzać. Co do spalania to benzyny nie wiem ile pali bo ostatni raz tankowałem gdzieś rok temu, natomiast gazu (paliła 10L po mieście nie ważne z jakim stylem jazdy) jak jeden "fachowiec" mi spieprzył autko to pali 20L (teraz może jakieś 15-18 jak trochę poprawiłem po nim). Moje zdanie jest takie - każdy jeździ tym czym lubi uklon_bmw ale fajnie jest wcisnąć czasami pedał do oporu <bmw_4> i trzeba brać pod uwage że mniejszy silnik dużo więcej nie spali bo mniej się męczy niż słabszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No i dokładnie kolega misiosl napisał to co chciałem przekazać. Tylko że nie teoretycznie a praktycznie. Sprawiłem sobie E34 M60B30 i jest po mieście tak samo "ekonomiczne" jak M52(chyba)B20 a na trasie bardziej o wiele bardziej ekonomiczne :) także moje zdanie jest takie że nie należy się bać dużych silników

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...