Rzeski Opublikowano 24 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Czesc Wam Zwracam sie do Was jako specjalistow z prosba o pomoc w wyborze... Chce kupic BMW ale nie wiem na jak sie zdecydowac.... E28 M20B20 lub M20B27 lub M20B28 E30 M20B20 lub M20B25 E34 M20B20 lub M20B25 Chcialbym zeby to auto mialo w sobie cos z klasyka dlatego silniki z E34 serii M50..wypadly z gry...za to E34 z "baranem" jak najbardziej Zdecydowanie silnik musi miec "to" brzmienie tzn wiecie o co mi chodzi piekny sound wydobywajacy sie gdzies z okolic kolektorow wydechowych tudziez wydechu.... Rok temu kupilem E34 M20B25 i bylem pod wrazeniem mocy i osiagow tego auta...niesamowicie lekko wpadalo w poslizg (tylko pozniej mialem problem z kontrolowaniem toru jazdy ale to mozna podszkolic)....Miala to brzmienie miala wszystko ale niestety zmuszony bylem sprzedac z powodow osobistych.....niestety milosc nie przeszla zakochalem sie w BMW i tak juz zostalo....juz nie mam sily ciagle ogladac tylko i lizac loda przez papierek.... Obecnie jezdze Celica 95` i brakuje mi auta ktorym moglbym na wekeendy poczuc smak tylnego napedu.... Chcialbym zeby mozna bylo nia poczuc poslizg na zakrecie (oczywiscie na jakims torze np. we Wrocku na rakietowej) jestem przeciwnikiem szalenstw po miescie.... NIe wiem czy E30 M20B20 nie bedzie za slabe, z drugiej strony strasznie kreci mnie ETA w E28 , E34 mialem i nie powiem ze nie chcialbym znowu..... Max do wydania 3000....co wy na to ma to byc auto na wekeend na codzien do pracy jezdze Celica......Fajnie jak bedzie mozna w nim cos porobic np. wyczyscic chromy do blasku lub polerowac co tydzien....Wiem na co zwrocic uwage przy zakupie BMW prosze tylko o pomoc w wyborze jaki model jaki silnik...... DZIEKI !!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 25 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Jesli to ma być autko tylko do latania boczkiem i to w weekend to ja wybrałbym E30. Najlżejsze,wystarczy M20B20,żeby dupa latała. E34 jest bardziej komfortowe,ale i trudniej nim latać bokiem,musisz mieć co najmniej M20B25. I za 3000 kupisz E30 w lepszym stanie niż E34. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rzeski Opublikowano 25 Maja 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Najlżejsze,wystarczy M20B20 wlasnie ile wazy E30 z M20B20 ?? slyszalem tez ze to bardziej wytrzymale silniki niz M20B25..... ile w tym prawdy ?? Jeszcze jedno pytanie czy ETA nadaje sie do nauki szkolenia jazdy bokiem ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kresek Opublikowano 25 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 nadaje sie doskonale poszukaj tematow kolegi enzo on zaczynal na ecie i dobrze sobie radzil .mialem e30 b20 i b25 i z zadnym nie mialen problemow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 25 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 z tego co napisales nalepszym wyborem bedzie E30 325 m20b25 m20 w e34 nie jedzie prawie wiec nie polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 25 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 a jeśli lubisz czyścić chromy to tylko E30 323 happy_bmw na wąskiej oczywiście, Kosa nic nie wspomniał ale 320 daje radę spokojnie........ :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rzeski Opublikowano 26 Maja 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Dzieki Wam Wszystkim za opinie w takim razie pozostawiam 2 opcje: E28 M20B27 E30 M20B20.... w takim razie czekam na jakis w miare niezajechany egzemplarz.... jezeli chodzi o E30 to mam ta na oku.... http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5217276 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 26 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 polecam: http://www.forum.maxbimmer.pl/topics16/kosakatarzylka-e30-320i-vt3987.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 26 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 polecam e30 m20b20 pierwsza moja bunia! zrobiłem nia ok30tys przez niecały rok i chodziła swietnie! w e34 m20b20 to poraszka! ale silnika m20b25 nie polecam-pekajace głowice bład fabryczny! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rzeski Opublikowano 27 Maja 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 silnika m20b25 nie polecam-pekajace głowice bład fabryczny! z tego co sie orientuje to tam wydmuchiwalo czesto uszczelke ..... ale dobrze wiedziec o pekajacych glowicach dzieki Danich :mrgreen: hmm z Waszych komentarzy wyciagam jak na razie wniosek jeden E30 M20B20 ..... macie moze jakies filmiki na necie jak to lata ?? bo wpisuje rozne rzeczy w youtube ale nic konkretnego nie wyskakuje a palenie gum i donatsy mnie nie interesuja .... tak sie zastanawiam czy ona pociagnie po dlugim zakrecie bokiem.....czy nie bedzie za slaba.....?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 27 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 za słabe nie bedzie da rade! tylko ze jak dojdzie zwykły gaz miksery zwerzki itp. to troszke kucy mu odpadnie! chyba ze sekwencje mu załozyc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 27 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 a nie myslales o m20b27 w e30?? To by dopiero fajnie latalo a w razie braku wystarczajacej mocy to mozna to pozniej fajnie zrobic (szczegolnie starej etcie bardzo niskimi kosztami mozna dodac sporo konikow) Tylko, ze obecnie możesz miec problem z kupnem ladnej e30 i to do tego za 3tys. zl Do jazdy bokiem bardzo przydalaby sie szpera. Mozna wtedy latwiej kontrolowac poslizg szczegolnie w silnikach o mniejszej mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rzeski Opublikowano 27 Maja 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 myslales o m20b27 w e30 no o tym tez czytalem zalozenie glowicy z M20B25 do M20B27 pozwala wykrecic okolo 200PS....hmm slyszalem tez ze M30B28 w E28 sa bardzo mocne i zrywne.... czytalem znowu na forum ze dlugie zakrety i dlugie luki to trzeba duuuuo kucy chcialbym rowniez zeby to bylo auto w ktorym nic nie robie zadnych SWAPow i tego typu modyfikacji nei mam na to czasu chce wsiasc na wekeend w tylny naped najpierw sie nauczyc a potem co wekeend odstresowywac [ Dodano: 27 Maj 08, 22:53 ] tylko ze jak dojdzie zwykły gaz miksery zwerzki itp. to troszke kucy mu odpadnie! chyba ze sekwencje mu załozyc! no wlasnie zadnych zagazowanych silniorow chce kupic jak juz to z niemiec sciagany bez LPG potem za duzo babraniny jest zeby doprowadzic silnik do porzadku czyszczenie wtryskow pompy paliwa itd.... brak czasu mi na to nie pozwoli 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zenon Opublikowano 28 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 czytalem znowu na forum ze dlugie zakrety i dlugie luki to trzeba duuuuo kucy jak chcesz dobrze polatać to podstawa tylni napęd minimum 200 kucy i dobry zawias Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 28 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 m20b20 pociagnie bokiem po luku tylko ze szpera, a jak to bedzie eletroszpera to nawet dluuugi luk wezmie tak to 129 km to bardzo mało i ledwo to jezdzi pozdr szukaj e28 z m30b35 :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rzeski Opublikowano 28 Maja 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 szukaj e28 z m30b35 nie no to juz szakal ale wlasnie M30B35 nie M5 w sumie nie wiele lepszy jest od osiagow M30B28 a spalanie to dwa wiadra wiecej.... w sumie to znowu dylemat chyba ankiete zrobie :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 28 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 nie ktorzy pisza ze 320 pali tyle co 318 ale tak poprzegladac fora to wyjdze ze 325pali jak 320 a ta znowu pali jak 318 ktora pali tyle co 316 :lol: kupuj wiec 535 bo pali tyle samo co 316 chociaz czytalem tez ze m60b40 pali tyle co m50b25 wiec ja bym juz od razu szukam 750i pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 28 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 ale tak poprzegladac fora to wyjdze ze 325pali jak 320 a ta znowu pali jak 318 ktora pali tyle co 316 hehe, podobna filozofia byla kiedys w BMW TRENDS na temat kupna nowego bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rzeski Opublikowano 28 Maja 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 nie ktorzy pisza ze 320 pali tyle co 318 ale tak poprzegladac fora to wyjdze ze 325pali jak 320 a ta znowu pali jak 318 ktora pali tyle co 316 kupuj wiec 535 bo pali tyle samo co 316 chociaz czytalem tez ze m60b40 pali tyle co m50b25 wiec ja bym juz od razu szukam 750i hehe sie usmialem mam nadzieje ze w wakacje juz bede smigal czyms..... :mrgreen: [ Dodano: 28 Maj 08, 12:34 ] pozdro czytalem Twoj watek moje uznanie i gratulacje dla projektu..... jest jeszcze jedno pytanko czym sie rozni waska i szeroka lampa w E30 o co kaman ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 28 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 waska byla produkowana do 1987 roku zderzaki ma w chromie, lampy bez soczewek (najzcesciej) i lampy tyl inne zobacz np. e30 323 Piotra to tzw. wąska lampa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 31 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 Danich napisał/a: silnika m20b25 nie polecam-pekajace głowice bład fabryczny! z tego co sie orientuje to tam wydmuchiwalo czesto uszczelke ..... ale dobrze wiedziec o pekajacych glowicach dzieki Danich :mrgreen: hmm z Waszych komentarzy wyciagam jak na razie wniosek jeden E30 M20B20 ..... macie moze jakies filmiki na necie jak to lata ?? bo wpisuje rozne rzeczy w youtube ale nic konkretnego nie wyskakuje a palenie gum i donatsy mnie nie interesuja .... tak sie zastanawiam czy ona pociagnie po dlugim zakrecie bokiem.....czy nie bedzie za slaba.....?? Co do pękających głowic to i w b20 się zdarza (sprawdzone w praktyce). Jeśli chodzi o silnik to do spokojnego driftowania (nie katowania) auto powinno mieć moc powyżej 150kM. Tak więc wybrał bym m20 b25 albo lepiej m20b27, który jest odprężony, ma moment jak b25, ale moc słabszą (150kM), za to spalanie mniejsze :!: Mam E30 2.0 no i myślę, żeby zakręt bokiem przeszła (125p kombi dawało rade :twisted: ) ale to nie jest to :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.