Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Pompa wspomagania wyje - pytania o regenerację.


Rekomendowane odpowiedzi

Objawy - coraz głośniejsza praca pompy. Najpierw wymieniłem płyn - rano kierownica kręci

się lekko, potem szlamik (miesiąc po wymianie płynu znów syf) w płynie się podnosi i

kierownica stawia coraz większy opór, przy czym pompa czasem wręcz klekocze.

Potem zmieniłem napinacz i rolkę, nie pomogło, więc chyba czas na wymianę samej pompy.

Satan znalazł kolesi w Mirkowie, którzy się znają, regenerują i dają gwarancję.

Mówią oni jednak że pompy LUK (bo takową mam) się nie bardzo regeneruje. Czy ktoś

zna/wie gdzie jeszcze we Wrocławiu ktoś bawi na poważnie w regenerowanie?

Czemu LUK się nie daje regenerować, tylko wymieniać?

Czy poza samą pompą coś jeszcze może być powodem jej wycia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już raz komuś doradzałem i pomogło mi też pomogło więc i tobie może pomoże spróbuj podociągać wszystkie śruby na pompie i sprawdź dokładnie czy żadnej nie brakuje , bo jak pompa się rozszczelnia to zaczyna ciągnąć powietrze i stąd wycie i piana w zbiorniczku posprawdzaj również węże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...