zyto Opublikowano 16 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Tak jak w temacie który lepszy??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 16 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 a ten orginalny jaka ma nazwe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyto Opublikowano 17 Maja 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Nie pamietam byl chyba tylko z orginalnym logo BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik89vr Opublikowano 17 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 z pewnoscia ten oryginalny to pelen syntetyk zalezy z ktorego roku jest ten olej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pudzianek_19 Opublikowano 17 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Oryginał lepszy w 100 % , kumpel niedawno zmienił olej na inny , a po sprowadzeniu nie zmienił oleju i było ok . Po zmianie momentalnie zaczęły grać zawory ... hydrauliki w m40 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyto Opublikowano 17 Maja 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Własnie czytalem na temat Mobila tzn jakie ma właściwości myjace, wskaznik lepkosci i nie jest taki zły. Tylko szkoda ze nie wiem jak nazywał sie ten orginalny z serwisu A chce wymienic na taki zeby miał jak najwiekszy wskaznik lepkości to moze przestanie klepac hydro zobaczymy co z tego bedzie..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pudzianek_19 Opublikowano 17 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Do hydro powinien być nie za gęsty ani nie za rzadki olej !! trzeba go dobrze dobierać i nie oszczędzać kasy . Ja naszczęście mam zwykłe zawory ^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyto Opublikowano 17 Maja 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Tak wygladały te oleje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pudzianek_19 Opublikowano 17 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Pełne syntetyki ^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyto Opublikowano 17 Maja 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Nigdzie nie moge znalesc nic na ich temat Wie ktos moze cos o nich??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pudzianek_19 Opublikowano 17 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 To te oleje z allegro ?? powiem Ci tak : Jeżeli masz już przebieg powyżej 100 tys km nie zastosujesz już syntetyku , jeżeli powyżej 200 tys nie zalejesz półsyntetyku - wielkości są zbliżone , dużo też ma stan silnika , ale przeważnie po takich przebiegach stosuje się takie gatunki olejów , a nawet częściej . Zakładam że masz ponad 200 tys , to proponowałbym mobila 10w40 albo coś podobnego , inaczej silnik może wypić rzadki olej . Te z allegro są za rzadkie oleje , prawie do nowych samochodów z niewielkim przebiegiem . Podam link jeżeli można : http://moto.allegro.pl/item358516518_jedyny_na_allegro_oryginalny_olej_bmw_.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BatonMW Opublikowano 17 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Jeżeli masz już przebieg powyżej 100 tys km nie zastosujesz już syntetyku , jeżeli powyżej 200 tys nie zalejesz półsyntetyku -czy możesz w sposób logiczny wyjaśnić to co napisałeś.Do pudzianka19. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 17 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 To te oleje z allegro ?? powiem Ci tak : Jeżeli masz już przebieg powyżej 100 tys km nie zastosujesz już syntetyku , jeżeli powyżej 200 tys nie zalejesz półsyntetyku - wielkości są zbliżone , dużo też ma stan silnika , ale przeważnie po takich przebiegach stosuje się takie gatunki olejów , a nawet częściej . Zakładam że masz ponad 200 tys , to proponowałbym mobila 10w40 albo coś podobnego , inaczej silnik może wypić rzadki olej . Te z allegro są za rzadkie oleje , prawie do nowych samochodów z niewielkim przebiegiem .Podam link jeżeli można : http://moto.allegro.pl/item358516518_jedyny_na_allegro_oryginalny_olej_bmw_.html to ciekawe co piszesz, bo ja mam ok. 270 tys km i śmigam jak gdyby nigdy nic na mobilu, półsyntetyku fakt, przy 240 robiony był remont silnika - uszczelki, pierścionki, panewki... takie tam inne, ale wcześniej też jeździł na półsyntetyku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 17 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Jeżeli masz już przebieg powyżej 100 tys km nie zastosujesz już syntetyku , jeżeli powyżej 200 tys nie zalejesz półsyntetyku mój motor ma chyba ze 400 tys., mam syntetyka i nie bierze mi oleju. BMW uklon_bmw (nie wykluczam, że ktoś coś, kiedyś naprawiał). Silnik czysty jak łza, a zawory jak to w M40 niezależnie od leju wlanego. Po drugie primo gdzieś czytałem i nie mogę teraz znaleźć tego, że olej mineralny i syntetyk to różni się jak jest w butelce, a jak ma temperaturę roboczą, to z gęstością wcale nie jest tak na korzyść minerala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pudzianek_19 Opublikowano 18 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Odnośnie tych przebiegów , były tylko przykładem że już wraz ze wzrostem przebiegu auta powstaje zużycie tulei cylindrów oraz innych elementów . Możliwe że przy 400 tys km zalejesz olej syntetyczny , ale oczywiście po wymianie uszczelniaczy inaczej silnik wypije olej . Najbardziej to pierścienie odczuwają , benzyniaki przewidziane były technicznie do 250 -300 tys km , następnie albo złomowanie albo remont . Obecnie benzyniaki mogą znacznie dłużej przejechać . Aaa jeszcze istotne ma też znaczenie jak był użytkowany pojazd , jaki olej zalewany i czy wszystkie wymiany na czas . Każdy wie jakie są reali w Polsce .... aby do przodu , jak już coś zaczyna się psuć to aż tak dopóki samochód nie pojedzie , dopiero ludzie zaczynają myśleć o remoncie . Ale jest grupka osób które dbają o samochody ^^ To tak tylko parę słów ode mnie ... oczywiście mogę się mylić , ale takie mam zdanie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mokun Opublikowano 18 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Ja mam w swojej przejechane 305tys i na pelnym syntetyku ciagle jezdzi ale na 15tys 1 litr trzeba dolac ale to nie tragedia wiec jezdze dalej na syntetyku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.