xenomorph Opublikowano 15 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Przede wszystkim witam wszystkich. Mam ostatnio problem ze swoim BMW 316i. Mianowicie, coś zaczęło wibrować i dziwnie hałasować. Dźwięk oraz wibracje dochodzą z tyłu samochodu. Na początku myślałem, że siadł mi dyferencjał, ale to raczej nie to. Może w kilku słowach postaram się dokładnie opisać swój problem. Czyli tak: Od 0-80km/h nic się nie dzieje, po zdjęciu nogi z pedału gazu również spokój. Jak podciągnę go do 100km/h i trzymam gaz dalej jest spokój, ale jak tylko przy 100km/h zdejmę nogę z gazu, zaczynają się w.w. Jadąc poniżej 80km/h jest cicho i nic nie wibruje, do momentu, kiedy wchodzę w ciasny prawy łuk. Natomiast jadąc w lewym łuku, nawet przy hamowaniu silnikiem ze 100km/h nic się też złego nie dzieje. Teraz pytanie, czy komuś się coś takiego przytrafiło, jak z naprawą i ewentualną ceną wymiany uszkodzonej części ? Dziękuję wszystkim z góry za odpowiedź i pomoc, dla mnie i mojego BMW. Pozdrawiam 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rychu1976 Opublikowano 15 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 podobne objawy miałem gdy zacierały się satelity w mechaniźmie różnicowym sprawdź czy masz dość oleju w dyfrze. Wejdź pod auto i zobacz też czy nie wyłażą z dyfra te kielichy do których są przykręcone przeguby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 15 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 a nie jest to czasem podpora wału? sprawdzałes? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xenomorph Opublikowano 15 Maja 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Na dzień dzisiejszy, nie mam gdzie się położyć i zbadać dokładnie. Ale jak parę dni temu leżałem pod nim, to wyglądał na suchy. Po za tym podczas ruszania za przeguby wszystko w środku chodzi. Takie dziwne w sumie przesuwanie. A co do samego zawieszenia, to ciężko mi powiedzieć. Będę musiał na dniach zajechać na kanał. I wtedy dam jeszcze znać. Więc do tego czasu czekam jeszcze na ewentualne spostrzeżenia i porady, na które mam zwrócić uwagę podczas leżenia pod nim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 15 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Lewe łożysko, albo coś z kołami - nie wyważone, opona przytarta, felgi krzywe... Łożysko ok. 50zł plus wymiana oczywiście zależy gdzie (100-200 za stronę <bmw_4> :!: ), mówię tu o e30, bo nie napisałeś o jaki model chodzi :wink: Ps. wg mnie to łożysko <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geronimo Opublikowano 18 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 zeby nie było ze nie czytam forum . Problem mam podeobny lecz poważniejszy znacznie chodzi oE36 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 18 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Witam u mnie w aucie jest wysoki poziom hałasu,nie wiem czemu.łożyska z tyłu wymienione ,moze opony nie wiem miałem dwa komplety i dalej raban.Tak wogółe to mam szum z tyłu ,który rośnie ze wzrostem prędkości,wymieniłem dwa mosty,bębny,szczęki pompe paliwa,podpore wału,łożyska i dalej szumi.Ktoś wie co to jest?No i ten hałas moze znacie jakies dobre sposoby na wyciszenie auta?W e34 kumpla jest cisza jak makiem zasiał nawet na wysokich obrotach. [ Dodano: 19 Maj 08, 00:50 ] z tyłu w nadkola pod boczkami napchałem gąbki ,ale nic to nie pomogło Jeszcze spróbuje w drzwi,ale z umiarem bo szyby nie otworze :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.