Malinnow Opublikowano 11 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 witam szystki. mam mały problem a nawet duzy ostatnio przy moim autku nawalil rozrusznik tak mi sie przynajmniej wydawalo :? wiec postanowilem go wyjac i myslalem ze wina tego jest bendix, wymienilem bedix i jak chcialem wkaladac rozrusznik okazala sie zecz niezwykla, przynajmniej nigdy moj mechanik sie nie spotkal z czyms takim! a otuz to sie stalo ze zebatka na kole zamachowym jest luzna, tzn spadla z kola zamachowego chodzi o zebatke na ktora wchodzi zebatka z rozrusznika, sam juz nie wiem jak to nazwac bo nie jestem mechanikiem. chodzi mi o to czy da sie to naprawic czy musze kupic cale kolo zamachowe mechanik mowil mi ze ejst to na cieplo wkladane zgrzewane, sam nie wiem, czy to wada fabryczna czy komus tez kiedys cos takiego sie stalo :? jesli ktos cos wie na ten temat bede wdzieczny i z gory dzieki <bmw> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zenon Opublikowano 11 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Ta zembatka to wieniec morzna go nagrzać palnikiem i wcisnąć na koło zamachowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 11 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 napewno chodzi co o wieniec na kole zamachowym! nie polecał bym tego w zaden sposob naprawiac! jezeli on spadł to ciekawe w jakim stanie sa zeby! wymien na drugie koło zamachowe przeciez uzywka to nie sa duze koszty! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...