far77 Opublikowano 9 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Czy ta uszczelka powinna byc gumowa czy z jakiegos innego materiału ???? :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 9 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 ja nie widziałem gumowej, to raczej nie możliwe, za duże wachania temperatur i starzenie się gumy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek44 Opublikowano 12 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 a ja mam gumowa i jest ona na 100% oryginalna bo nie wymieniana nigdy. Ale nie bede sie klucil. Poprostu ja taka mam i nic sie nie dzieje choc na jednej srubie mam zerwany gwint. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavelus Opublikowano 12 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 ja wymienialem uszczelke dokladnie trzy dni temu i na 100% nie byla z gumy i stara ktora wyjelem tez nie byla gumowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 12 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Witka to z czego jest wykonana uszczelka chyba nie jest takie ważne ma uszczelniać . Nie mówię tu o samoróbkach , ale można starą regenerować odtłuścić i nanieśc cienki pasek silikonu do o koła i pozostawić do wyschnięcia tego czerwonego o odporności do 350 stopni . Najpierw jedna strona a potem druga i montaż sprawdzone i działa na 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kri$$ Opublikowano 12 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 ja nie widziałem gumowej, to raczej nie możliwe, za duże wachania temperatur i starzenie się gumy jest to możliwe, bo uszczelki pod pokrywę zaworów robi się z "gumy" - nie wiem czy w BMW, ale w innych markach na pewno, ponieważ elastomer (np. PTFE), zwany potocznie gumą, spokojnie jest w stanie sprostać właściwościom jakie są potrzebne... wiem ze pod uszczelki pokrywy zaworów stosowało się też uszczelki korkowe, albo gumowo-korkowe... tak samo bardzo dobrym materiałem na uszczelki jest grafit i miedź, ale czy jest stosowany do uszczelnienia pokryw zaworów nie wiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.