ali Opublikowano 6 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Witam kolegów. Mój problem zaczyna spędzać mi sen z powiek a mianowicie trzęsie mi samochodem przy około 90km/h przy 110 przestaje i zaczyna znowu przy 170km/h. Wymieniłem już wszystkie tulejki metalowo gumowe drążki stabilizatora nawet tylne tarcze nie wspomnę już o łożysku podpory wału wyważyłem koła 2 razy byłem na diagnostyce i... nic. Diagnosta wysilał maszynę ale nie stwierdził żadnych luzów ani z tyłu ani z przodu. Mechanicy bezradnie rozkładają ręce. Więc teraz zwracam się teraz do was... I CO TERAZ !?!? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 6 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 lekko krzywa felga, tylko to zostaje... [ Dodano: 6 Maj 08, 21:31 ] aha jeszcze jedna rzecz, raz miałem taki przypadek... były zabrudzone tarcze w miejscu gdzie stykają się z felgą, wyczyściłem potraktowałem miedzią i była gitara przyczyną takich drgań może, być też "dystans" (jeżeli masz taki założony)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ali Opublikowano 6 Maja 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Felgi były sprawdzane i podmieniane z innego autka i... NIC !? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 6 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 kuknij jeszcze na te tarcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ali Opublikowano 6 Maja 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 No niestety tarcze z tyłu wymieniłem na nowe a przód na bank jest czysty a dystansów nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WNTcoupe Opublikowano 6 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 tarcza może krzywo leżeć na piaście . sciągnij ją i wyczyść papierem ściernym piastę w miejscu odadzenia tarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ali Opublikowano 6 Maja 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 wydaje mi się, że brud sam nie podszedł pod tarcze bo dopuki tak się nie zaczeło dziać to tarcz nie ściągałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BatonMW Opublikowano 6 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Zobacz podpory silnika i skrzyni biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rychu1976 Opublikowano 6 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 a przy bwymianie podpory wału mogłeś źle złożyć wał on jest odpowiednio wyważany i jak złożyłeś źle to wibruje przerabiałem dokładnie to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amon Opublikowano 6 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 a moze jakaś poduszka zawieszenia silnika albo skrzyni biegów?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 6 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Za mocno skręcona nakrętka na wale napędowym, łącząca połowy wałów na wielowypuście :!: Wielowypust powinien być czysty i nasmarowany, a połączenie ruchome. Nakrętka powinna być dokręcona z siłą ok. 17Nm :idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ali Opublikowano 6 Maja 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 historia była taka kupiłem bunie 2 lata temu przez pierwszy rok kompletnie nic się nie działo i nagle zaczęło się telepanie zupełnie bez mojej ingerencji, nie wymieniałem przy niej nic co mogło by na to wpłynąć, dopiero wtedy rozpocząłem proces wymiany za namową mechaników tulejki, tarcze, i inne elementy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaxxx Opublikowano 7 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 A sprawdzałeś sprzegiełko elastyczne skrzynia wał?? bo moze juz sie kończy... u mnie wymiana zdziałała cuda hehe 160zł lemforder, albo wał ,jak Rychu pisze, lub krzyzaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ali Opublikowano 7 Maja 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 No fakt sprzęgiełka nie wymieniłem w mojej długiej liście ale wymieniłem je w buni fakt było liche ale niestety problem pozostał. Zastanawiam się nad znalezieniem jakiegoś zakładu który ma rolki albo hamownie i tak sobie kombinuje żeby na to wjechać rozpędzić kółeczka do tej setki i poobserwować... . Ale... nie wiem gdzie i kto ma coś takiego i jeśli już ma to czy wytrzyma takie obroty... Może wy coś o tym wiecie?! Jednocześnie bardzo dziękuje za wszystkie udzielone podpowiedzi ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pudzianek_19 Opublikowano 8 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Mogą wystapić trzy bardzo znaczące przyczyny wibracji auta : Było bite - najprawdopodobniej - diagnostyka może tego nie wykazać .... Łozyska w kołach - zapieczone bądź już chodzą na sucho .... zerwana bieżnia łożyska .. no i coś z tym wałem ....żle wyważone albo coś z podporą .... Reszta elementów nie wpływa aż tak na takie wibracje ... tarcze hamulcowe oraz tym podobne były by odczuwalne przy hamowanie .... a nie przy jeździe ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ali Opublikowano 10 Maja 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Autko nigdy nie było bite na 100%. Łożyska... ciekawa teoria muszę sprawdzić. Niestety wału sam nie jestem w stanie sprawdzić, po wielkich trudach dostałem się do łożyska podpory wału ale ono niestety jest jak nówka. SZUKAM MECHANIKA KTóRY MI TO NAPRAWI NIE WYMIENIAJąC PRZY OKAZJI WIELU NIEPOTRZEBNYCH CZęśCI JAK POPRZEDNICY ! uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu_88 Opublikowano 12 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 może luzy na maglownicy. Ja tak miałem w swoim przypadku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek44 Opublikowano 12 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Moga to tez byc przednie gorne wahacze. To czy sa dobre stwierdzisz dopiero jak je cale wykrecisz. Inaczej nie da rady. Ja mialem taki problem dawno temu, ze przy jakiejs predkosci auto drgalo U mnie (od 90 do 120) ponizej i powyzej szlo gladko. Plus przy hamowaniu drgal pedal hamulca. ale przy malych predkosciach. Jak hamowalem z 160 do 120 to nie bylo tego czuc. Powodowaly to (u mnie) Krzywe tarcze hamulcowe w przodzie. Po wymianie problem znikl do dzis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 12 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Witka może któraś opona jest trafiona i przy tych prędkościach dostaje wibracji , a na wyważarce w warsztacie maszyna nie rozpędza koła do takich prędkości , obejrzyj laki czasem najechanie na krawężnik z troszkę większą prędkością potrafi uszkodzić karkas opony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik89vr Opublikowano 17 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 witam mialem dokladnie taki sam problem poprostu zmienilem kola stalowe z zimowkami na alu letnie i dzisiaj sie zdziwilem nic sie nie trzesie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.