tazunio Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 ..."Wiele wskazuje na to, że ta ikona motoryzacji (i synonim pecha), w nowej formie, powróci na rynek. Na zakończonym właśnie konkursie piękności we włoskim Villa d'Este, z okazji 30 lecia modelu Niemcy zaprezentowali koncepcyjny BMW M1 Hommage będący bezpośrednim nawiązaniem do legendarnego poprzednika. Karoseria auta podobna jest do odważnych linii M1, definitywnie zrywając z przyciężką stylistyką lansowaną przez Chrisa Bangle'a. Wprawdzie całość ogranicza się jedynie do nadwozia, istnieje duża szansa, że specjaliści z BMW wezmą się również za opracowanie dokumentacji technicznej... Póki co, możemy jedynie pogratulować wyglądu i życzyć jak najszybszego uruchomienia produkcji. Spoglądając na ten obiecujący prototyp można śmiało powiedzieć, że za obecnym stylem niemieckiej marki nikt chyba nie będzie tęsknił..." Źródło informacji: INTERIA.PL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alaszi Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 :shock: ja bym nie powiedział ze to BMW gdyby nie ten znaczek :!: :!: :!: ale syta bestja :twisted: :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 1 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 ehhh... jak przyczajony tygrys :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 1 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 No i dokąd to BMW zmierza :? Lamborghini ? Ferrari ? jak dla mnie to kolejna a'la japońska wyscigówka , jakby zdjeli te znaczki to bym powiedział ze to jakas Toyota w wersji studyjnej albo Lexus conzept nawet nie wiem do czego to porównac. Projekt japoński a dokleili tylko nerki z przodu + kilka znaczków BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 1 Maja 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 ma to byc swego typu reedycja kultowej M1 tyle ze w nowym wcieleniu... .... taka teraz moda wsrod koncernow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 1 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 tazunio, zgadza sie wiem ze ma to byc upgrade i kontynuacja stylizowana na legendarną M1 która poczatkowo okazała sie mega niewypałem tak teraz osiąga zawrotne ceny i stała się jedynie autem kolekcjonerskim :wink: Podobne autko było juz zrobione pod szyldem BMW : ... tak czy inaczej owe 2 furmanki nie bardzo mi pasują do znaczka <bmw> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 1 Maja 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Ja to odbieram troszkę inaczej... Wiadomo, że wszystko ewoluuje, na przykładzie rozwoju motoryzacji widać to dokładnie. Gdyby BMW stanęło w miejscu (w latach 90), dzisiaj już by nie istniało. Konkurencja zmiażdżyłaby BeeMkę "wielką stopą komercji" (że tak ładnie to opiszę ), a przecież nie o to chodzi... Czekam teraz (i pewnie poczekam, ale się doczekam...) na hołd dla kultowych (seryjnych) modeli BMW, z lat 70/80/90... taki hołd jakim jest teraz M1 Hommage dla docenionej M1. Moim zdaniem <bmw> pokazuje nam w ten sposób, że patrzy nie tylko w przyszłość lecz także w wspaniałą przeszłość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 5 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 ehhh... jak przyczajony tygrys :mrgreen: ta..... jak przykucnięty pies.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 6 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 niestety stylistyka musi sie zmieniac, gdyby tak nie bylo to nowe 3er, 5er, miałyby kształt daci logan, nie orientuje sie czy olowek nad deska kreslarska nadal trzyma C.B. ale jest on znany z kontrowejsyjnych pomyslow, chwala uklon_bmw <bmw> za to ze nawiazuja do swoich legendarnych modeli, M1 moze nie wypal ale wyprodukowano chyba 450 szt. przez 2 lata 80-81 jakby nie bylo silnik Bawarskiej marki trafil do najszybszego auta seryjnego na swiecie McLaren F1 BMW M-Power S70/2 - DOHC 48-zaworowy 6.1 litra 550 KM (z niedoszlego BMW M8 1 wyprodukowany prototyp ktory zniszczono) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.