WNTcoupe Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 zaczęło sie od tego że przed wczoraj zaczęło mi szarpać autem przy normalnej jeżdzie ,az kilka kilometrów dalej maszyna zdechła . juz okoła tydzien do tyłu dni temu zauważyłem że gdy jadę np. na 5 ok 120km /godz i puszczę go na luz to silnik gaśnie (jak sie rozgrzeje, na zimnym nie ma problemu) . no więc chciałem kontrolnie zajrzałem do świec i sie zaczął problem wszystkie kable sie poniszczyły ze starości. no wiec miałem pod ręką od poloneza założyłem tez trzy świece nowe czwartej nie mogłem odkręcić. a i gaz zaczął sztrzelać i znowu wywaliło mi dekiel od przepływki, zrobiłem ją. załozyłem dzisiaj przepływke , posprawdzałem jeszcze raz kable i odpalił normalnie , ujechałem może ok 150m strzelił gaz i maszyna zdechła.. co jest grane?? kable na bank są dobrze podłaczone czy brak masy na silniku może powodowac takie komplikacje ?? czy może jak myłem silnik Dimerem to coś zostało przeżarte (chociaż to mało prawdopodobne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 gdy auto strzela zawsze zaczyna sie od układu zapłonowego, bo od niego najwiecej zalezy! zmien przewody ale nie od FSO i problem zniknie! zmien jeszcze swiece! a jakie swiece załozyłes mysle ze nie iskry :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WNTcoupe Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 iskry tylko takie miałem pod ręka a nie miałem czasu po sklepach latać ,a czemu nie iska te co wyjąłem są NGK móiwsz na inne kable jakie poleczasz?? widziałem ceny z dedykacja do e30 od NGK (SORRY ALE 300Zł do starego motoru nie dam za kable) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 powaznie wkreciłes iskry swiece? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WNTcoupe Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 świeca to świeca a co z nimi nie tak?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 niewiem co z nimi jest! ale jak lubisz jak ci strzela to tak zostaw! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WNTcoupe Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 nie mów ,że od nich strzela bo jak miałem ngk to tez waliło , ,jutro kupie nowe przewody i świece i zobaczymy. ale możesz mi wyjaśnic czemu nie iskra tylko inny producent?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 zmien swiece na NKG w sklepie sprawdza według katalogu nr swiec, i przewody! napewno bedziesz miał spokuj! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 czy może jak myłem silnik Dimerem to coś zostało przeżarte Z tego co wiem to preparat ten trzeba spłukać wodą, a układ zapłonowy nie bardzo lubi wodę :wink: Radze ci przedmuchać dokładnie wszystko sprężonym powietrzem. Po czym wziąć sie za przewody i świece, wydatek spory ale tak samo jak olej w silniku są to części eksploatacyjne, zużywające się z czasem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 iskry stosowało sie w silnikach dwu suwowych :wink: gaz jest bardzo czuły na układ zapłonowy i dlatego tak sie dzieje! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WNTcoupe Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 spłukałem wodą a uto stało dwa dnie do wyschnięcia, więc woda odparowała . dzieki za rady jak będzie dalej sie powtarzać problem to sie odezwę. dzieki jeszcze raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Danich, stare czasy...Pamiętam jak się kiedyś kupowało Iskry, ruletka - badzie chodzić czy znowu nie :lol: Od kiedy Iskrę przejęło NSK (ładnych parę lat temu) jakość wzrosła. Widziałem test świec zapłonowych w którym Iskra wypadła jakościowo porównywalnie do większych światowych koncernów, a w kategorii jakość/cena wygrała. Fakt faktem, że u Siebie założyłem platynowe NGK :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amon Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 świece tylko NGK a kable też mogą być tej firmy,choć nie muszą.jeżeli tak sie dzieje z silnikiem to wymień to wszystko i napewno bedzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Witka zajrzyj pod kopułkę aparatu w jakim jest stanie palec ( nowy 13 zeta ) i kopułka ( nowa jakieś 30 zeta ) co do przewodów to kup zamienniki to jakieś 150 zeta góra ,świece ngk seria 8 v line jakieś 50 zeta . W tych aparatach zapłonowych dużą rolę odgrywa układ cewek jak zdejmiesz kopułkę palec i osłonkę pod palcem to zobaczysz tam układ 8 elementów 4 są na stałe a 4 kręcą się z ośką nie pamiętam jak ten układ się nazywa ale o podaje impulsy do kompa , u mnie te na osi się przestawiły względem palca i tych na stałe miałem takie same kłopoty z pracą silnika jak już doszedłem do tego metodą prób i błędów mam na myśli ich poprawne ustawienie i motor pracował poprawnie to użyłem kleju by je ustalić na osi ale ten patent długo nie wytrzymał potem zapunktowałem ale też to długo nie pohulało więc wymieniłem aparat na inny (używka) i od tego momentu już kłopoty się skończyły . Wszystkie części szukałem jak najtaniej bo niema sensu ładować nowych do tak starego silnika i auta . Ma jeździć i na łeb nie lecieć . Jak będziesz miał zmasakrowany palec i kopułkę to ci powiem co jest tego przyczyną . Aparat zapłonowy kompletny wylicytowałem na allegro za 15 zeta miałem fart :mrgreen: daj znać jak poszły oględziny aparatu ( stan ). Powodzenia <bmw_1> my posiadacze babci musimy sobie jakoś pomagać i wymieniać się doświadczeniami zdobytymi w trakcie użytkowania <bmw> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rychu1976 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 świeca to świeca a co z nimi nie tak?? To nie tak że świeca to świeca każda świeca ma swoją ciepłotę i wyglądająca na pozór tak samo może być niewystarczająca do prawidłowego przepalania paliwa. Świece tak jak pisze Danich musisz dobrać według katalogu i rzeczywiście najlepiej dać NGK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 panowie siwece swiecami kable takze mialem podobny problem wymiana cewki wysokiego napiecia go zlikwidowala pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Panowie pamiętajcie że chodzi o silnik m10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WNTcoupe Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 dzieki za pomoc. zaraz idę do sklepu zamówić świece i kable , palec wporządku aparat również chociaż na palcach od kabli był biały nagar wiec go usunąłem , cewka też w porządku bo sprawdzałem na sobie :evil: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.