rafica Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Witam od jakiegoś czasu zachorowałem na takie autko,ale trochę się boję że nie będę w stanie go utrzymać ,niewiele wiem na temat awaryjności takich BMW z lat 95-98 z takimi silnikami,kosztach ewentualnych napraw ,na co zwracać uwagę podczas oględzin ,jakieś słabe miejsca tych aut, no i czy są lubiane przez złodziei ? Jeśli ktoś podzieli się swoją wiedzą na ten temat będę bardzo wdzięczny :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 najpierw spisz vin i zadzwon do dealera BMW sprawdzic czy wszystko jest tak jak wykazuje to VIN (Nr nadwozia) nastepnie tu masz maly poradnik: http://www.forum.maxbimmer.pl/topics19/jak-kupic-bmw-kilka-porad-vt8.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafica Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 A co z silnikami? Interesują mnie te dwie pojemności ,który lepszy ? a który omijać z daleka?Które mają łańcuszek zamiast paska?Help bo jestem totalnie zielony jeśli chodzi o BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 oby dwa to ta sama konstrukcja M43, moze zastanow sie na 318is ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Napisze troche o 316... Plusy: -bezawaryjnosc, -ogolnie rozumiana ekonimcznosc ( jak na BMW), tzn maly apetyt na paliwo, 4 cylindry to mniejsze wydatki na swiece i przewody. Minusy: -slaby silnik (jak na BMW), lecz jesli jezdziles autem innej marki a podobnej pojemnosci to bedziesz zachwycony, -w ogromej wiekszosci tzw. "golasy". Moge smialo polecic 316, jednak z czasem zacznie brakowac Ci 2 dodatkowych cylindrow ktore znajdziesz np w 320. Natomiast 318is bardzo chwali sobie moj kolega, jednak w jej przypadku silnik potrzebuje troche wiecej paliwa aby napoic koniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Natomiast 318is bardzo chwali sobie moj kolega, jednak w jej przypadku silnik potrzebuje troche wiecej paliwa aby napoic koniki. nie tyle do nakarmienia bo to tylko 1,8 ale chcąc poszaleć trzeba ją wkręcać pow. 4000 a to juz wiadomo, wir w baku, 6 garów nie ma takiego problemu bo ciągnie o wiele niżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Witam od jakiegoś czasu zachorowałem na takie autko,ale trochę się boję że nie będę w stanie go utrzymać ,niewiele wiem na temat awaryjności takich BMW z lat 95-98 z takimi silnikami,kosztach ewentualnych napraw ,na co zwracać uwagę podczas oględzin ,jakieś słabe miejsca tych aut, no i czy są lubiane przez złodziei ? Jeśli ktoś podzieli się swoją wiedzą na ten temat będę bardzo wdzięczny :wink: Opowiem Ci pewną historię... :] Jakiś rok temu było BUUUUM i zostałem bez auta. Szukałem ekonomicznego. Kupiłem passata turbo diesla. Sprzedałem po 3 miesiącach <bmw_1> Szukałem bmw. Chciałem 316 z podobnych względów. Niestety to były same golasy bez klimy, trakcji, elektryki itp. itd., dodatkowo... borsuk nijaki (też tu czasami zagląda, ale teraz mniej bo mpk musiał polubić) marudził, że to za słabe (sam ma 2.0). Nic no.. po długich poszukiwaniach itp. w końcu znalazłem full wypas... 328i I tym sposobem kupiłem 328i, co najwyżej zmobilizowało mnie do pracy :lol: wyszło na zdrowie. Auto jeździ, ma się dobrze, nie pali jak smok, jest w co depnąć. Morał ? Kupuj co najmniej 2.0, ale w PEŁNYM wypasie. Dla mnie osobiście takie gołe auta to jakaś pomyłka, szczególnie w przypadku takich marek jak bmw, audi czy mercedes. A uwierz mi na słowo, jak będzie -10 to pokochasz podgrzewane fotele, jak +35 to klimatronic, jak debil który nie potrafi wymienić żarówek będzie za tobą jechał, polubisz fotochromowe lusterka i roletę szyby, na lodzie kontrolę trakcji itp. itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MoRzAn Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Święta racja co koledzy mówią. Mam 316 i po jakimś czasie brakuje czegoś pod maską a tez jak ty szukałem tylko 316 bo ekonomiczne mało pali nie psuje sie podobno itp. A tu .... dupa. Ma mniej więcej ta sama mase wlasna co 318 i mniej koni niz 318 z tego co zauwazylem a spali wiecej zanim tą bude rozpedzi niz np jak koledzy sugeruja 318is . Wydaje mi sie ze jak chcesz brac BMW do 2.0 litra to na ekonomizer nie ma co patrzec za duzo autka po prostu ekonomiczne wiec smialo bierz cos powyzej 316. A co do awaryjoności ??? - BMW sie nigdy nie psują miewaja tylko czasem gorsze dni <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zenon Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 MoRzAn ma racje ja mam sedana 1.6 i teraz żałuje że to nie 2.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybka318is Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Co do łańcuszka to ani w 316 ani w 318 go nie ma. Dopiero 318is jest na łańcuchu. Ja też dołączam się do rad kolegów,zdecyduj się na większy motor. Ja kupiłem 318is,nie narzekam,140 koni to już nie jest tragedia ale gdybym to dziś kupował to na pewno nie zszedł bym poniżej 323. Tak jak Piotr napisał,chcąc trochę powymiatać to naprawdę trzeba nie zchodzić poniżej 4000obr/min .No i wtedy wiadomo co pokazuje wskaźnik spalania :shock: . Tak że warto to przemyśleć <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Co do łańcuszka to ani w 316 ani w 318 go nie ma. Dopiero 318is jest na łańcuchu. hehe teraz to zabłysłeś, gratuluje wyobraźni :lol: ...no ale każdy się może pomylić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybka318is Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 tazunio naprostuj mnie,nie jestem mistrzem mechaniki ale z tego co wiem to tak właśnie jest. Ale jeśli się pomyliłem to sory :oops: [ Dodano: 25 Kwiecień 08, 10:15 ] chyba jednak się pomyliłem :oops: Wybaczcie uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MoRzAn Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 No mała pomyłka sie faktycznie wdała. Mam 316 M43 na łańcuchu. Auto z 95 r to chyba po prostu wszystkie M43 mają juz łańcuch, koledzy jak to jest wypowiedzcie się ?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zenon Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 silniki M40 były na pasek po modernizacji wyszły jako M43 i były na łancuch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MoRzAn Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Noooooo właśnie to tak jak chyba z 1.8 is są silniki M42 i M44 . Więc pewnie ten M42 jest na pasku bo słyszalem ze jakiegos z tych "is" nie bardzo chwalili ze awaryjny motor. To pewnie M44 wyszedł juz na łąncuchu te produkowane od 96 - 2000 r ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 witam dodam tez cos od siebie mianowicie jezdzilem przez piec lat 316i m40 nie narzekalem auto spisywalo sie swietnie zadnych powaznych remontow czy innych dziwnych histori wiadomo rozrzad swiece filtry plyny jak w kazdym samochodzie,na poczatku tego roku kupilem 320i i co sie okazuje spalanie mniej wiecej takie jak w 316(w zaleznosci jak kto jezdzi) teraz nie kupilbym juz ani 316 ani 318 tylko szukalbym wlasnie 320 lub cos wiekszego te 6 cylindrow naprawde daje frajde z jazdy i jestem tego zdania co koledzy szukaj cos wiecej niz 316 czy 318 pozdrawiam.Silnik m-42 jest na lancuchu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Więc pewnie ten M42 jest na pasku też łańcuch :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MoRzAn Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Upsss sorki nie wiedziałem że M42 też jest na łańcuchu. Hehehe Tazunio szczere dzięx za uświadomienie !!! To wielki plus dla tego motoru. Wszak nie ulega zmianie fakt ze lepiej kupic raczej Bawarską Dziewczynę conajmniej z pojemnością 2.0. Jak to kolega Szakal80 ujął 2.0 "daje frajdę z jazdy". Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafica Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 a powiedzcie mi czym się różni 318is od 318ti , i ewentualnie który lepszy?sorki że marudzę :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Jesli chodzi o silnik to jest to ta sama konstrukcja m42b18(nastapila lekka pomylka wczesniej napisalem m52, bylo minelo...), wszystkie parametry tego silnika sa takie same w obu przypadkach. Natomiast 318ti wystepuje tylko w wersji compakt (mozna powiedziec ze jest to compaktowy is). Pozatym roznice sa tylko w szczegolach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafica Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Więc tak ! Chyba znalazłem autko 318ti(compakt)140km ,1996r i teraz pytanie czy będzie łańcuch? i czy istnieje taka możliwość że mając el. szyby ,szyberdach,ABS ,centralny zamek ,poduszkę kierowcy,immobiliser ,welur tapicerkę .TO lusterka nie będą elektryczne? :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 łańcuch będzie na bank, elektryczne lusterka też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 zgadzam sie nawet e30 z 84 roku ma lusterka na prad pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pershing Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 M52 B18 i M44 jacy to kuci znawcy :lol: spadłem ze stołka hahahaha :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 1 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 M52 B18 i M44 jacy to kuci znawcy spadłem ze stołka hahahaha widze ze ty Pershing, jestes nieomylny... m42b18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.