Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Kilka pytań o BMW 316 lub 318


rafica

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety autko okazało się nie tak ładne jak na zdjęciach :cry: szukam dalej! A co powiecie o 318TDS , wiem że trochę mało koni ale i tak więcej niż mam teraz.Benzynkę będę chciał zagazować jest spory koszt , i nie wiadomo czy będzie się opłacać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem okazję takim troszkę polatać i muszę przyznać, że jakbym miał wybierać między 316 a 318tds, to wybrałbym ten drugi

w trasie przy spokojnej jeździe 5 litrów/100km przy osiągach niewiele gorszych od 316, jeśli znajdziesz egzemplarz w dobrym stanie z niezajechaną turbinką to będziesz zadowolony...

i jeszcze jedno, silnik jak na BMW słabiutki... ale popatrz co w tamtych czasach konkurencja wyciągała z 2litrowych jednostek diesla...

<bmw_3> <bmw> <bmw_3>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety autko okazało się nie tak ładne jak na zdjęciach :cry: szukam dalej! A co powiecie o 318TDS , wiem że trochę mało koni ale i tak więcej niż mam teraz.Benzynkę będę chciał zagazować jest spory koszt , i nie wiadomo czy będzie się opłacać ?

stary no... weź nie rób sobie jaj i szukaj minimum 2.0 na vanosie ;) i jeszcze mi będziesz dziękował za to, że posłuchałeś jak posłuchasz ;) Daruj sobie wszystko co ma mniej niż 6 garów i nie ma vanosa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam! Koledzy mają rację ja mam 316i '95r Coupe M43 (łańcuch). Przed zakupem kierowałem sie tymi samymi względami co Ty i nie narzekam (8, 9l/100km) ale jak na autko tej klasy troszkę mało mocy... Brat miał 320i Coupe VANOS (automat) i zazdrosciłem mu klangu silnika którego moja 316-stka nie ma... Jednak co do spalania 320i nie łudził bym się, że zejdziesz poniżej 10l brat miescil sie w 12l (normalnej) jazdy... Myślę, że kolega TAZUNIO słusznie podsunał pomysł rozwarzenia zakupu 318 tds. Szczerze, sam sie zastanawiam nad taką w Touring'u :D Pozdrawiam <bmw_2>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy obecnych cenach ropy najbardziej opłacalna jest jazda na gazie(chociaż sam jeżdże na benzynce). M50B20 spali od 8 do 19 litrów w zależnosci od temperatury na dworze i nogi kierowcy. Obecnie zszedłem do 8.5litra bez żadnych szaleństw oczywiście. Jak potrzebuję kogoś wyprzedzić to redukcja z 5 na 3,obroty 4000 i lece,a nie boję się,że nie zdązę,nie dam rady. 316 czy 318 na pewno jest tańsze w eksploatacji,mniej płynów,oleju,świec,paliwa też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...