krzysieksc Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Witam. Mam następujący problem, a mianowicie pod czas skręcania w obojetnie ktora strone słychac zerzenie, i silnik nie równo pracuje, Stan płynu w pompie wspomagania jest pełny, Mogła sie pompa skonczyc? Słyszałem ze tych silnikach pomy rzadko padaja, prawda to. A może obiaw ten dotyczy konczacej swoja żywotnosc maglownicy? Prosze o jakas podpowiedz. z gory dziekuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BatonMW Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Wymień płyn.Koniec maglownicy wygląda inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Sprawdź naciąg paska klinowego napędzającego pompę <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rychu1976 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 sprawdź szczelność pompy czy wszystkie śruby podociągane są ja tak miałem jak poskręcałem było ok rzęziło bo darło powietrze szparą i pęcherze w zbiorniczku sie pokazywały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.