Dziki Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Dzisiaj miałem przygodę w stylu dzwignia przełącznika wycieraczek "wylatała" i troche to nieciekawe bo urwała się tak że nie mam możliwości włączyć ani wycieraczek ani spryskiwaczy. Jak ściągnąc plastikowe obudowy kolumny kierowniczej górną /dolną w okolicy stacyjki by dostać się do mocowania tego przełącznika? Czy wystarczy zdjąć tylko dolną czy obie obudowy? Foto mile widziane:) Na allegro widziałem takie przełączniki i wygląda na to ,że mocowanie samej dzwigni pod kierownice jest dość proste(coś jak wsuń a samo się obsadzi i zabespieczy przed wysunięciem no i do tego wiązka z podpięciem kostek) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 wymieniałem kiedys te przełaczniki jest to bardzo proste! ale chyba kiere sciagałem! srubki od obudowy kolumny i masz wszystko na wieszchu! jedna spinka i przełacznik wychodzi i kostka! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BatonMW Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Jak masz poduche to wyciągnij na regulacji max. do siebie i poodkręcaj śrubki-najwięcej problemów jest z górną osłonką.Może się uda jeśli nie to musisz wyciągnąć poduche i odkręcić kierownice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.