centu$ Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Koledzy mam takie pytanko a mianowicie co to może być? Mam e30 320i i wymieniałem w niej rozrząd, zmieniałem całą głowice i odrazu robiłem ją całą. Sprawdzałem cisnienie i ma po 9 (chyba nie jest najgorzej z nią) ale mam taki problem ze codziennie jak ją odpalam i nie zależnie czy jest ciepła czy zimna to strasznie dlugą nią krece zanim odpali :? przy paleniu ma taki odgłos jakby nie miała kompresji. Ale wszytko jest oki. Rozrząd jest ustawiony na znakach I nie wiem gdzie mam szukać przyczyny. macie jakies pomysły?? z góry wielkie dzieki <bmw_2> dopiero Wasze posty odczytam w sobote go jade własnie w trase Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 A przed wymiana rozrządu odpalała bez problemu ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
centu$ Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 tak przed wymiana paliła na dyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 To moze poprostu zle ustawiłes rozrząd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 a zawory jej regulowałes? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
centu$ Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 a zawory jej regulowałes? tak wyregulowalem. dalem po 25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 tak wyregulowalem. dalem po 25 a powinieneś dać po 0,25 ssący i 0,30 wydech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
centu$ Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 no to ja dałem po 0,25 na każdym. I to może byc porznica ze nie bałem na wydechowy 0,30 i dlatego dlugo ją krece zanim zapali?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 nie na 0.25 okej jest na ssacym i wydechu! Moze naprawde cos z tym rozrzadem popiepszone ze tak swobodnie kreci! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
centu$ Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 a jest taka mozliwośc ze cos jest nie tak z zapłonem?? Mozna go jakoś ustawic i jaki powinien być poprawnie ustawiony zapłon. Ile stopni czy jakos tak :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 zapłonem nie bo tam nie ma aparatu tylko jest kopułka! chyba ze kolejnosc kabli pomylisz! ale jezeli piszesz ze kreci jak by nie miał kompresji to moze cos z kompresja? ale 9 to powinno byc oki! i na wszystkich ma po 9? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
centu$ Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 tak na wszystkich. Myslalem ze ten czujnik polozenia walu jest jakiś trefny. Ale on ma jakies takie napady ze raz zapali odrazu tylko rusze rozrusznikiem i odrazu pali a raz ze krece i krece pytanie_bmw i nie wiem co mu dolega ;/ Chyba zostaje jeszcze grzebanie przy rozrządzie :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 to za kazdym razem długo ci nie kreci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
centu$ Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 ma taki napad ze czasem załapie normalnie. ale przewyższa jednak ta druga niewiadoma siła ze musze kręcic zanim zapali. Taka czarna magia i nie wiem gdzie mam rece włożyć ( zostaje tylko do D*** sobie rece wlozyc) Nie wiem za co sie zabierac :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 powiem ci cos na ten temat-myslałem ze kazdym razem ma ciezko odpalic! odkad ma bmw a mam juz chyba 4 i silniki były najrozniejsze to samo u mnie sie działo-dzieje! najlepiej odpala ja jest zimna po nocy od strzała ale w dzien tez nieraz zapali od strzała a nieraz kreci chwile! i szcze to nigdy w to nie wnikałem! moze nie raz sie zastanawiałem nad palcem,kopułka itp ale dziwne ze mi rano jak był zimna zawsze zapaliła od strzała, moze cos czujnik temp. broi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
centu$ Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 u mnie kiedys tak sie działo ze jak była zimna to paliła oki a jak juz sie nagrzała to też chwile trzeba było krecic. I mówili ze to jest wina pompy. I moze mi teraz pompa dokucza ze raz zapali ładnie a raz to sam wiesz ;/ bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 ja duzo stawiałem na kopułke i palec! ale naprawde nie wnikałem w to! tylko co pamietam najgrzorzej było w silnikach m20b20 czyli 2.0 pamietam ze były takie przypadki ale nawet w 3.5 tez sie zdaza takie cos ale jakos to przyjmuje na spokojnie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Po reanimacji głowicy w moim <bmw> miałem podobny problem, tzn. raz palił dobrze (tzn. nie pali od przysłowiowego strzała, tylko trzeba jednak zakręcić--m20b20 ma to do siebie), a raz trzeba było sporo pokręcić ale z czasem to się uspokoiło i jest ok. Co do zaworów to ma być 0.25 na wydechu i ssaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
centu$ Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 a mozna jakos zapłon przstawic w takim silniku?? czy jest to niemozliwe Moze na tym czujniku halla sie cos robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 A który rok Twojego silnika :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
centu$ Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 90r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Zapłonu się nie reguluje, a czujnik jak zepsuty to wymiana :wink: Więc u Ciebie cały czas długo trzeba kręcić, czy raz jest dobrze a raz źle :?: Proponuję jeszcze przeczyścić aparat/palec zapłonowy, świece (ewentualnie wymienić), a jak to nie pomoże to spróbuj ustawić jeszcze raz rozrząd, bo czasami pasek może być z jednej strony kół pasowych bardziej napięty, a z drugiej mnie i mimo, że było na znakach później już nie jest :wink: A jak już uruchomisz silnik to on normalnie fryga :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
centu$ Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 powiem tak ze np. na 30 odpaleń silnika to tak na dyk zapali z 5razy. Jak go odpale to przez chwilke tak jakby go odrazu przy paleniu zalewalo. Lekko przygazuje i złapie obroty wtedy silnik pracuje bez zarzutów. Obroty trzyma caly czas jakies 600/700 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Rozumiem że silnik chodzi równo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
centu$ Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 pogrzebie w silniku przy kopulce palcu przewodach i swiecach i dam znac czy cos pomogło. Wielkie dzieki za porady Wszystkim bmw_beer :drunk: <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.