Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Długo krece rozrusznikiem zanim zapali


Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy mam takie pytanko a mianowicie co to może być?

Mam e30 320i i wymieniałem w niej rozrząd, zmieniałem całą głowice i odrazu robiłem ją całą. Sprawdzałem cisnienie i ma po 9 (chyba nie jest najgorzej z nią) ale mam taki problem ze codziennie jak ją odpalam i nie zależnie czy jest ciepła czy zimna to strasznie dlugą nią krece zanim odpali :? przy paleniu ma taki odgłos jakby nie miała kompresji. Ale wszytko jest oki. Rozrząd jest ustawiony na znakach I nie wiem gdzie mam szukać przyczyny.

macie jakies pomysły??

z góry wielkie dzieki <bmw_2>

dopiero Wasze posty odczytam w sobote go jade własnie w trase

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak na wszystkich. Myslalem ze ten czujnik polozenia walu jest jakiś trefny. Ale on ma jakies takie napady ze raz zapali odrazu tylko rusze rozrusznikiem i odrazu pali a raz ze krece i krece pytanie_bmw i nie wiem co mu dolega ;/ Chyba zostaje jeszcze grzebanie przy rozrządzie :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem ci cos na ten temat-myslałem ze kazdym razem ma ciezko odpalic! odkad ma bmw a mam juz chyba 4 i silniki były najrozniejsze to samo u mnie sie działo-dzieje! najlepiej odpala ja jest zimna po nocy od strzała ale w dzien tez nieraz zapali od strzała a nieraz kreci chwile! i szcze to nigdy w to nie wnikałem! moze nie raz sie zastanawiałem nad palcem,kopułka itp ale dziwne ze mi rano jak był zimna zawsze zapaliła od strzała, moze cos czujnik temp. broi!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po reanimacji głowicy w moim <bmw> miałem podobny problem, tzn. raz palił dobrze (tzn. nie pali od przysłowiowego strzała, tylko trzeba jednak zakręcić--m20b20 ma to do siebie), a raz trzeba było sporo pokręcić ale z czasem to się uspokoiło i jest ok. Co do zaworów to ma być 0.25 na wydechu i ssaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapłonu się nie reguluje, a czujnik jak zepsuty to wymiana :wink: Więc u Ciebie cały czas długo trzeba kręcić, czy raz jest dobrze a raz źle :?:

Proponuję jeszcze przeczyścić aparat/palec zapłonowy, świece (ewentualnie wymienić), a jak to nie pomoże to spróbuj ustawić jeszcze raz rozrząd, bo czasami pasek może być z jednej strony kół pasowych bardziej napięty, a z drugiej mnie i mimo, że było na znakach później już nie jest :wink: A jak już uruchomisz silnik to on normalnie fryga :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...