ROBERCIK Opublikowano 15 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 POMOCY !!! MOJA BEMKA316i COMPACT CHODZI JAKBY NA TRZY GARY WYMIENIŁEM CEWKE BO BYŁA USZKODZONA I DALEJ JEST TO SAMO CO TO MOŻE BYC!!!BYLEM NA KOPUTERZE I NIC NIE WYKAZAŁ!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 15 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Nie wiem czy te male silniki to maja , ale w 325i pod kolektorem jest taka wtyczka okragla wyglada identycznie jak z sondy lamda , jest ona na 6 kabli i na srodku masa . Kazdy kabel od 1 gara , gdy jeden odlaczysz nie chodzi Ci 1 gar bo nie dostaje paliwa . Kiedys u mnie kazdy po kolei zaczal sie sypac w tej kostce , chodzila mi na 3 gary 6 a ja za cholere nie moglem dojsc , o co chodzi . Moze w tych malych silnikach jest taka sama wtyczka ? i jeden kabelek Ci gdzies niestyka tam . Ewentualnie kable od swiec , iskre masz ? To jest wtrysk czy nie ? bo nie orientuje sie na tych malych silnikach . Moze koledzy Ci cos jeszcze poradza , jezeli nie masz tej wtyczki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERCIK Opublikowano 15 Lutego 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 TAK TO JEST WTRYSK! KABLE MAM DOBRE NA KAZDYM JEST ISKRA! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 15 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 TAK TO JEST WTRYSK! KABLE MAM DOBRE NA KAZDYM JEST ISKRA! No to jak to jest wtrysk , wez zarowke 12v taka z postojowek . i odlaczaj pokolei wtyczke od wtrysku , i wkladaj drucikami do srodka , na zaplonie powinna sie zapalic w ktoryms moze sie nie zaswiecic , to bedzie albo ta wtyczka pod kolektorem ssacym albo sterownik od wtryskow albo itd itp . Jezeli beda wszystkie swiecic , to trzeba bedzie dalej cos pokombinowac sprawdz narazie to . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ako Opublikowano 15 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 sprawdz sobie rozdzielacz proadu ( Tak zwana kopulka ) i palec i nastepnie sprawdzaj Iskre mozesz miec ale bedzie slaba i nie bedzie palil na jeden gar pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REKIN-E28 Opublikowano 23 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 jest iskra czyli z benzyna problem wiec przelec wszystko po koleji . moze pompa wogole nie podaje benzyny i w tym tkwi klopot ? czasami najprostsze rzeczy moga byc przyczyna . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_79 Opublikowano 24 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 W tym modelu nie ma kopułki i palca rozdzielacza. Tak jak napisał oxstylE sprawdź wtryskiwacze, a jeśli i one będą OK, to może być jeszcze filtr paliwa zapchany. Silnik nie dostaje tyle paliwa ile powinien i sprawia wrażenie jakby chodził na dwa lub 3 gary. Posprawdzaj tez wszystkie wtyczki na spodzie silnika i skrzyni biegów, bo może w którejś jest woda. Miałem niedawno taki przypadek, że wjechałem w kałuże i do wtyczki od sondy lambda dostała sie woda i auto zaczęło przerywać. Acha, wykręć i sprawdź wszystkie świece, bo któraś może mieć przebicie. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REKIN-E28 Opublikowano 24 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Kumpel kiedys kupil do poloneza komplet swiec firmy "iskra" i po zamontowaniu silnik chodzil gorzej niz wczesniej okazalo sie ze 2 z 4 nowo kupuionych swiec maja [przebicie . Podobne historie slyszalem na temat NGK , championa i innych ,.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 24 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 u mnie przyczyną ''niedopalania'' na jeden gar[objawiało się to na wolnych,raz było dobrze, raz żle] był nadpalony zawór.ale myślę że jak masz iskrę na ten garnek i jest ona odpowiednia to może być wtrysk.najprościej to przełóż wtrysk na inny garnek i zobacz czy też niedopala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ako Opublikowano 26 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Ja raz kupilem swiece do lady tez iskry i zalozylem je przy wlascicielowi A za Jaka godzine dzwonil ze samochud mu zgasl wiec go przycholowalem i okazalo sie ze swiece sa do wyzucenia NIE kupujcie tych swiec Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudi_320i Opublikowano 26 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Ja bym proponował tez sprawdzić kable może któryś jest przerwany i ta iskra jest za słaba pozdro dudi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 26 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Ja dalej utrzymuje przy wtryskach ... Sprawdz je zarowka od postojowek 12v Wypinasz wtyke od wtrysku i wkladasz zarowke , przekrec na zaplon swieci to znaczy ze jest dobrze , i sprawdzasz nastepna . Najlepiej wez sobie kogos do pomocy , 1 bawi sie zarowka 2 zaplonem ... pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 27 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 zawsze możesz założyć inne świece na próbę :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davi11 Opublikowano 2 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Witam mam ten sam problem w 318is ,czytałem co radzicie ale nic sie nie sprawdz a napewno z tą zaówką bo na żadnym wtrysku nie siweci, autko chodzilo ladnie nagle podczas jazdy zgasł jeden gar (pierwszy gar) wymieniłem świece i nic sprawdzałem kable te ok i nie mam zielonego pojęcia dlaczego nie pali na ten garnek może ktos coś doradzi zanim pojade do mechanika i wywale troche kasy ( a najgorsze to ze jestem w angli i tu naprawy są strasznie drogie ) [ Dodano: 10 Listopad 08, 13:49 ] juz wszystko sprawdzilem i okazało sie najgorsze nie ma Cisnienia na pierwszym cylindrze trzeba wymienić zawory i pokrzywilo popychacze masakra : usuniecie takiej usterki tu w angli kosztuje mnie 700 paundow no ale co zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.