beryl Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Robiłem regenerację alternatora, gdyż spotkała mnie w drodze przykra przygoda skończenia się szczotek i założyłem regulator napięcia (Hella) który ładuje mi jak jest zimny ponad 14V, a jak nagrzeje się to jest 13,6V. W zasadzie to nic złego nie dzieje się, akku ładuje, nic się z kontrolek nie świeci , tylko czy te 13,6V jest dobrze przy tym motorze? Teoretycznie jak jest między 13,5 a 14,4 to jest w normie. Czytałem gdzieś o renówce, która też tak miała tzn. na zimnym ponad 14 a na ciepłym poniżej. PS po regeneracji alternatora zrobiły się bardzo ładne i stabilne wolne obroty czego wcześniej nie miałem np. przy zimnym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Spoko, wszystko jest w normie. Jakie ładowanie było przy wyższych obrotach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2008 na ciepłym niezależnie od obrotów mam 13,6V. Jak włączę wszystkie pożeracze prądu też mam 13,6V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2008 W takim razie regulator spełnia swoją funkcję i wszystko jest ok. <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rychu1976 Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Zgadza się masz wszystko w porządeczku <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 <bmw_2> a może być z M10 to ci podam na wyłączonych światłach 14,5 na zapalonych światłach 13,5 i to jest norma na wolnych .Jak zostawisz miernik i dodasz gazu to na światłach powinieneś mieć jakieś 13,5 do 14 v. P <bmw_1> amiętaj że jeszcze ważne jest w jakim stanie masz aku bo przy wyższych obrotach i kiepskim aku te parametry mogą być troszkę inne <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.