kilerlu Opublikowano 14 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Witam. Jak w temacie. Chodzi o to czy da się rozpoznać które są do wymiany czy trzeba wymieniać cały komplet. Ile to kosztuje i jak to zrobić, to znaczy na co uważać przy ściąganiu wałka i co z paskiem rozrządu. Aha i czy te stuki klawiatury to tylko te regulatory czy może to być coś więcej i jak ewentualne uszkodzenia zdiagnozować. Z góry dziękuje i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 14 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 najpierw napisz czy stukaja na zimnym czy na cieplym i czy tylko po uruchomieniu czy podczas dluzszej pracy silnika. i ile mniej wiecej slychac?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilerlu Opublikowano 14 Lutego 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Na początku stutakało tylko na ciepłym (kilka miesiecy temu) puźniej cały czas ale dziś rano dowiedziałem sie że już dalej tak nie można jeździć bo brzeczy że sie wytrzymać nie da (no może pzesadzam ale kicha nawet jeździć) Więc stuka cały czas. Dolałem dziś oleju bo był na minimum ale nawet troszke sie nie uspokoiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pershing Opublikowano 14 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Obejrzyj najpierw wałek i krzywki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 14 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 jak bedą dobre krzywki i dzwigienki to wymien same hydroregulatoryok 60zl szt. a na jakim oleju tak ci sie stalo?? po paru godzinach stania samochodu sciagnij pokrywe i zobacz ktore dzwignie latają na boki(tak jak łódka) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilerlu Opublikowano 14 Lutego 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Jak samochód przyjechał z Niemiec to zalałem Mobilem 15w40 a puźniaj jak zaczeło klekotać to "kumpel dobra rada podpowiedział żeby gęstszym" i tak zrobiłem. Nie pamiętam w tej chwili parametrów ale była to jakaś sieczka z orlenu a w książce miałem wyraźnie napisane że rekomendowany olej to castrol. Ok dźwiginki rozpoznam, ale jak wymienić hydroregulatory? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 15 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 hydroregulatory ok 60zl szt. myśle że można kupić taniej FEBI lub LuK, ja dałem za swoje około 35 PLN/szt. , a jak wymieniać to wszystkie po co się poźniej grzebać jeszcze raz pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 15 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 wymieniać można bez zciągania wałka to jest podstawowa informacja, u mnie klekocze, i dzwignie nie latają" na boki", popychacze nie są pęknięte, i nie można ich wcisnąć jak są założone, a mimo to klekocze, próbowałem się dowiedzieć jak sprawdzić które są uszkodzone - i nic :evil: , więc eksperymentowałem - oczywiście od ciągłego zciągania pokrywy zaworów gwinty poszły się j........, ale to na osobny temat, jeśli ktoś ma zerwane gwinty ta mam sposób jak nie drogo ( całe 10 zeta ) to naprawić, najlepiej wymienić wszystkie popychacze :!: :!: :!: to jest fakt, wyciągnąć dzwigienki i najlepiej porównać z nową i wymienić wytarte, ja diagnozowałem popychacze w sposób następujący, na zdjętej pokrywie zaworów odpalałem auto i............. pięknie widać które popychacze skaczą jak głupie, czyli nie nadążają z powrotami, i te wymieniałem, hehehehe wiem że prawdziwi mechanicy uznają takie działanie za niedopuszczalne lub wręcz herezję ale co zrobić jak się nie ma 800 zeta na wymianę wszystkich popychaczy i dzwigienek, mam już przetrenowaną wymianę popychaczy ( robię to w ciągu kilku/nastu minut ), chetnie udzielę szczegółowych rad, jo bmw_beer happy_bmw teraz po przemyśleniach, myślę że może to być wina oleju, ja jeżdżę na 15W40 dobrym mineralnym np. Castrol do silników pow. 100 000, muszę spróbować zalać półsyntetykiem - przy okazji wymiany miski :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 15 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 witam i polecam ten temat <bmw_1> http://www.bmwforum.fora.pl/viewtopic.php?t=173 bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 15 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 witam i polecam ten temat <bmw_1> http://www.bmwforum.fora.pl/viewtopic.php?t=173 bmw_beer dobre uklon_bmw tylko gdzie w instrukcji jest napisane że olej ma być 5W-40 :?: :?: :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiCKOS Opublikowano 15 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 teoretycznie szklanki można sprawdzić śrubokrętem wystarczy na nie nacisnąć miękie do wymiany ja polecałbym Ci wymienić cały komplet bo wymienisz miękie a za chwile kolejne będą Ci stukac przy okazji rurke smarującą wałek rozrządu wymienić bądź wypłukać jakimś rozpuszczalnikiem bo one często sie zapychają i wałek nie jest smarowany i sie wyciera ... co do paska rozrządu zalecam założenie nowego ( ja 2 razy tego samego paska nie naciągam ) Powodzenia ( OO=[][]=OO ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 15 Lutego 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 :arrow: Nickos niestety próba na wkrętak nie dawała u mnie rezultatu, wszystkie twarde były :evil: :evil: a wałka zciągać nie trzeba czyli paska nie trzeba zmieniać :!: :!: :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilerlu Opublikowano 16 Lutego 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Serdeczne dzieki panowie. Czekam na kaske i biore sie do roboty. Mam jeszcze tylko jedno pytanie. Co sądzicie o tym moczeniu nowych hydro przed założeniem w oleju celem ich odpowietrzenia? P.S. Po wymianie napisze jak poszło i rezultaty oczywiście <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilerlu Opublikowano 20 Lutego 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 Witam. Zdjołem w sobate osłone rozrzadu w mojej buni i tragedia. ogólnie straszny syf i brud. 6 dzwigienek ma luzy i zapchana rurka smarowania wałka. Przeczyściłem ja i jest o niebo lepiej ale przy takim syfie pewnie znów sie zapcha. Dodam ze mam autko 1,5 roku i olej buł zmieniany zawsze na czas a nawet wiecej bo rozwaliłem miske i wymiana była przymusowa. Teraz moje pytanie - przed założeniem nowych podzespołów trzeba by jakoś wyczyścic silnik bo w innym przypadku znów sie wszystko pozapycha. Czym to zrobić i jak i jakie sa koszta. Słyszałem ze sa specjalne środki do płukania. Może ktoś już coś takiego robił? Z góry dziekuje i pozdrawiam <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.