Piotr Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 ja bym jednak spróbował bez regulatora na chwilę :idea: sprobuje tak zrobic ,ale jak pytanie_bmw normalnie wyciągnąć regulator i połączyć przewody? fakt, tu może być problem....... :? :evil: ale jak mówi stare przysłowie pszczół: masz łep i ch..... to kombinuj :mrgreen: a serio, to ciężko o diagnozę na odległość :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 wydaje mi sie ,że cos jest nie tak z tym regulatorem bo skoro normalnie podłączone przewody nie dają efektu....Sprawdze jeszcze wydatek pompy paliwa którą dwa tygodnie temu wymieniłem i niedawno zaczęła szumiec jak cholera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 nie znam budowy regulatora, ale możliwe że jak podłączysz odwrotnie to na chwilę przepuści paliwo ( i zapali ) a później sie przytka, odłącz przewód za regulatore i zobacz czy leci paliwo chociaż bez mierzenia ciśnienia to może nic nie dać....... no to czekamy na wieści.......mam nadzieję pozytywne :mrgreen: :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 dopiero jak wróce w piątek do domu to zaczne grzebac bo narazie jestem we wrocku. Pozdrawiam [ Dodano: 4 Kwiecień 08, 16:54 ] piotrze i kmilup problem sam sie rozwiązał Dzisiaj jak wracałem do Wałbrzycha w trasie przerzuciłem na benzyne i auto pszło zupełnie bez zadnego duszenia ,przy ruszaniu równiez jest wporządku.Tylko dzisiaj przy odpalaniu jak silnik byl zimny to troche sie dusil jak chcialem ruszyc.Rozgrzany motor pracuje zupełnie normalnie,zimny-lipa,ale czemu? Dziekuja za zainteresowanie _________________ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmailp Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 ee no to elegancko gratulacje jak jest zimny to chodzi chyba na ssaniu przez chwile może gdzieś tam tkwi przyczyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 ale mam nadzieję przewody paliwowe są podpięte jak na rysunku :?: a jak wolne obroty na ciepłym :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2008 DIEGO E30, końcówka czujnika nie powinna się obracać ja bym go wymienił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 a jak wolne obroty na ciepłym rewelacja Chociaz troche niskie bo niewiele ponad 500,ale nie falują DIEGO E30, końcówka czujnika nie powinna się obracać ja bym go wymienił Trzeba bedzie bo zimny silnik troche sie dusi mysle ,ze to od tego czujnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 sprawdz jeszcze czujnik na kole od wału , zaraz za wietrakiem, jak jest brudny to obroty moga falować lekko na wolnych albo byc za małe i krokowca :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 sprawdz jeszcze czujnik na kole od wału , zaraz za wietrakiem, jak jest brudny to obroty moga falować lekko na wolnych albo byc za małe i krokowca :wink: Obroty mi nie falują ,dopiero niedawno zrobiłem z nimi porządek.Guma przepływki była zle wsadzona na wejście od przepustnicy i motor ciągnął lewe powietrze.Co do czujnika położenia wału to o mały włos a przetarłby sie przewód od niego o koło pasowe,Całe szczęście ,że odkryłem to wpore i odpowiednio umocowałem.Fakt ,że obroty mam dziwnie niskie bo niewiele ponad 500.W takim razie sprawdze ten czujnik i wyczyszcze go. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.