Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

W tamtym roku jesienią wymieniłem maglownice. Przyszła pora na opony zimowe. Jakiś czas temu wskoczyłem w letnie papcie i znów zaczął się problem z maglownicą. Tak przypuszczam bo auto tańczy po drodze. Przyznaje ze kupiłem starą ale dobrą. I jeszcze jedno mam dosyś szerokie koła bo 215 a ktos mi powiedział ze to to moze być przyczyną ze maglownica siada chyba ze to przypadek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak przypuszczam bo auto tańczy po drodze.
Przyznaje ze kupiłem starą ale dobrą. I jeszcze jedno mam dosyś szerokie koła bo 215

...i pewnie na niskim profilu :wink: Jeśli masz opony na niskim profilu to autem będzie nosić, a zwłaszcza w koleinach <bmw_4> , gdyż opona się nie odkształca tak jak na wyższym profilu, więc maglownica powinna być dobra <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko, że takie przykręcanie powoduje skasowanie luzu tylko na środku czyli tam gdzie wytarta jest listwa, a na bokach robi się za ciasno. Efekt jest taki, że jak skręcisz kierą na maksa to jest ciężko i może nawet nie wracać kierownica. To jest znana metoda kasowania luzu, ale nieprawidłowa. Ja swoją zaniosłem do fachowca i zregenerował mi, co prawda kosztuje to 300 zł, ale efekt jest taki, że magiel jest jak nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...