krzysieksopot Opublikowano 26 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 siemka jak w temacie rozważam kupno <bmw> coupe (rocznik kolo 93 -96 silnik !,6 lub 1,8 is ) . obecnie mam vectre b z silniczkiem 1,6 . I tu moje pytanie czy w BMW silniczek 1,6 to też mul ,samochodu używam raczej rzadko (zakupy, wypady lub od czasu do czasu do pracy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 26 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Miałem e36 coupe 1,6 z 95 roku i nie narzekałem. Na plus, przemawia tutaj totalna bezawaryjność i małe spalanie (jak na BMW ). Jednak z czasem zaczyna dokuczać mała moc. Podsumowując... w porównaniu z Oplem, będzie to pocisk na kółkach . Druga sprawa: łatwiej jest znaleźć zadbane 1,6 jak chociażby 2,0. Pozdro <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alaszi Opublikowano 26 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 <bmw> 1.6 jest spoko mała pojemnosc ale swoje robi lecz tak jak kolega napisał posmigasz tym silnikiem i bedzie Ci brakowac jeszcze mocy, będziesz szukał czegos wiekszego ale fajna sprawa BMW happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry Opublikowano 26 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 o widze planujesz dobry zakup !! posiadam 1,6 sedanika i powiem szczerze ze lata jak oszalaly choc polowi brak mi mocy pod pedalem !! osobiscie radzil bym jednak 1,8is Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysieksopot Opublikowano 26 Marca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 no właśnie czasem brak mocy (a szkoda kasy ładować w silnik i osprzęt 1,6 ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zenon Opublikowano 26 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 posiadam sedana 1,6 przez pierwszy miesiąc było spoko ale pużniej brak mocy.polecił bym ci motor 2,0 z sekwencją mało pali a jest czym depnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysieksopot Opublikowano 27 Marca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 dzieks za rade postaram sie dopasc 1,8 is w dobrym stanie jak tylko opchne opelka :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 27 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Dla mnie najmniejsza ilość cylindrów to 6,ale jeśli nie chcesz płakać na CPN-ie to 1.8is jest dobrym rozwiązaniem. 143kucyki dają sobie radę i wkręca się dużo wcześniej niż sześciocylindrówka. Mam pewne zastrzeżenia co do wytrzymałości tego motoru,ale wielu ludzi sobie chwali,więc jeśli trafisz na zadbany egzemplarz to pewnie będziesz zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 witam dodam tez cos od siebie mianowicie jezdzilem przez piec lat 316i m40 nie narzekalem auto spisywalo sie swietnie zadnych powaznych remontow czy innych dziwnych histori wiadomo rozrzad swiece filtry plyny jak w kazdym samochodzie,na poczatku tego roku kupilem 320i i co sie okazuje spalanie mniej wiecej takie jak w 316(w zaleznosci jak kto jezdzi) teraz nie kupilbym juz ani 316 ani 318 tylko szukalbym wlasnie 320 lub cos wiekszego te 6 cylindrow naprawde daje frajde z jazdy i jestem tego zdania co koledzy szukaj cos wiecej niz 316 czy 318 pozdrawiam i zycze udanego wyboru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.