rafikone Opublikowano 24 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Witam mam pewien problem z pompa paliwa:(nagle przestala dzialac jak ja podlanczam na krotko do jakiegos zasilania to dziala a na orginalnym podlaczeniu nie:(sprawdzalem bezpieczniki masy wszystko jest ok wiec co to moze byc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspri84 Opublikowano 24 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 A skad pewnosc ze to pompa paliwa?? Jakie masz objawy?? A jak podlaczasz na krotka to co sie dzieje?? slychaj ją jak brzeczy czy normalnie przepompowuje paliwo?? [ Dodano: 24 Marzec 08, 16:54 ] Wiesz,elektrycznie moze byc sprawna,a mechanicznie zatarta. Opisz dokladnie co jest.Zajzyj tez do filtra paliwa,jest zaraz za bakiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 24 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 sprawdź przekaźnik pompy, w starszych E30 był z elektroniką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafikone Opublikowano 24 Marca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 jak podlanczam na krotko to normalnie podaje paliwo ajak jest podpieta normalnie do wiazki to niedziala wogule .moja e 30 jest z 90 roku a gdzie ten przekaznik gdzies przy pompie jest czy w bezpiecznikach?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 26 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 witka miałem ten sam problem u mnie niema przekaźnika a zaradziłam temu może nie profesjonalnie ale działa już 10 mc i jeździ , po pomiarach miernikiem stwierdziłem brak plusa na bezpieczniku pompy nr 11 dzwonienie po kablach kostki i nic nie działa więc pożyczyłem sobie napięcie z bezpiecznika obok nr 12 (zwora)na cieniuteńkim druciku i jak na razie bryka bryka :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafikone Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 no tak ale wtedy pompa chodzi ciagle a z tego co pamietam to wczesniej jak przekrecilem stacyjke to nastepowal wtrysk i pompa sioe wylanczala dopiero jak auto odpalio to pompa podawala ciagle bezyne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Witka no tak mam że pompa chodzi ciągle ale mi to nie przeszkadza , ważne że pali i jeździ . Jak ci to przeszkadza to tylko do elektryka :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 z tego co pamietam to wczesniej jak przekrecilem stacyjke to nastepowal wtrysk i pompa sioe wylanczala dopiero jak auto odpalio to pompa podawala ciagle bezyne To źle pamiętasz, bo w e30 nie ma "wtryskiwania" po przekręceniu kluczyka :!: Pompa działa dopiero podczas/po rozruchu :wink: Jeśli chodzi o przekaźnik to jest środkowy z pośród trzech umieszczonych przy lewym kielichu (nie w skrzynce z bezpiecznikami) :idea: Można zewrzeć, po wyjęciu przekaźnika dwa styki (nie pamiętam które) i pompa powinna zadziałać. Jak nie zadziała to, albo zasilanie nie dochodzi do przekaźnika, albo za przekaźnikiem jest przerwany kabel/obwód :idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 sowa, nie masz racji u mnie też tak było ze jak przekręciłem kluczyk to pompa się na chwile załączyła i po nabiciu ciśnienia się wyłączała a dopiero po odpaleniu chodziła ciągle , ale po awarii pompy i założeniu nowej już tak nie był więc dałem zworę między 12 bezpiecznik a 11 i teraz mi chodzi ciągle jak tylko przekręcam kluczyk nie wnikałem czemu tak jest ważne że jeździ . Na forum jest rozpiska bezpieczników i przekaźników do E30 pokaż mi gdzie masz przekaźnik pompy jak go znajdziesz to stawiam pifko. http://www.forum.maxbimmer.pl/topics19/rozpiska-bezpiecznikow-do-e36-i-e30-vt1932.htm [ Dodano: 23 Kwiecień 08, 23:20 ] To źle pamiętasz, bo w e30 nie ma "wtryskiwania" po przekręceniu kluczyka niestety nie masz racji bo jest wtryskiwacz rozruchowy i działa przez 8 sekund Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 sowa, nie masz racji u mnie też tak było ze jak przekręciłem kluczyk to pompa się na chwile załączyła i po nabiciu ciśnienia się wyłączała Sorry, za bardzo uogólniłem mam M20 :mrgreen: Na forum jest rozpiska bezpieczników i przekaźników do E30 pokaż mi gdzie masz przekaźnik pompy jak go znajdziesz to stawiam pifko. Jak pisałem wyżej. Nie mieści się on w skrzynce z bezpiecznikami i dlatego nie jest opisany :wink: No i bmw_beer :wink: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 jak u mne znajdziesz ten przekaźnik to nie pofko ale 5 stawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Trochę ciężko będzie (patrz avatar), ale zrób jakąś fote co tam masz pod maską to spróbuje coś wypatrzeć :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 hihi moja bunia to ewenement porównywałem ilość maneli z micha bryką i połowy u mnie niema a i tak jeździ więc powiem tak od pięciu bronków to dopiero zaczynam rozmawiać :mrgreen: więc kiedy będziesz w Polsce ? i załapiesz się na spota to sam zobaczysz , a i Mich to może potwierdzić . Więc pifko się będzie lać :drunk: :mrgreen: <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 hihi moja bunia to ewenement porównywałem ilość maneli z micha bryką i połowy u mnie niema a i tak jeździ Widzę że ktoś mnie tu próbuje w konia zrobić :wink: A może Ty masz pompę mechaniczną, albo zamiast M40 to M10 na gaźniku :mrgreen: Co by nie było OT tu powinny być owe przekaźniki: pod pokrywką: bez pokrywki, środkowy: w książce napisane jest zewrzeć 87b i 30, ale ja zwierałem 87 bo "b" nie było :mrgreen: w te piny włożyć drucik aby je zewrzeć (zanim spalisz instalacje sprawdź porównaj z przekaźnikiem czy to na pewno właściwe): i sam przekaźnik: Mam nadzieje, że pomoże <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 witka nikogo nie robie w konia silnik M10 na wtrysku elektronicznym i jak widzisz u mnie niema Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 PIT ale jeden masz i to jest właśnie przekaźnik pomy :wink: ja w mojej ( też M20 ) mam właśnie tylko jeden przekaźnik i to z elektroniką, PS a wtrysk rozruchowy działa 30 sekund albo zaleznie od temp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 jak widzisz u mnie niema To że ten przekaźnik jest z lewej, a nie z prawej, czy też po środku, nie znaczy, że nie jest on właśnie od pompy :wink: (Ten przekaźnik można przestawiać). Spróbuj zewrzeć w/w piny, najwyżej włączą Ci się długie bądź wycieraczki, a może właśnie pompa :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Witka e tam nic nie będę zwierał bo jeszcze co popsuję :mrgreen: jeździ i nie wnikam ma jeździć .A ten przekaźnik jest wysoki ma około 6 , 7 cm . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumiś 27 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Witam to ja sie dołaczę do tematu,mam taki sam problem w mojej E-30 318 M40 nie jest na gazie,wczoraj autko chodzilo idealnie a dzisiaj wogole nie chce odpalić nie słychac nawet pompki zeby chodziła,autko kupiłem nie dawno i zadzwoniłem do poprzedniego własciciela i sie zapytałem go co to moze byc,powiedział mi ze w schowku mam zrobione obejscie jakies i jest tak taka mała zaróweczka i ona ma sie swiecic ,sprawdziłem no faktycznie jest ale nie swieci,i jeden kabelek jest rozłaczony,drugi jest podkrecony pod mase,ale ten rozlaczony to jak sprawdziłem to idzie gdzies od schowka w strone radia tam do tyłu,ale nie mam pojecia gdzie on wchodził,sprawdzilem jeszcze ten przekaźnik co PIT opisał wczesniej i sie zastanawiam czy jak ja tak samo zrobię to niczego przypadkiem nie spalę,bo bez auta to jak bez ręki cholera : :cry: poradzcie mi co mam zrobic zeby odpaliła moja bawarka. [ Dodano: 26 Sierpień 08, 10:58 ] tak jak to opisał sowa a nie PIT sorry za mój bład [ Dodano: 26 Sierpień 08, 11:48 ] byłem sprobować tak jak sowa opisał,zmostkowałem tak samo i jak probowałem ją zapalic to juz prawie odpaliła,za drugim razem znowu nic tylko krece i krece i nie chce zapalił,szkoda mi akumulatora bo jest nowy,,nie mam pojecia jak ją mozna odpalić,proszę was doradzcie mi coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YontecK Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 A może żarówka się spaliła a jest podpięta szeregowo z układem jakimś, np pompy paliwa i dlatego nie działa. Wypowiem się odnośnie dopompowywania cisnienia w ukladzie paliwowym. Miałem M40 i tam jest przewidziane że pompa paliwa załącza się dopiero kiedy przekaźnik pompy dostanie sygnał z czujnika położenia wału, czyli dopiero po przekręceniu rozrusznikiem. Tak samo jest w silniku M30 i chyba w M20 W e30 w schowku znajduje się sterownik silnika, może jakaś grubsza żeźba była tam przeprowadzona... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumiś 27 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Witaj Yonteck,w schowku mam zarówkę i kable podlaczone,ale jeden jet rozlaczony,a drugi jest podpiety pod srubke na masę,ten rozlaczony idzie gdzies w kierunku radia do tyłu,musialem przez przypadek ten kabel rozlaczyc jak cos ze schowka wyciagałem,teraz ta zaróweczka sie nie świeci i auto nie chce zapalić bede musiał porozkrecać troche rzeczy zeby sie dostać do tam za te kable za radiem,bo czuje ze on mi sie rozlaczył w polowie drogi,między schowiekiem a radiem,wiem od poprzedniego własciciela ze było takie obejscie zrobione a kable sa w schowku,przez moją nie uwagę bawara nie zapala dzieki za poradę Yonteck,bawarka stoi w dosc kiepskim miejscu na parkingu no i z przodu jak patrzyłem to w dodatku nie mam haka :? muszę ją jakos uruchomić :roll: pozdrawiam bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.