Marcin E34 Opublikowano 21 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Witam potrzebuje odpowiedzi stuprocentowej bo zdania sa podzielone ! Mialem zwarcie na sadzie,wymiania nie wiele pomogla,auto chodzilo rowno,palilo w normie,ale nie mialo przyspieszenia.Od dolu slabo sie wkrecala, rano po odpaleniu falowaly mi obroty przy kazdej krzyzowce dopiero po nagrzaniu problem znikal diagnoza - padl tez sterownik.Kupilem inny o tym samym numerze,koncowka 405 moje BMW to E34 M50 2,5 L bez vanosa zalozylem i auto chodzi teraz.Wkreca sie,falowanie zniknelo i obroty sa bardziej stabilniejsze na tamtym.Auto chodzilo rowno ale co kilka sekund byl taki momet tak jak by wypadal z zaplonu teraz chodzi idealnie,ale okazalo sie ze ten sterownik co kupilem wedlug numeru karoseri jest z E34 ale 2,0 ?? Wiec moje pytanie do was: Czy te sterowniki sa takie same?Nie ma to wplywu na przyspieszenie ? Jedni mowia,ze to nie mozliwe ze wogule odpalila inni mowia ze mam M50 2,0 i ktos zmienil filtr powietrza, przeplywke i gume w dolocie, napiszcie cos bo nie wiem co mam robic ,czy zmienic tylko chipa z tamtego zepsutego ,czy szukac takiego kompa tylko ze z 2,5 L Dlaczego w E34 M50 2,0 i 2,5L sa takie same kompy z identycznymi numerami,jest tutaj ktos kto mi odpowie konkretnie na to pytanie ? I jeszcze druga sprawa.Po uruchomieniu niva brakuje mi oleju w zbiorniczku i teraz jaki zalac ?Tam na korku pisze CHF 7.1 jest czerwony,gosc w sklepie mowil ze nie ma takiego czegos ,ze jeszcze nigdy nikt go o taki nie pytal i zaproponowal mi taki FEBI 02615 moge takie cos tam dolac ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 21 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 co do komp. ja tez w mojej 3.5 mam kompa od 3.0 chodzi oki nic nie odczuwam ale przy wyzszych obrotach moze mniej dawkowac paliwa! ja u siebie przezuce pamiec z 3.5 do kompa 3.0 i bedzie orginał! ale zmian nie czuje chyba ze na hamowni by moze wykazało jakis minimalny spadek mocy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek44 Opublikowano 26 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Oooo Panie!! Pan z Lubaczowa??? "mowia ze mam M50 2,0 i ktos zmienil filtr powietrza, przeplywke i gume w dolocie" Nie sluchaj mechaniorow z lubaczowa. Nie ma ani jednego dobrego mechanika w tym miescie ktory znalby sie na bmw. Przekonalem sie o tym wczoraj ostatecznie jak jeden porownal hydraulike silnikaM40 do poloneza i klocil sie ze mna ze tam nie ma popychaczy, doslownie: "po co tam niby popychacze jak sa dzwigienki" Mam kolege z cieszanowa ktory ma bmw z M50 2,5 Moze zgadalibyscie sie i porownali te sterowniki, silniki a moze podmienili cos na moment i zobaczyli reakcje auta? Moim skromnym zdaniem to komputery mozna dowoli zmieniac. Oczywiscie nie z M40 do M50 bo w pierwszym jest cztery cylindry w drugim szesc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.