Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


PROBLEM Z OBROTAMI


Rekomendowane odpowiedzi

Siemano

jak w tytule :( silnik pracuje równo tyle ze na benzynie mial bardzo niskie obory (500 -600)i lubi zgasnac ,teraz to samo dzieje sie na gazie tyle ze nie wiadomo czemu nie gasnie ,tak jak to miało miejsce na benzynie ;/

co moze byc przyczyna tak niskich obrotow?

nie mam wiekszego pojecia o mechanice ... ale slyszalem ze jest jakis preparat ktory wlewa sie do benzyny i niby czycsci wtryskiwacze ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie strzelił Ci na gazie...?

posprawdzaj czy nie ciągnie lewego powietrza

wtryskiwacze nie mają nic wspólnego z pracą na gazie, a taki preparat to tylko o d..e rozbić, czyszczenie układu wtryskowego to długi proces wymagający specjalistycznego sprzętu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podstawowa sprawa

1.sprawdz szczelnośc dolotu-czy guma nie wymaga wymiany

2.demontaż silniczka krokowego zeby go umyć,

3.jak już jesteś pewny ze wszystko masz ok tzn nie ciągnie lewego powietrza i ze krokowy chodzi dobrze to na przepustnicy masz jeszcze śrube do regulacji obrotów biegu jałowego...

[ Dodano: 20 Marzec 08, 15:04 ]

najprościej przepływomierz jest za filtrem powietrza taka czarna pszka z jednąwtyczka a potem jest ta guma...łączy przepływomierz z przepustnicą ... musisz znaleźć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BatonMW, nie stresuj kolegi i nie naciągaj na koszty niech najpierw posprawdza i poczyści to co napisali przedmówcy świeczki to jeszcze rozumiem można wymienić kopułka i palec jak nie noszą śladów uszkodzenia ( kopułka uszkodzony styk grafitowy palec uszkodzony pogięty element lub przepalony w miejscu opornika palec można jeszcze przedzwonić miernikiem tylko nie pamiętam jaką wartość powinien wykazywać) jak znajdę to ci podam ,a przewody to sobie zostaw na koniec jak świece wymienisz i będzie kulawo chodził silnik ( mam na myśli prace na trzy gary lub w ogóle nie będzie chciała palić )to i na przewody przyjdzie czas.W moim przypadku winą kulawej pracy był aparat zapłonowy , są dwa rodzaje zależnie od modelu samochód jest wyposażony w tranzystorowy układ zapłonowy (TSZ) lub sterowany parametrami pracy silnika układ zapłonowy połączony z układem wtrysku benzyny Motronik układ zapłonowy składa się z

-cewka zapłonowa

-świece zapłonowe

-rozdzielacz zapłonu z impulsatorem i palcem rozdzielacza

<bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silniczek krokowy znajdziesz najprawdopodobniej przy bagnecie do sprawdzania poziomu oleju- wyglada jak mala puszeczka z dwoma wezykami i jedna kostka na 2 piny

w e36 tak jest ,natomiast w e30 silniczek krokowy znajduje się przy podszybiu z prawej strony kolektora ssącego ,poprostu przed kierownicą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyczysc silnik krokowy benzyna ekstrakcyjna i nasmaruj wd 40 na noc wloz w jakis sloik niech sie pomoczy, guma od przeplywomierza to nie jest napewno bo jakby pekla obroty byly by wieksze a nie mniejsze, masz jeszcze srube do regulacji jak pisal kolega wyzej na przepustnicy, odkrec ja o pol obrotu i obroty powinny zwrosnac, na gazie masz srube do regulacji wolnych obrotow na parowniku wiec tez mozesz podkrecic ale najpierw zrob zeby dzialalo Ci wszystko dobrze na benzynie, dopiero pozniej bierz sie za gaz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...