arekbier Opublikowano 16 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Witam potrzebuję wymienić łożyska w swojej bejcy , Czy ktoś wie jaki jest rozmiar łożysk i uszczelniacza przednich piast w e-34 kombi z 1993r? I czy można wymieniać łożyska czy trzeba całą piaste? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRYCIU Opublikowano 16 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 arekbier, Samego łożyska nie wymienisz! Cza całą piastę!! http://moto.allegro.pl/item324003231_lozysko_kola_z_piasta_bmw_e31_e32_e34_przod_nowe.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekbier Opublikowano 16 Marca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Wtam Fryciu. Tak właśnie myślałem ale ze względu na koszt wolałem zapytać. Wkażdym razie dzięki, a tak wogule to walczę z wilbracjami koło 100km/h sie częsie cała powyżej jest spoko ,trochę niewypada po mieście jeżdzić 120 i więcej dlatego wymieniłem tarcze tył i przód ,szczęki klocki komplet,łączniki stabilizatora, drążki kierownicze wraz z środkowym,wachacze komplet nawet całe koła z oponami i dalej to samo, myślę że to chyba łożyska bo coś dziwnie chuczy z przodu od paru dni przy prędkościach 40 do 100 ,czy masz jakies sugestie co do tych wilbracji? bejcy niechcę zmieniać acz kolwiek moja cierpliwośc się kończy. Proszę NA KOLANACH :cry: :oops: PODPOWIEDZCIE JAKIEŚ ROZWIĄZANIE [ Dodano: 16 Marzec 08, 23:14 ] Kupiłem całe piasty z linka od ciebie Fryciu i zobaczymy jak przyjdą czy sie fura telepie Wkażdym razie dzieki . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRYCIU Opublikowano 17 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 arekbier, Jeżeli miałeś duży luz na łożyskach całkiem możliwe ze mogły występować wibracje!! Sprawdź jeszcze dokładnie czy nie masz czasem luzów na drążku kierowniczym przy samej przekładnie na tych (jabłkach) Ja miałem tam nie wielki luz i były odczuwalne lekkie wibracje! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 17 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Sprawdz jeszcze zbieżność kół przednich(no chyba ,że zrobiłeś to już wcześniej-po wymianie tylu elementów zawiszenia) (ja już pozbyłem się jakichkolwiek wibracji-koło lewe w stosunku do prawego miało 1cm różnicy co objawiało się wibracjami koło 100km i najbardziej przy hamowaniu) Huczenie z przodu powinno uspokajać się jak wchodzisz w lekkie zakręty a wzmagać jak jedziesz prosto-to w pierwszej fazie zużycia łożysk potem huczy już zawsze az do ich wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rychu1976 Opublikowano 17 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 u mnie takie drgania wystąpiły jak wymieniałem podporę wału okazało się że źle złożyłem wał z powrotem i wibrował bo był nie wyważony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekbier Opublikowano 17 Marca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Zbieżność miałem robioną ,ale z wałem nic niekombinowałem ,przekładni tez nieruszałem .Wkażdym razie dzięki za wakazówki ,będe kombinował dalej, Pozdrawiam Zyczę spokojnych świąt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.