Avacs Opublikowano 15 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 otóż problem wystąpił wczoraj. zmieniłem dyfer i chciałem sprawdzić czy jest dobrze. zacząłem jeździć w kółko ale ni robiłem bączków. kierownica była skręcona na maksa w lewo. zrobiłem tak kilka kólek i coć jakby zapiszczało z przodu no i teraz nie mam wspomagania na niskich obrotach silnika. na wysokich jest dobrze. zaznaczam że olej w zbiorniczku jest ponad stan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WNTcoupe Opublikowano 15 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 a pasek od napędu pompy też jest naciągnięty dobrze ?? , posprawdzaj wszystkie węże ale skoro jest ponad stan to nie powinno być wycieków , możliwe też że sie zapowietrzył . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sigeh Opublikowano 15 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 zrobiłem tak kilka kólek i coć jakby zapiszczało z przodu Mi to wyglada na pasek pompy, na wysokich jest dobrze. Albo nie daj boze pompa nie domaga :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avacs Opublikowano 15 Marca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 panowie już po ptokach. pompa staneła na amen. normalnie sie zatarła!!! uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WNTcoupe Opublikowano 15 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 kupisz łozysko i dalej jazda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 15 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 oj nie bawiłbym się w regenerację, nawet firmy, które się w tym specjalizują czasami dają plamę... 70 - 80 zł i dobra używka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 20 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 możesz spróbować ją rozebrać jak ci się uda i stwierdzisz że to łożysk to czemu nie spróbować jej naprawić a jak ci się nie uda to nic nie tracisz bo obecnie i tak jest popsuta.Jest tylko jeden warunek musisz wiedzieć co robisz a jak nie masz pojęcia o tym to lepiej się za to nie zabieraj . Wtedy zostaje ci używka lub nówka wybór należy do ciebie . Ja bym spróbował bo takiej pompy jeszcze nie rozbierałem :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WNTcoupe Opublikowano 24 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 nie wydaje mi sie żeby nie dało sie jej zregenerować tyle że trzeba sie pobawic a używka może też nie za długo pochodzić, kupic używke jezdzic a starą zrobic od podstaw to jest moja wizja tego tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 24 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 bo generalna zasada: jak najmniej jeździć z kołami skręconymi na max !!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avacs Opublikowano 26 Marca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 stara to sie zatarła na amen! i tam nie ma łożysk tocznych tylko ślizgowe, a w sumie nie zatarł sie wałek w łożyskowaniu tylko cały środek stanął! więc stara nadaje sie jedynie na złom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.