Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Sworzeń E46


Grazer

Rekomendowane odpowiedzi

Robiłem te sworznie w e36...

Z tego co wiem to w e46, sprawa wygląda niemal identycznie.

Miałem oryginalny wahacz, wybiłem stary sworzeń, wprasowałem nowy i śmigałem.

Nie każdy mechanik, chcę się z tym dłubać, ponieważ roboty jest więcej jak w przypadku całego wahacza.

<bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U siebie wymieniałem od razu tylną gumową tuleję wahacza. Część kosztuje grosze, równie często jak sworzeń dostaje po pi...ie na polskich drogach, a przy ściągniętym wahaczu wymiana to bajka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...