Avacs Opublikowano 13 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 mam pytanko. a mianowicie jak zamątować stożek do 2.0 e36? chodzi o to że po zmianie silnika nie mieściła mi sie plastikowa obudowa która jest w orginale (uchwyty nie pasowały) no i założyłem stożek na przepływke, tyle tylko że jak sie silnik rozgrzeje to czuć że spada moc więc jak to zrobic zeby odizolować stożek i doprowadzić do niego zimne powietrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 13 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Oprócz odizolowania ważne jest też żeby stożek nie był za blisko przepływki. Kiedyś coś o tym było jak obliczyć długość dolotu. Jeśli stożek będzie za blisko lub za daleko to też jest lipa,bo będzie działał na określonych obrotach,np.tylko na wysokich,albo tylko na niskich w zależnosci od długości dolotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafałs Opublikowano 13 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Wiec tak... Uważam, że długość dolotu powinna być jak najbardziej podobna do dolotu orginalnego. W dobrym sklepie dostaniesz specjalną blachę (osłonę termiczną) matowaną na filtr. Zostaje doprowadzenie zimnego powietrza z zewnątrz auta do filtra... (dostaniesz to wszystko w MOTIP'ie na Borowskiej) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 19 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Wiec tak...Uważam, że długość dolotu powinna być jak najbardziej podobna do dolotu orginalnego. W dobrym sklepie dostaniesz specjalną blachę (osłonę termiczną) matowaną na filtr. Zostaje doprowadzenie zimnego powietrza z zewnątrz auta do filtra... (dostaniesz to wszystko w MOTIP'ie na Borowskiej) to nie motip, tylko D&W... niestety cały zestaw K&N (potwierdzony wykresikiem z przyrostem mocy itp.) - filtr, dolot, osłony, złączki, wszystko dedykowane do bumy (w moim przypadku 328i) - koło 1600 czy 1800 z tego co pamiętam :cry: p.s. radzę uważać wybierającym się tam, jadąc od strony ołtaszyna można pod wiaduktem koła pogubić jak się wpadnie w te dziury i wykopki (dwie są takie, że serio można koła zostawić) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avacs Opublikowano 23 Marca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 kurcze nie idzie jeździć normalnie! po tym jak wyciąłem kata mam wspawany tłumik przelotowy o mniejszej średnicy. założyłem stożek tak jak już pisałem i normalnie lipa jest! auto nie ma siły jechac! dodaje gazu, i mam wrażenie jakby go coś trzymało! buczy tylko i tak jakby sie dławił. dodam że mam założony gaz, i nie wiem czy to nie przez mikser, tyle tylko że przed wycięciem kata mikser też był i wydaje mi sie że nie było tak źle jak teraz. i jeszcze jedno- jak wucinali mi kata uszkodzili mi sąde lambda. po tem silnik przerywał, założyłem inną sąde i niby jest dobrze, ale rano jak uruchamiam silnik kiedy jest zimny(oczywiście na bęzynie) to nie chce wejsc w obroty, kicha i gaśnie. stabilizuje sie to jak przełącze go na gaz. i powiedzcie mi panowie co z nim jest?????? pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 23 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 jeśli gaz nie jest Ci niezbędny to wywal, dolot masz skopany a jednej strony zwężka od gazu i filtr stożkowy w ogóle bez sensu z drugiej strony jeśli zwężyli wydech to go może przytykać - złe odprowadzanie spalin zamiast stożka daj oryginalna puszke i wkład sportowy, środkowy tłumik zamień na oryginał ( czyt. podróbę) ale to tego silnika, a później - jeśli będzie źle - to dopiero kombinuj bo tak to nigdy nie dojdziesz co się dzieje, czyli w skrócie doprowadź wszystko de serii ciągle to powtarzam, inżynierowie wiedzą co robią....... <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avacs Opublikowano 23 Marca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 wszystko sie zgadza co piszesz, szkopół w tym że orginalna obudowa filtra mi sie nie mieści i dlatego założyłem stożek. a co do wydechu to aż tak bardzo go nie zwężyli, a tłumik jest przelotowy, to wydaje mi sie że bardziej niż katalizator spalin nie hamuje. ale to tylko mi sie wydaje. tak sie zastanawiam czy przypadkiem przelot spalin nie jest zbyt luźny. chyba zaczne od tego że podepne go pod kompa i sprawdze sonde, wywale gaz(na jakiś czas) i zobaczymy co sie bedzie działo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 23 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 tak, odetkanie wydechu też nie robi dobrze, u siebie zamiast środkowego wstawiłem rurki i.........chodzi gorzej na końcowym seryjnym, dlatego wszelkie zmiany powinni robić fachowcy a jak nas nie stać to zostawić serię :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniell Opublikowano 23 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Tydzien temu w swojej 2,0 tez wywalilem kata i wstawilem tlumik przelotowy(oczywiscie srednica taka sama koncowy tlumik seryjny i filtr tez zwykly narazie) i jak narazie zadnych zmian nie odczulem nic sie nie dzieje nie jest gorzej ani lepiej czyli autko chodzi tak samo jak chodzilo na katalizatorze :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avacs Opublikowano 23 Marca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 wiec u mnie chyba problem leży w dolocie. a katalizator wyciąłem bo jak dobrze rozgrzałem silnik to strasznie siarką jechało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniell Opublikowano 24 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 wiec u mnie chyba problem leży w dolocie prawdopodobnie tak jest wiec musisz sprobowac zrobic tak jak napisal wczesniej Piotr :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafałs Opublikowano 28 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Byłem wczoraj w D&W na Borowskiej i cena zestawu K&N 57i (dedykowany model: filtr+dolot+mocowania) wynosi koło 400zł. a nie 1500zł :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 13 Lipca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Z tym wydechem to jaki srodkowy zamontowales? Ja u siebie do 328 jak wyciagnalem kata, to wlozylem oryginalny przelotowy, srodkowy tlumik od 528 (z tego co pamietam, dawno bylo) i absolutnie zadnych problemow nie mialem. Stozek mam na sprzedaz jesli bys chcial. Oryginalny K&N, byl doslownie tydzien w samochodzie, bo wrocilem do obudowy filtra i dalem dobra wkladke. Panietaj, ze jak bedziesz zakladal stozek to lokalizacja jest cholernie wazna. jak najdalej od chlodnicy i silnika. Tuz za lewa lampa leci powietrze, zreszta sprawdz sobie z suszarka, gdzie leci powietrze w komorze. Pamietaj tylko o tym, ze stozki K&N nie biora poietrza od przodu, tylko stozek sciaga z bokow! W tym sklepie D&W jest jeszcze jeden fajny bajer, kosztuje chyba okolo 60zl. Rurki, srednica spora i mozna je dobrze uksztaltowac, do dlugosci metra. mozesz ja zamocowac za przednia dolna krata pod zderzakiem i wygiac tak, zeby pobierala powietrze i dmuchala bezposrednio na stozek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MoRzAn Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Koledzy mają bardzo dużo racji. Jak powiedział Piotr lepiej powrócić do seryjnych rozwiązań. Jak kupiłem auto to miało już w niemczech założony stożek ale to tylko na szkode działało bo był założony bezpośrednio na przepływce i jakoś tak wolniej ten silnik sie kręcił na obroty miał tzw." chwilę zastanowienia". Tak jak mówi SataN zestaw K&N jest dość drogi do BMW wiec trzeba wrócić do serii. Lub K&N wkład do puszki seryjnej na filtr Co do kata. też w moim przypadku byl problem. Jak się seryjny wykończyl wstawili mi strumienice. Auto stracilo na mocy i po tygodniu założyłem nowego kata. Wydaje mi się też że lepiej inżynierów nie poprawiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.