static86 Opublikowano 12 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Witam, pisałem już kilka razy o tym ale znowu to napisze... Dodam tylko, że wymieniłem silnik z M10 na identyczny M10 osprzęt przeszedł z tamtego silnika. Wymieniłem ponieważ w tamtym blok cały popękał (taką kupiłem;\) Ale do czego zmierzam. Zarówno na tamtym silniku jak i na tym mam tak, że jak auto stoi długo na 7 razy 5 odpali z lekkim gazem. Jak już mi odpali to nie ma żadnego problemu mogę ją zgasić i po chwili odpala mi nawet bez gazu jak nówka, jednak jak postoi ok 10min bądź dłużej już może się pojawić problem w postaci takiej, że odpala i za chwile gaśnie i wtedy trzeba ją chwile pokręcić. Zdaje mi się że to jest coś z podawaniem paliwa dodam, że mam wtrysk mechaniczny. Co to może być? PS. Mam wymienione z przodu amory, łożyska amortyzatorów i coś bije tylko nie wiem co...? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 13 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Witka może zaworek zwrotny puszcza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRYCIU Opublikowano 13 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 PIT, A nie wiesz czasami gdzie w E30 M40 jest ten zaworek zwrotny ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 14 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 na przewodzie paliwowym zasilającym powinien być taki mały wygląda jak filtr paliwa plastikowy tyle że mniejszy , bynajmniej tak mi się wydaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
static86 Opublikowano 14 Marca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 PIT, a gdzie ten zaworek jest w M10? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 14 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 W komorze silnika na przewodzie paliwa zasilającym [ Dodano: 15 Marzec 08, 00:03 ] static86, sprawdź wtryskiwacz rozruchowy jak go wymontujesz z kolektora to po przekręceniu kluczyka powinien przez jakieś 8 sekund podawać paliwo .Może popękać gumowa osłona nad deklem, a często pęka - wtedy auto nie chce palić, gaśnie na wolnych oraz szarpie na niskich obrotach (szczelność). <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
static86 Opublikowano 15 Marca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 PIT... no to by się zgadzało, bo u mnie trochę szarpie na niskich obrotach i nierówno chodzi. Więc muszę sprawdzić szczelność układu i pompę najlepiej, a jak sprawdzić pompę czy jest ok? [ Dodano: 15 Marzec 08, 07:11 ] Jakby co, gdzie mogę dostać części do tak starego układu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.