FRYCIU Opublikowano 9 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Witam! Obroty skaczą od 500 do 1000 dolot jest szczelny (guma przepływki nowa) Nieraz zaczynają falować odrazu a nieraz jak auto się trochu nagrzeje! Zauważyłem też jak hamuje i puszcze hamulec obroty też spadną poniżej 500 i podskoczą do 1000 Jaka moze być tego przyczyna ?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 9 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 sprobuj krokowca umyc! czyli silniczek wolnych obrotów! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRYCIU Opublikowano 10 Marca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Danich, Myłem! Teraz drugi wsadziłem i jest tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 10 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Dolot dobrze sparwdziłeś? Żadnego wężyka gumowego od podciśnienia nie przegapiłeś? Auto wkręca sie normalnie czy ma jakieś problemy z rozpędzaniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jok21 Opublikowano 10 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Fryciu moj kolega mial dwa identyczne problemy w audi a4 i znajomy mechanik przeczyscil mu przepustnice i przeplywomierz jakimis swoimi specyfikami to wiele nie kosztuje i wydaje mi sie ze warto sprobowac u niego te problemy minely jak reka odjal.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRYCIU Opublikowano 10 Marca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 E34-Patryk, Wkreca się na obroty normalnie Wężyk każdy po kolei sprawdziłem i wszystko jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 10 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Witam , falujące obroty to kurestwo z którym cięzko jest coś zrobić.U mnie falowały przez okres 13 miesięcy do tego stopnia ,że raz mi zgasła na autostradzie jak zjeżdzałem na bielany,a poza tym to gasła prawie za kazdym razem jak sie rozgrzewała.W moim przypadku wymieniłem krokówke ,a wcześniej starą wykąpałem w denaturacie no i nic nie pomogło więc dałem sobie siana na ponad rok czasu.Myslałem ,że to wina gazu i sporego przebiegu.Dopiero niedawno jak zmieniałem czujnik wskaznika temp. wody zauważyłem ,że guma od przepływki jest zle załozona no i silnik brał lewe powietrze.Poprawiłem i problem falujących obrotów sie skonczył jednak dzisiaj jak stałem w korku we wrocku znów zaczęły delikatnie falować nie tak jak wtedy ale jednak.Na benzynie jest spokój.Przed chwilą jezdziłem no i znowu nie falują.Dziwna sprawa. Fryciu wspomniałeś coś ,że jak przyhamujesz to obroty odbijają od 500 w góre , ja miałem to samo ,wydaje mi sie ,że to odbijanie spowodowane jest tym , iż sterownik próbuje wyrównać obroty ponieważ nadal gdzies zasysane jest lewe powietrze.Chociaż u mnie na benzynie nie falują więc sam juz nie wiem co jest grane , chyba bede musiał sie wybrac do gaziarzy bo wczesniej nie mogłem poniewaz miałem padniętą pompe paliwa ,którą teraz w sobote wymieniłem pozdrawiam i zyczeszybkiego uporania sie z tym problemem [ Dodano: 10 Marzec 08, 19:59 ] Fryciu moj kolega mial dwa identyczne problemy w audi a4 i znajomy mechanik przeczyscil mu przepustnice i przeplywomierz jakimis swoimi specyfikami to wiele nie kosztuje i wydaje mi sie ze warto sprobowac u niego te problemy minely jak reka odjal.pozdro przepustnice tez czyściłem ,ale nie pomogło.Warto spróbować bo roboty jest nie duzo ,a przynajmniej kręg podejrzeń sie zacieśni.Znajomy w lanosie przeczyścił i jest spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRYCIU Opublikowano 10 Marca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Witam przeczyściłem przepustnice fakt była troszku zawalona! Przeczyściłem przepływke ale nadal obroty falują jedynie co się poprawiło to ze teraz jakoś lepiej reaguje na gaz ( to chyba przez wyczyszczenie przepustnicy) Lecz problem jest nadal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 10 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 A masz gaz?Jeśli tak to jedz do gaziarzy. Na Twoim miejscu poświęciłbym dla pewności jeszcze troche czasu na sprawdzenie wezy.To jest bardzo ważne!!!!Sprawdz wejście do krokówki, jest tam taka gruba gumowa uszczelka ,która lubi sie zawinać podszas wciskania króćca krokówki do kolektora ssącego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRYCIU Opublikowano 10 Marca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 DIEGO E30, Nie mam gazu a uszczelka siedzi idealnie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 10 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Proponuję sprawdzić przewód ciśnieniowy od serwa (serwo :arrow: kolektor) :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRYCIU Opublikowano 10 Marca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 sowa, Jest cały nie popękany Zastanawia ,mię jedno czy uszkodzone serwo mogło by to powodować ze te obroty tak falują ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 10 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Widzę ,ze masz silnik m40 tak jak i ja.Zastanawiam się czy jak klepie rozrząd to czy mogą zacząc falować obroty od tego :?: Właśnie masz moze ten sam problem co wszyscy posiadacze m40-tek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 10 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 czy uszkodzone serwo mogło by to powodować ze te obroty tak falują ?? Myślę, że tak, ale wydaje mi się że byś miał problemy z hamowaniem :idea: A próbowałeś regulować przepływkę :?: Obroty mogą również skakać jak czujnik temperatury jest walnięty, więc może od tego, a potem regulacja przepływki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 10 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 A może to wina przepływki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRYCIU Opublikowano 11 Marca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 DIEGO E30, Mam wymieniony wałek, dzwigienki i popychacze wszystko Febi rozrząd nie klepie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YontecK Opublikowano 13 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Witaj FRYCIU!!! Jak duzy masz przebieg? Sprawdż jeszcze ciśnienie na cylindrach, bo możliwe że tam tkwi problem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRYCIU Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 YontecK, Przebieg 250 tyś sowa, Najprawdopodobniej czujnik temp. jest walnięty bo jak podłączyliśmy ją pod kompa Air temperature pokazywało 20 st. celcjusza i nie rosło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 15 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Fryciu byłem wczoraj w gazowni na regulacji.Przy okazji załatwili sprawe falowania obrotów z tym,ze u mnie falowały tylko na gazie ,a teraz jest w koncu spokój.Wspomianałeś cos o czujniku temperatury,wymieniłeś go?Jesli tak to czy problem rozwiązany.Ale jeszcze raz proponuje zebys sprawdził szczelność na odcinku przepływka-przepustnica. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YontecK Opublikowano 16 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 "Air temperature" to jest temperatura powietrza, a z tego co pamietam to czujnik temp. powietrza znajduję się w przepływomierzu. sprawdź dokładnie połączenia elektryczne przepływomierza. A i jeszcze jedno, sam przepływomierz napewno jest sprawny? Znajdź kogos z kim mógłbyś podmienić na kilka minut. Jeszcze cos mi sie przypomniało, sprawdź ciśnienie paliwa na listwie wtrysków, może to coś z układem paliwowym tez być. pozdrawiam <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki1406 Opublikowano 16 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Proponuję sprawdzić przewód ciśnieniowy od serwa (serwo :arrow: kolektor) :wink: A zaworek na wężyku sprawdzałeś?? może "pompuje serwo" i ono późnie oddaje powietrze i tak w kólko ;-/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteke36 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 witam. u mnie obroty falują gdy podczas jazdy włączę na bieg jałowy. gdy jest ciepło na dworze to nie ma falowania. gdy auto stoi w miejscu to silnik równo pracuje na benzynie jak i gazie. objawy są na benzynie i gazie. czy to wina silniczka krokowego? silnik 2.5 i .do tej pory myślałem ze to wina gazu. jeżeli ktoś miał podobnie to proszę o poradę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_byq_ Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 SONDA, SONDA i jeszcze raz SONDA!! Spróbuj podmienić na działającą od kogoś i się przekonasz. Ja wymieniłem i wskazówka nawet nie drgnie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteke36 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 dzieki za odpowiedz. sprawdzę ją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kri$$ Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 sprawdź czy jest szczelny dolot powietrza - pewnie dlatego jak zasysa zimne lewe powietrze to Ci faluje, a jak jest ciepło, albo już nagrzany silnik, to już nie... sprawdź rurę gumową, bo ona w autach w takim wieku lubi parcieć i pękać, przez co przestaje być szczelna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.