SataN Opublikowano 8 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 W końcu nadszedł ten dzień, kiedy amortyzatory zaczynają się kończyć... i mam poważny dylemat Czy standardowo sachs albo kyb, czy może obniżyć i utwardzić (-40/-40 lub -60/-40). Powiem tylko tyle, że sportowe ze sprężynami mam okazję kupić za niewiele więcej niż seryjne bez sprężyn (również nowe). Pytanie proste i konkretne - czy ktoś jeździ sedanem zglebionym na 40 z przodu i z tyłu ? I czy będzie 16 na spocie ? Oczywiście jak założę obniżone (jak na razie taki mam plan) to zdam relację jak to wygląda, ile kosztuje z założeniem i ofkorz cenę (jak na razie oscyluje w granicach 900zł brutto). Jeśli ktoś będzie zainteresowany to dam namiary na firmę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaba84 Opublikowano 8 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 ja mam sedana zglebionego no ale niewiem ile to jeszcze za niemca bylo robione...jakies czerwone springi... wyglada to tak ze teraz mam fele 16" i kapec 205/55 i przod i tyl jest ladnie na rowno z zarysem nadkola... na dniach bede wymienial klocki to moge odczytac oznaczenie sprezyn i sie wtedy poszuka ile to jest zglebione A co do kupna amorkow to seryjne amorki wystarcza do obnizenia -40, jakbys chcial bardziej to juz amorki sportowe o krutrzym skoku... ja osobiscie wole seryjne amorki + sportowe springi .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goglin Opublikowano 9 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 A co do kupna amorkow to seryjne amorki wystarcza do obnizenia -40, jakbys chcial bardziej to juz amorki sportowe o krutrzym skoku... ja osobiscie wole seryjne amorki + sportowe springi .. Ja osobiście nie polecam tego zestawienia z prostch wzgledów wystarczy poparzyc na kosy betke jak przyspiesza na kresce tył auta nie miłosiernie sie buja a tu chyba nie o to chodzi.. ja osobiście mam coupe zglebioną o -60mm przy tym zaczyna robić sie problem z zaparkowaniem gdziekolwiek auta we wrocławiu... jezeli obnizać to to amotki + sprężyny takie mam zdanie.. a jesli chcecie pojezdzic wmiare spokojnie po wrocłąwiu to wydaje mi sie ze -40mm jest ok happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 10 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 SataN tylko nie kupuj zestawów Jamexa Goglin, wiem o tym niestety ale niedługo zostanie to poprawione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 10 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 czasem trzeba wybrać między twardością a komfortem, moja się nie buja za to jazda jak w gokardzie, każdy kamień czuję na d... :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 10 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 czasem trzeba wybrać między twardością a komfortem,moja się nie buja za to jazda jak w gokardzie, każdy kamień czuję na d... :roll: to ja dam Ci jeden amor ze swojej, ty mi dasz jeden ze swojej i bedziemy mieli kompromis miedzy komfortem a twardoscia bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.