Sigeh Opublikowano 8 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Witam. Chcialbym sie dowiedziec od was pewnej ciekawej rzeczy a mianowicie, czy mozna do E-36 318 tds wstawic turbine z 2.5 litrowego silnika, oczywiscie przy wymianie korbowodow etc. Wiem ze da sie to zrobic w samochodach Volks Wagena, a fajnie by bylo jak i BMW bylo by podatne na ta modyfikacje pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 8 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Ale co chcesz uzyskać? Moze lepiej wrzucic motor 2.5? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sigeh Opublikowano 9 Marca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Ale co chcesz uzyskać? Moze lepiej wrzucic motor 2.5? Motor 1.8 to 4 gary a 2.5 to juz 6 wiec na siedzeniu pasazera sobie dwoch nie poloze :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: A chcial bym osiagnac to o co w tym wszystkim chodzi czyli poprawe mocy, bo ta 318-stka w dieslu to porazka pod tym wzgledem( mam nadzieje ze sie to zmieni w mojej) <bmw_1> <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspri84 Opublikowano 9 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 A nie prosciej by bylo wrzucic tzw.Chip?? W profesjonalnych zakladach wgrają nową scieszke ktora bedzie indywidualnie stworzona pod twoje autko.Np.Jetronik robi to bardzo profesjonalnie.(pod chamownią itp) Mysle rozwiązanie prostrze ,a jednoczesnie duzo efektywniejsze.Hmm,jest tylko maly problemik,a mianowicie kasiora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sigeh Opublikowano 9 Marca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 A nie prosciej by bylo wrzucic tzw.Chip?? W profesjonalnych zakladach wgrają nową scieszke ktora bedzie indywidualnie stworzona pod twoje autko.Np.Jetronik robi to bardzo profesjonalnie.(pod chamownią itp) Mysle rozwiązanie prostrze ,a jednoczesnie duzo efektywniejsze.Hmm,jest tylko maly problemik,a mianowicie kasiora No wlasnie stary trafiles w dyche z ta kasa aktualnie jestem mozna powiedziec ze bez funduszy, a turbinke od 2,5l moge miec praktycznie za grosze dlatego wlasnie pytam czy to wypali, ale w sumie rozmawialem o tym z moim mechanikiem i twierdzi ze to sie uda chyba ze komputer bedzie wariowal i tu sie pojawia problem... W sumie turbina u mnie i tak do wymiany wiec zarzucimy ta od 2.5 i opisze dokladnie wszystko tutaj dla potomnosci :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goglin Opublikowano 9 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 kaspri84 napisał/a:A nie prosciej by bylo wrzucic tzw.Chip?? W profesjonalnych zakladach wgrają nową scieszke ktora bedzie indywidualnie stworzona pod twoje autko.Np.Jetronik robi to bardzo profesjonalnie.(pod chamownią itp) Mysle rozwiązanie prostrze ,a jednoczesnie duzo efektywniejsze.Hmm,jest tylko maly problemik,a mianowicie kasiora No wlasnie stary trafiles w dyche z ta kasa aktualnie jestem mozna powiedziec ze bez funduszy, a turbinke od 2,5l moge miec praktycznie za grosze dlatego wlasnie pytam czy to wypali, ale w sumie rozmawialem o tym z moim mechanikiem i twierdzi ze to sie uda chyba ze komputer bedzie wariowal i tu sie pojawia problem... W sumie turbina u mnie i tak do wymiany wiec zarzucimy ta od 2.5 i opisze dokladnie wszystko tutaj dla potomnosci Popieram tu kaspiego84, nie znam sie na trubniach ale tak starająć sie to zrozumieć co da wymiana turbiny z 2,5 jeżeli soft nie bedzie przystosowany do tego i turbina z 2,5 bedzie sterowana oprogramowaniem z 1.8 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziela Opublikowano 10 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Samo wrzucenie turbiny z wiekszym dmuchaniem raczej nie rozwiaze Ci problemu. Tak czy siak skonczy sie na strojeniu i wydaniu pieniedzy. Niestety ze zmiana parametrow sprezania turbiny wiaze sie cala reszta, czyli zmiana parametrow mieszanki, czyli nowe strojenie kompa, czyli kasiora. Tak wiec moze najpierw dowiedz sie ile mozesz wyciagnac ze swojej turbiny. Tak czy siak czeka Cie strojenie i nowa mapa paliwowa. Pozdro. BTW a dac wszystko sie da kwestia tylko odpowiednich nakladow finansowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sigeh Opublikowano 10 Marca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Tak wiec moze najpierw dowiedz sie ile mozesz wyciagnac ze swojej turbiny. No z mojej turbiny to juz chyba sie nic nie wyciagnie bo ostatnie tchnienia zycia wydaje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziela Opublikowano 10 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 No to jezeli nie chcesz wydawac pieniedzy to musisz wlozyc turbine ktora bedzie tak samo dmuchac. W kazdym innym wypadku zeby chodzilo porzadnie, strojenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.