Simon Opublikowano 1 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Jak w temacie, jak dobrze zmatowić auto? <bmw_3> Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 1 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Jak w temacie, jak dobrze zmatowić auto? <bmw_3> Pozdro. wiaderko wody, papier wodny 400.... i wiooooooo okrężnymi ruchami papier 400- przygotowanie do malowania papier 1200 - do polerki p.s. mam nadzieję, że wiesz za co się łapiesz... bo to jest na prawdę przewalona robota Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 1 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: 400 pod lakier????? Gdzie to słyszałeś? Nawet pod akryl szlifuje się wodnym 800. Pod metalic 1000 lub 1200. Jak chcesz szlifować 1200 i po nim polerować to nie dość,ze zostaną rysy to jeszcze zetrzesz tyle lakieru,ze nie zostanie na polerowanie. Do polerki papier wodny 2000 po którym najlepiej jest poprawić 3000(wtedy likwidujesz rysy po 2000). P.S. wiaderko wody to chyba na każdy element,czyli jakieś 15wiaderek na auto. W wodzie nie może być ziarenek piasku,bo narobisz rys,które wyjdą po malowaniu,więc dużo wody(najlepiej bierzącej). A tak wogóle to powiedz o co chodzi,po co chcesz matować auto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 1 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: 400 pod lakier????? Gdzie to słyszałeś? Nawet pod akryl szlifuje się wodnym 800. Pod metalic 1000 lub 1200. Jak chcesz szlifować 1200 i po nim polerować to nie dość,ze zostaną rysy to jeszcze zetrzesz tyle lakieru,ze nie zostanie na polerowanie. Do polerki papier wodny 2000 po którym najlepiej jest poprawić 3000(wtedy likwidujesz rysy po 2000). P.S. wiaderko wody to chyba na każdy element,czyli jakieś 15wiaderek na auto. W wodzie nie może być ziarenek piasku,bo narobisz rys,które wyjdą po malowaniu,więc dużo wody(najlepiej bierzącej). A tak wogóle to powiedz o co chodzi,po co chcesz matować auto? nie... 400 to pod podkład ja jak lakierowałem swojego to najpierw cały pod 400, potem na wszystko czarny podkład, potem 1200... potem lakier, po lakierze... w związku z tym, że było dużo klaru, też poleciał 1200 nie widać rys edit: albo i 2000.... już kurde nie pamiętam tak czy tak auto wcześniej wyglądało jak by go ktoś 200 zmatował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu Opublikowano 2 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 400 pod lakier????? Gdzie to słyszałeś? Nawet pod akryl szlifuje się wodnym 800. kiedyś pod renowacyjną 320 się robiło i gitess :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 2 Marca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Ale ja nie chce malować tylko żeby był matowy da się tak, są jakieś lakiery matowe czy trzeba na nowo kłaść lakier, z tego się nie da? Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 3 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Ale jaki masz lakier? metalic? Jak go zmatujesz to będzie szarawy,a w tym miejscu gdzie będzie mokry to będzie się świecił i wyglądał jakbyś nic nie zrobił z nim. Jak przetrzesz klar to wyjdzie spod niego baza i dopiero będzie kiepsko wyglądało. Dla mnie to zły pomysł. Jak chcesz mieć auto w macie to pomaluj sobie np.czarnym matem i już. Wcześniej obejrzyj takie bumy w czarnym macie czy Ci sie podobają. Na allegro były swego czasu 535 E34 w czarnym macie chyba ze dwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommasso Opublikowano 3 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Papier wodny 2000 - wiaderko wody - i z duzym wyczuciem trzeć , grubszym papierem w moment poprzecierasz lakier do podkładu - a to już niebędzie zbyt fachowo wygladało . Pozdrawiam Tommasso <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 3 Marca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Lakier mam czerwony a jak bym miał malować auto to bym położył normalny ale póki co to chciałbym mieć mat ze swojego. A jak to bedzie jak zetre samym papierem lakier, bedzie sie brudził chyba nie? Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 19 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Lakier mam czerwony a jak bym miał malować auto to bym położył normalny ale póki co to chciałbym mieć mat ze swojego. A jak to bedzie jak zetre samym papierem lakier, bedzie sie brudził chyba nie? Pozdro. Po co go chcesz matować ?! co on złego Ci zrobił ? Jeśli masz zniszczone auto w sensie lakier, to pamiętaj, że powinien on być 2 warstwowy - baza a na niej klar, jeśli nie masz rys głębokich, tylko taki poniszczony podrapany po wierzchu, to wystarczy sam klar położyć, żeby auto wyglądało normalnie, jak mocno poniszczony, to niestety malowanie całego, przynajmniej po wierzchu, a zmiana koloru, żeby miała ręce i nogi.... = wyprucie całego auta, wycięcie szyb, wyjęcie silnika... inaczej nie ma bata, zawsze gdzieś skądś ten kolor stary wyjrzy testowałem na poprzednim aucie, które malowałem chyba ze 4 razy różnymi lakierkami kameleonkami No i tak... jak zetrzesz papierem to będzie się tego imać wszystko, nawet ptasie kupy nabiorą zupełnie nowego wymiaru :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.