konradbmw Opublikowano 29 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Witam mam problem z obrotami ponieważ gdy kupiłem brykę już nie działały obroty tak jak powinny tzn po podłączeniu tego przewodu co idzie do silniczka krokowego obroty falowały a gdy sie to odłaczylo trzymał ok 1300obr tak samo działo się na 2 silniczku który kupiłem ale ze sie nie znałem kupilem do 1,6 m 43 chyba i było zle mocowanie wiec myślałem ze to tego wina teraz zakupiłem silniczek do mojego modelu i nadal to samo ;/ poradzcie co to może być ;/ mam e 36 316 z 1992 r pozdrawiam 8) <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BatonMW Opublikowano 29 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Wymień filtr pow.sprawdz szczelność ukł.dolotowego,porządnie wyczyść kroka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konradbmw Opublikowano 29 Lutego 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Wymień filtr pow.sprawdz szczelność ukł.dolotowego,porządnie wyczyść kroka. ok tylko mógł byś powiedzieć jak korka wyczyścić i czym pozdrawiam i dziex za pomoc <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 29 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 nie korka tylko kroka czyli krokowca czyli zawór krokowy a czyści sie benzyna, naftą i raczej nie WD40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konradbmw Opublikowano 29 Lutego 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 a zawór korkowy jak wygląda i gdzie sie znajduje bardzo dziękuję za pomoc :mrgreen: <bmw> <bmw_2> uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 29 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 www.realoem.com WELCOME :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 29 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Witam to jak to jest kolego że najpierw wymieniasz kroka nawet 2 razy , a potem się pytasz jak on wygląda i gdzie się znajduje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konradbmw Opublikowano 29 Lutego 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 "nie korka tylko kroka czyli krokowca czyli zawór krokowy" tak to jest ze to mnie zmyliło bo jestem laik i zawór kotkowy dla mnie może byc co innego co silniczek korkowy ;P z reszta moje tematy sa wyjątkowe a pytania pewnie dla kogoś kto choć troche sie zna na mechanice banalne i głupie można by powiedzieć ale dla mnie ważne bo nie wiem jak ma być zeby było dobrze ;P pytanie_bmw :lol: :oops: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 29 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 spoko ale zaprzeczasz sam sobie zdemontuj zawór krokowy i wykomp w enzynce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiosl Opublikowano 1 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 sprawdz 3 rzeczy po pierwsze dolot czy jest szczelny,po drugie wymocz silniczek krokowy m nafcie benzynie badz innym takim specyfiku i sprawdz srube do regulacji obrotów na przepustnicy!ja mam silnik m20b20 i na starym krokowym obroty latały mi 800 a 1000 obr/min nawet po wymianie gumy z dolotu a wczoraj zmieniłem silniczek i zdziwko bo od razu ma 3tyś obr!a jakis kut*** zamiast wszystko powymieniać podciągnał obroty na śrubie na przepustnicy...po regulacji...obroty cały czas równe i idealne 800! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konradbmw Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 sprawdziłem to wszystko i dalej było to samo a pokręciłem te obroty na przepustnicy i hula jak nowe :wink: happy_bmw jeszcze raz dziękuje wszystkim za pomoc uklon_bmw :mrgreen: <bmw_2> pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.