meteo1985 Opublikowano 29 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Po wprasowaniu nowych sworzni tych krótkich i pozamontowaniu wzystkiego cały Mcperson cholernie cięzko jest ruszyć. Trzeba się zapprzec aby nim ryszyć. Co może być przyczyna. Czy zawsze tak jest z nowymi sworzniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BatonMW Opublikowano 29 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Pewnie przy okazji zagnietli ci główke sworznia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meteo1985 Opublikowano 2 Marca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 A mozesz dokładniej opisac jak wyglada zagięcie główki sworznia. Jezeli się nie myle to koniec sworznia to jest kula która obraca sie w łozu poprzez teflon. Czyli na to wynika ze sworzen musiał byc nadwymiarowy co do wejscia w wahaczu. Chyba, ze zawsze po wymianie sworzni jest trudno obrócic kierownice a dopiero po przejechaniu pewnego dystansy i ułozeniu sie teflony bedzie chodzić normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.