DPL z DMI Opublikowano 28 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Witam Zaczelo sie niewinnie.. delikatne przerwanie na wysokich obrotach.. a teraz samochod zapala i chodzi jakies 30sek normalnie po czym wogole nie wchodzi na obroty i gasnie.. jak probuje dodac gazu to sie dusi.. i strzela w kolektor ssacy.. wymienilem sonde na uniwersalna.. tak jak zalecal mechanik (bylem na komputerze 70% wina sondy) zmienilem, pochodzila srednio jakies 10min i znowu to samo.. po odlaczeniu przeplywomierza samochod nie reaguje.. tak samo przy odlaczeniu lambdy ;/ zapomnialem dodac.. mam silnik m50b25 bez vanosa.. 2.5litra.. do tego mimo zmiany olejow itp na czas.. normalnym jezdzeniu i czasem driftingu (nie palenia gumy) to bierze olej do tego na wolnych obrotach skacza obroty od 500 do 1500 ;/ kocham e34 ale juz mam dosc tego silnika ;/ prosze baardzo o pomoc. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu_88 Opublikowano 29 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 może zobacz czy to nie wina którejś cewki, może jakaś świeca przerywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DPL z DMI Opublikowano 29 Lutego 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 zmienilem wszystkie cewki ;/ nie dalo efektu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 29 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 uszczelnij dolot(sprawdż wszystkie przewody powietrzne miedzy przepływką a przepustnica. Silnik krokowy do czyszczenia/sprawdzenia we /wy przewody powietrza Nie ma prawa być żadnej dziurki A czasem kostek do cewek nie pomieszałeś ? np zamias do cewki 2 cylindra wpiąłęś do 3 ego? bo coś mi sie wydaje ze te strzały w ssący to własnie dlatego. Wymień filtr paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DPL z DMI Opublikowano 29 Lutego 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 długosci kabli nie pozwolily na pomylenie i do tego jeszcze sprawdzalem czy dobrze sa podlaczone.. strzelala i przerywala juz wczesniaj.. stad wymiana cewek doszla.. filtr i pompe sprawdzalem.. podaje paliwo b dobrze.. krokowy tylko do tych skaczacych wolnych obrotow tak? paliwo chyba dostaje.. dymi i czuc benzyne po przygazowaniu.. sprawdzalem juz powietrze.. tzn miala mala dziurke.. ale dokladnie zaklejona.. nie ma roznicy po wyciagnieciu przeplywki.. nawet po calkowitym sciagnieciu rury ssacej (miedzy przeplywka a przepustnica) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BatonMW Opublikowano 29 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Podmień przepływke(z innego auta) i zobacz co się dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DPL z DMI Opublikowano 29 Lutego 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 ok.. sprawdze.. jutro jak to nie pomoze to na lawete i na komputer (drugi raz ;/) i jak beda nie jasnosci to do mechanika.. chyba mniej zaplace niz wymieniajac wszystko pokolei.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BatonMW Opublikowano 29 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Daj znać o efektach <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DPL z DMI Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 okazalo sie ze sonda uniwersalna (taka zalozylem) byla zrabana.. miejmy nadzieje ze nic wiecej nie bedzie do wymiany.. narazie znowu poczulem moc tej mojej malej bestii ;] remontu nadchodzi czas Pozdrawiam i dzieki za porady ;] <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 6 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Chyba mam podobny problem,bo kupiłem uniwersalną sondę za 200zł i sztukowałem przewody,a one mają mieć określony opór,więc długość ich decyduje o oporze. Chyba też zmienie na oryginał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giera Opublikowano 7 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 jak nie na oryginal to chociaz na sonde z wtyczka.. a nie bez kabli.. czasem zdarza sie ze kolory kabli niby sa takie same a jednak odpowiadaja za inne funkcje.. wiec mozna poprostu wywalic pieniadze.. bez efektu.. Pozdro Ps. @E34-Patryk dlaczego zmieniles na e36? ;> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.