rookie Opublikowano 26 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Ostatnio w Auto Chip było robione: - wymiana termostatu - sprawdzenie układu chłodzenia, przepłukanie, odpowietrzenie itd - płyn w chłodnicy - zrobiony zamek, rozłożony na czesci i składany od nowa razem z zapadkami - włożone nowe ślizgi w drzwiach, plus podklejona tapicerka i kołki (tylko w lewych drzwiach przednich) - wymieniona sprężyna zacisku hamulca (nic wiecej) - wymieniony filtr powietrza Problem z ogrzewaniem i chłodnicą powtarzał się non stop, jak odbierałem mówili że po wymianie termostatu i sprawdzeniu układu chłodzenia wszystko działa jak powinno, pojeżdziłem troche i dzisiaj znowu sie zaczeło co już doprowadza mnie do szału Kilkanaście minut jazdy, wskazówka temp. normalnie pośrodku ale wystarczy że troche przyspieszyłem tak 60-80kmh wrzucając wyższe biegi temp. gwałtownie rośnie i dochodzi do czerwonego, zwlaniam troche go uspokoje i z powrotem mniej więcej pośrodku, temp. wariuje a ja czuję że od silnika aż piecze nawet jak się zatrzymałem to po otworzeniu maski czuć było bardzo wysokac temp. nigdy tak nie było, już sam nie wiem o co chodzi. jeżdziłem w lecie w trasy znad morza i z powrotem i wskazówka ani drgneła ze środka a teraz nie wiem co jest grane pomocy bo już naprawde mnie irytuje powoli ten problem robi sie studnią bez dna czy ktoś może mi pomóc zanim znowu mi wywali gume do silnika i pójdzie mi visco? Jutro podjade do CHipa zobacze co powiedze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 26 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Faktycznie dziwna sprawa Ja mialem podobny przypadek w innym aucie tzn grzało sie bez powodu , np na autobanie mimo nie tak duzej predkosci 120-130kmh i w sumie dosc dobrym obiegu powietrza temperatura wody podobnie jak i oleju szła powyzej normy , temp oleju dochodziła nawet do 102 stopni , winna okazała sie pompa wody ktora niby działała ale jednak cos za słabo , po wymianie jak ręką odjął , moze w Twoim przypadku tez jest podobnie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 26 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 witam tu nie ma co pisać to trzeba zobaczyć jak masz troszkę czasu koło 18 19 to mogę podjechać np jutro i obadamy , a czemu ci rozbierali zamek aż do zapadek , bo co nie mogłeś kluczyka włożyć czy po próbie włamska , jak co to dzwoń to się skumamy 691-160-886 i się zobaczy . <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefmat Opublikowano 27 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Zaglądnołbym do sprzęgiełka visco przy wiatraczku chłodnicy. Mówię teortycznie, nigdy trójki nie miałem. Trzymam kciuki , żeby się udało. Jak się dba o BMW - to ono się odpłaci. Ciepło pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 28 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Ostatnio w Auto Chip było robione: - wymiana termostatu - sprawdzenie układu chłodzenia, przepłukanie, odpowietrzenie itd - płyn w chłodnicy - zrobiony zamek, rozłożony na czesci i składany od nowa razem z zapadkami - włożone nowe ślizgi w drzwiach, plus podklejona tapicerka i kołki (tylko w lewych drzwiach przednich) - wymieniona sprężyna zacisku hamulca (nic wiecej) - wymieniony filtr powietrza Problem z ogrzewaniem i chłodnicą powtarzał się non stop, jak odbierałem mówili że po wymianie termostatu i sprawdzeniu układu chłodzenia wszystko działa jak powinno, pojeżdziłem troche i dzisiaj znowu sie zaczeło co już doprowadza mnie do szału Kilkanaście minut jazdy, wskazówka temp. normalnie pośrodku ale wystarczy że troche przyspieszyłem tak 60-80kmh wrzucając wyższe biegi temp. gwałtownie rośnie i dochodzi do czerwonego, zwlaniam troche go uspokoje i z powrotem mniej więcej pośrodku, temp. wariuje a ja czuję że od silnika aż piecze nawet jak się zatrzymałem to po otworzeniu maski czuć było bardzo wysokac temp. nigdy tak nie było, już sam nie wiem o co chodzi. jeżdziłem w lecie w trasy znad morza i z powrotem i wskazówka ani drgneła ze środka a teraz nie wiem co jest grane pomocy bo już naprawde mnie irytuje powoli ten problem robi sie studnią bez dna czy ktoś może mi pomóc zanim znowu mi wywali gume do silnika i pójdzie mi visco? Jutro podjade do CHipa zobacze co powiedze No ja obstawiałbym dwie rzeczy: 1- pompa wody dogorywa, bo jeśli układ jest szczelny, visco działa a chłodnica nie jest zakamieniona, to innej opcji chyba nie ma, no ewentualnie może to być chyba tylko i wyłącznie termostat walnięty pechowo 2- mało prawdopodobne, ale kurde jednak (o czym się przekonałem na własnej skórze) prawdopodobne... wprawdzie przekonałem się na przykładzie lanosa, ale powodem przegrzewania się silnika przy większych prędkościach było wydymane i ślizgające się sprzęgło. Wymieniałem wszystko, płyny, termostaty, przepłukiwałem układ, sprawdzałem chłodnicę.... w końcu padło sprzęgło.. po wymianie temperatura wróciła do normy a mi szczęka opadła do ziemi, bo pierwszy raz w życiu spotkałem się z czymś takim, pomimo tego, że trochę tych autek miałem. p.s. po przegrzaniu silnika przez zaniedbania poprzedniego właściciela jestem bardzo przewrażliwiony na tym punkcie, dlatego u siebie wymieniłem chłodnicę jak tylko pojawił się jakiś drobny wyciek Potem też były jaja bo się zapowietrzał, cudował... okazało się, że trzymało słabo przy korku, to raz, a dwa... czujnik poziomu płynu lekko też przepuszczał, po wymianie uszczelek korka, przypiłowaniu otworu na korek i dokręceniu czujnika wszystko minęło i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YontecK Opublikowano 28 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Witam!!! Co prawda ja miałem podobne problemy w e30 ale układ chłodzenia prawie taki sam. u mnie walnąl termostat, wymieniłem odpowietrzyłwm i hulało. Nie przekonałem sie o tym na własnej skórze, nawet nie widzialem takiego przypadku ale słyszałem że takie problemy moze sprawiac własnie korek od chłodnicy. moze spróbuj z kimś podmienic na sprawdzenie. pozdrawiam!!! informuj o efektach <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisztof2000 Opublikowano 25 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 stawiam na pompe wody znajomy miał to samo w e39 525tds. po wymianie pompy wszystko jak w książce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.