siwyqueen Opublikowano 23 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Witam. pytanie brzmi - jaki silnik wybrac? 2.4 TD - 115KM czy 2.5 TDS - 143KM z własnego doswiadczenia wiem ze do TDS'a sa drogie czesci... za koło apsowe dałem bagatela 740zł... jakiejs firmy corteco (w razie czego prosze o ocene jakosci tej firmy bo sie normalnie nie znam )a, z 2.4TD nie miałem stycznosci. odpowiedzi typu: -róznice w spalaniu -w cenach czesci -uzytkowaniu (problemy, usterki) -i oczywiscie osiągów ( ) z góry dzieki za opinie i czekam na jakiekolwiek Pozdrawiam Siwy Edit: Ps. 2.4TD to tez 6 garów?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 23 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 na osiagi? to jest diesel a diesla sie oszczedza a nie katuje! wiec poleca cos w benzynie z zycia wiem ze diesel silnik to chodził w mercedesach dobrze! a w bmw sie diesel nie spisuje! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwyqueen Opublikowano 23 Lutego 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 tylko diesel... chodzi mi o roznice a nie przekonywanie zeby przesiasc sie na benzyne... mam rope - tanio... dla mnei to sie liczy... moja E39 na tej ropie przejechala juz 7tys km... wiec jest ok... wiec czekam na INNYCH którzy mieli doswiadczenie z obydwoma silnikami. Pozdro! <bmw_3> [ Dodano: 24 Luty 08, 21:09 ] 0 chetnych do odpowiedzi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BatonMW Opublikowano 24 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 7 tyś to nie ma się czym chwalić(407-to było by coś).Proponuje Ci kompromis między 524 a 525tds-to525td 115 kucy,jest to ten sam silnik co tds lecz różni się kilkoma elementami.Jest mniej wysilony i mniej awaryjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwyqueen Opublikowano 24 Lutego 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 hmmmm... te 2.5TD rzadkie sa a pozatym to praktycznie zadna roznica przy 2.4TD... a co sie sypie w tych TDSach??? ja poki co wymienilem jedynie oleje, filtry i koło pasowe bo klękło 2 dni po zakupie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rychu1976 Opublikowano 25 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 ja w moim 2.4 td po zakupie wymieniłem tylko silnik :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BatonMW Opublikowano 25 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 hmmmm... te 2.5TD rzadkie sa a pozatym to praktycznie zadna roznica przy 2.4TD-jak dla Ciebie między M21 a M51 nie ma różnicy to ja nie wiem o co ty się pytasz(mam wrażenie że ty tesz nie wiesz) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwyqueen Opublikowano 25 Lutego 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 hmmmm... te 2.5TD rzadkie sa a pozatym to praktycznie zadna roznica przy 2.4TD-jak dla Ciebie między M21 a M51 nie ma różnicy to ja nie wiem o co ty się pytasz(mam wrażenie że ty tesz nie wiesz) własnie 2.5TD a z tego co mi wiadomo to M51 to 2.5TDS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BatonMW Opublikowano 25 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 To uzupełnie twoją wiedze-od kwietnia93r był produkowany silnik M51 td mocy 115KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwyqueen Opublikowano 26 Lutego 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 wiec co leprze w koncu? 2.5 TDS czy 2.5 TD?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 26 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 jak bym mial jeszcze raz kupowac auto i zastanawiac sie miedzy TD a TDS to i tak bym wzial TDS`a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwyqueen Opublikowano 26 Lutego 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 jak bym mial jeszcze raz kupowac auto i zastanawiac sie miedzy TD a TDS to i tak bym wzial TDS`a tzn wiesz... ja mam E39 w TDSie i nie mam zadnych zastrzezen (procz koła pasowego - 800zl), a TD nie jezdzilem wiec nie mam jakiegokolwiek porównania i teraz brat chce kupic E34 i nie wiem jaki silnik mu polecic... ma wahania ciagle... ja osobiscie polecam TDSa z całego Bawarlich serca ale on sie waha przez te moje koło pasowe... i boi sie ze jak kupi TDSa to tez sie tak wtopi... i dlatego zastanawimy sie jeszcze nad słabszym bratem - TD. pozdro Edit: ps. zapomniał bym dodać, że zupełnie nie rozumiem o co Ci chodzi z tym dlaczego byś kupił znowu TDSa bmw_beer bmw_beer <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Gackowski Opublikowano 28 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Witam. Jesli jeszcze sie nie zdecydowales to powiem Ci tylko tyle: od trzech lat pociskam 525tds zmieniam olej,filtry i plyn do spryskiwaczy i zadnego powodu do narzekan.Przejechalem tym autem mase kilometrow i mozesz mi wiezyc ze jak bedziesz dbal o wszystkie historie bedzie Ci bardzo wierne.Spalanie to inna bajka.Moje autko pali od7,5 do 8,2 +-.W zwiazku z praca ktora wykonywalem w Marsylii jezdzilem tam przez 3lata w te i z powrotem. Do Marsylii z Walbrzycha jest okolo 1980km ja spalalem 130 litrow, wiec mysle ze calkiem przyzwoicie.Jak tylko przekraczalem granice PRL-u jazda od 140 do 170km/h. A 524 to model delikatnie mowiac lekko nie dopracowany.Pisze nie dlatego ze mam akurat 525 ale kilku moich znajhomych tylko narzeka lub narzekalo na ten model.To tyle POZDRAWIAM <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwyqueen Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 170?? To E34 nie ma "kagańca"?? ja w E39 mam kaganiec do 160... czsami sie udaje oszukac i lece 165... ale z dzieckiem jezdze czesto wiec mi nie wypada... wiec w sumie i dobrze ze ten kaganiec jest... pozdro... ps. brat sie jednak rpzekonał do E34 525TDS (dałem mu sie bujnąć mą E39 ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BatonMW Opublikowano 29 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 O czym Ty piszesz?Jaki kaganiec?(żony nie biore pod uwage) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwyqueen Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 w moim E39 nie pojade wiecej niz 160 (2.5 TDS) a koelga u góry pisze, ze jechal 170... dlatego sie pytam czy E34 nie ma kaganca na tym silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Gackowski Opublikowano 1 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Witam. Czytajac teraz o kagancu jestem w szoku.Nie mam zadnego kaganca.Mysle ze jakas ostateczna predkosc ma kazde auto natomiast ja jechalem juz szybciej moim BMW ale nie byla to jazda w ciagu tylko krotko trwaly strzal kilka kilometrow.Osobiscie nie szaleje na naszych drogach i nikomu nie polecam.Jeszcze raz na temat 525tds e34 ja jestem bardzo zadowolony ale to jest moje prywatne zdanie.Moze trafilem na porzadny egzemplarz.POZDRAWIAM <bmw_3> happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 1 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 siwyqueen, moja TDS na 4ce leci 195km/h a na 5tce nie wiem bo jeszcze nie leciałem na maxa :wink: zadnego kaganca nie ma. a katalogowo ma 207km/h max <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 1 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Witam nigdy nie miałem diesla i osobiście nie moge doradzić który jest lepszy :TD czy TDS ale miałem przyjemność raz jechać nad morze tyle,ze rekinem e28 524 TD w automacie i przyznaje ,że się jechało bardzo fajnie,silnik ładnie pracował i nie było z nim żadnych problemów.Kolega wycisnął z niego 200 km/h.Do setki rewelacyjnie sie nie zbierał ,ale powyżej stu to juz ładnie ciągnął. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwyqueen Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 no to dla pszyszłych TDS'owców - E39 ma kaganiec na 160km/h ;] a brat własnie szuka E34 525 TDS wiec tylko opijac :drunk: bmw_beer bmw_beer :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rychu1976 Opublikowano 1 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 no mnie tez nic nie trzymało żaden kaganiec moja beti 195 poleciała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwyqueen Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 pisze o E39... najwyrazniej E39 jest juz z lekka napakowana elektronika... sam sie przyznam ze czesto w ostatnim czasie (pogoda) uzywam ASR... ale to wzgledy bezpieczenstwa. a testowałem na lotnisku moją beti (E39) i myslalem ze polece te 190-200 chociaz... a tu UJ!! 160 i nawet obroty sie nie zwiekszaja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BatonMW Opublikowano 2 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Najwyrażniej to masz problem z autem i nie tłumacz sobie jakimiś ogranicznikami.Błądzisz.Prawdopodobne przyczyny(nie wykluczam innych)to:układ dolotu(filtry,nieszczelności,lub po prostu turbo do naprawy) i układ zasilania paliwem(złe paliwo!!!,filtry, lub pompa do naprawy).Tds katalogowe 211,td 201, i zapewniam że w miare dobrze utrzymane osiągają to bez najmniejszych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 2 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 siwyqueen, moja TDS na 4ce leci 195km/h a na 5tce nie wiem bo jeszcze nie leciałem na maxa :wink: zadnego kaganca nie ma. a katalogowo ma 207km/h max <bmw_1> Piter, taty TDS, nei twoja :wink: :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwyqueen Opublikowano 2 Marca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Najwyrażniej to masz problem z autem i nie tłumacz sobie jakimiś ogranicznikami.Błądzisz.Prawdopodobne przyczyny(nie wykluczam innych)to:układ dolotu(filtry,nieszczelności,lub po prostu turbo do naprawy) i układ zasilania paliwem(złe paliwo!!!,filtry, lub pompa do naprawy).Tds katalogowe 211,td 201, i zapewniam że w miare dobrze utrzymane osiągają to bez najmniejszych problemów. E39 nie E34... gadałem z mechanikiem który sam ma tez E39 i tez ma kaganiec... wiec nie wiem o co Ci chodzi... nie watpie ze w E34 TDS poleci grybo ponad 200. program wtryskow i cała reszte tez mam ok... na diagnostyce byłem i hamowni i powiedzieli ze za 1500 moga mi sciagnac kaganiec... ale po co... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.