Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


słaba iskra - nie pali auto.


Rekomendowane odpowiedzi

Pomocy. Auto nagle mi zgasło... poprostu umarło i nie chce odpalić. Kreci bezproblemowo. Wymieniłem juz świece, przewody, cewke, palec, kopułke..... i... nic dalej kreci i kreci... Ostatni pomysl to uszkodzony moduł?? Panowie ale gdzie on jest?? (E30 z silnikiem M40 318i 1988rok)

Co moglo umrzec?? macie jakies pomysly??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mordulcu, szczerze mówiac to nie sprawdzałem, bo sugerowałem się bardzo słabą iskrą...

Poza tym, auto zgasło mi jak jechałem na gazie, wiec czy to może być mimo to pompa paliwa??

Kolejna sprawa.... to stan aut przed jego zdechnięciem. A mianowicie przerażająco słaby motor... o co chodzi?? Bo nie wierze, że (domniemywałem wałek) wytarty wałek aż tak masakrycznie pogarsza osiągi, a poza tym stalo się to przed jakies poł roku, a dodam ze bardzo mało wóz był używany!!

Czy jego słabość moze miec cos wspolnego z ta awaria??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec
bo sugerowałem się bardzo słabą iskrą...

Co to znaczy słabą iskrą ?? albo cewka działa albo nie działa

Poza tym, auto zgasło mi jak jechałem na gazie, wiec czy to może być mimo to pompa paliwa??

Rozumiem ze ani na gazie ani na bajurce nie mozesz odpalic ??

Bo nie wierze, że (domniemywałem wałek) wytarty wałek aż tak masakrycznie pogarsza osiągi, a poza tym stalo się to przed jakies poł roku, a dodam ze bardzo mało wóz był używany!!

Wydaje mi ze wałek nie jest az tak wytarty zeby wcale nie otwierał zaworów :|

Moja propozycja , odkrec rure dolotową przy filtrze powietrza , wez jakas strzykawke

nabierz troche paliwa i wstrzyknij do rury i wtedy zobacz czy bedzie go brało na

zapalanie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw sprawdż czujnik wału korbowego i jego wtyczke,jest po kolektorem dolotowym(ja to miałem).no i rzeczywiście sprawdż ten rozrząd. chodż jakby się urwał to na rozruszniku byś to wyczuł,silnik miałby bardzo duże obroty bo chodziłby bez obciążenia.no ale mógł przeskoczyć.musisz sprawdzać etap po etapie to coś wreszcie wykryjesz :wink: bmw_beer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto zgasło bez żadnych skoków, bez szarpnięć cichutko jak makiem zasiała. Zgasło jak stałem w korku - na wolnych obrotach.

Brat podejrzewa na chwile obecna czujnik wału. Jak go wymienie to napisze, czy to jest to.

Do łazik: auto kreci tak, jak przed tym zdarzeniem. Nie wyczuwam zadnej rożnicy.

PANOWIE NIE KRACZCIE Z ROZRZĄDEM - kurde zreszta wymienialem rozrzad i auto nie zrobilo na nim wiecej niz 20 tys.!!!!

A swoja drogą to ciekaw jestem, jak po wymianie (chca nie chcac) polowy elektryki (kable, swiece, kopulka, palec, cewka) auto bedzie chodziło. Bo przed tym zdarzeniem mialo przyspieszenie poloneza caro... martwi mnie to bardzo. Wprawdzie jezdi nim moja kobieta, ale to nie jest normalny objaw. . . . . ale o tym jak uporam sie z odpaleniem wozu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...