slawek44 Opublikowano 23 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Chce wywalic katalizator i wstawic tlumik. Prosze mi napisac jakie problemy moge napodkac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspri84 Opublikowano 23 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Ogolnie to zawsze slyszalem ze kata zastepuje sie rorą lub strumienicą.Sam tak zastąpilem i jestem bardzo zadowolony.autko odetkane, mily dzwiek. Tak sobie mysle i stwierdzam iz jak pojedziesz do kumatych tlumikarzy to niepowinno byc zadnych problemow z wymianą.Najwazniejsze to zeby gabarytowo mniej wiecej pasowalo,chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 23 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 sprawdź czy nie masz lambdy za katem, jesli tak to nie radze wywalac kata, jesli lambda jes blisko kata to mogą wystąpić problemy związane ze złą pracą lambdy czyli także silnika - zła mieszanka, to tak ogólnie, Ty masz albo M40 albo M43 czyli wydech zbudowany jest podobnie, ze spalaniem nie powinno byc żadnych problemów , lambda jest w kolektorze wydechowym, należy pamiętac o jednym, że kat jest w jednej puszcze z tłumikiem środkowym czyli po jego wywaleniu należy wstawić tłumik środkowy bo inaczej może być WRC czyli Warcy Rycy Cescy czyli głośno , oczywiście zależy jeszcze jaki końcowy tłumik, bez kata przegląd powinien przejść no chyba że jakiś skrupulatny diagnosta się trafi i zobaczy że nie ma kata, ale spaliny powinny byc w normie, to tak ogólnie... :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspri84 Opublikowano 23 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 oczywiscie mowilem o tlumiku [ Dodano: 23 Luty 08, 12:32 ] Fakt -niepomyslalem o sondzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 23 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 je nie jestem za wstawianiem ani rurki ani strumienicy, ukł. wydechowy to skomplikowany rezultat obliczeń i zmiany jego pojemności czy przekroju najczęściej robią gorzej niż było mimo że wielu osobom wydaje się inaczej, tak naprawdę kat to wynik nacisków ekologów nie ma nic wspólnego z prawidłową pracą silnika chociaż oczywiście obliczenie ukł. wydechowego są opracowywane razem z katem, tylko specjaliści robią zmiany w ukł. wydechowych a jak to jest skomplikowane to widać po cenach dedykowanych ukł. sportowych, jestem za wstawieniem narmalnego tłumika środkowego zamiast kata, a jak chcemy mieć głośniej to zmianę końcowego, im mniej zmian blisko silnika tym lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek44 Opublikowano 24 Lutego 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 To chlopaki poradzcie mi co wstawic. Chodzi mi o caly wydech tzn zamiennik kata, tlumik srodkowy i koncowy. Gdzie kupie takie cos tanie i dobre. Moze nie najtansze, raczej niech to bedzie dobre... Z gory dziekuje. A silnik mam M40 [ Dodano: 24 Luty 08, 10:27 ] Co myslicie o tym: http://moto.allegro.pl/sh...2+wys%C5%82any. Moje auto ma inny silnik ale nadwozie takie samo. Bedzie to pasowac? Moje auto to dokladnie bmw518i E-34 z silnikiem M40 83kw 113KM z 91roku [ Dodano: 27 Luty 08, 18:28 ] Panowie szybka porada. Mam tlumik koncowy i strumienice ale jest ona za mala i musze dospawac kawalek rurki. Pytanie.: lepiej dac strumienice blizej sondy czy lepiej dac ją dalej. Stawiam browca za szybka i trafna odpowiedz bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.