Kwito Opublikowano 21 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Witajcie wczoraj rozsypał mi się dyfer, jest to 2.7 stara eta, oglądam wszystkie dyfry na allegro tzw "duze glowy" i wszystkie maja mocowania wału na chyba 6 srub (?) i okrągłe mocowanie, podczas gdy moja ma na 4 śruby tak jak to maja mosty w M40 1.w zwiazku z tym mam pytanie, czy takie zastosowanie jest fabryczne? 2.czy da sie to zmienic/przelozyc (mam zamiar kupic szperę i wiekszosc ktore oglądam ma mocowania na 6 srub,czy bede mogl do szpery przelozyc stare mocowanie na 4 sruby?) moge w razie czego zrobic fotki tego dyfru.... [ Dodano: 21 Luty 08, 18:01 ] http://www.allegro.pl/item310660689_dyfer_most_bmw_e30_1_8_m10_super_.html mam dokładnie takie mocowanie wału [ Dodano: 21 Luty 08, 18:13 ] i kolejne moje pytanie - czy to napewno "duza glowa" ?? wybaczcie ale jestem początkującym bmkowiczem :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 21 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 i wszystkie maja mocowania wału na chyba 6 srub (?) Napisałeś "chyba"... .przyjrzyj się im dobrze bo na pewno każdy jeden most do e30 ma mocowanie wału na cztery śruby, a okrągłe i na 6 śrub jest to mocowanie półosi :wink: To co pokazałeś na zdjęciu to duża głowa. Przy zakupie "nowego" mostu zwróć uwagę na przełożenia, bo jeden model może mieć różne w zależności od rocznika. Tu masz linka w razie co: http://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f00023/f00023.htm <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.