Kieru Opublikowano 18 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Witam.Mam taki dylemat co może być przyczyną pojawienia się na końcówce czarnego nalotu w jej wnetrzu,wczesniej była bez żadnego osadu.Auto jest zasilane benzyna-gaz.Jest to silnik m50b20. <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 19 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 wcześniej tego nie miałeś (napewno latem) w zimie pojawia się a nawet spływa po końcówce.Przyjdzie lato to znów zniknie:) duża różnica temperatury sprzyja skraplaniu się i widoczne jest to na końcówce tłumika Dla komfortu psychicznego zbadaj spaliny na stacji diagnostycznej. A co do gazu no to być może na regulację już czas(zalecana co pół roku kontrola i ew regulacja) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 19 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Tak jak Dziki napisał : -zimą bardziej sie takie cuś objawia na tłumiku niz latem poniewaz wiecej wilgoci zbiera sie w układzie wydechowym -inna sprawa to czesto przez wyciecie kata , sporo czarnych chmurek zostawiasz za sobą przekraczając np 4tys obr , co powoduje ze tłumik jest troche bardziej zaklejony takim czarnym nalotem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kieru Opublikowano 19 Lutego 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Dzięki chłopaki. Końcowy tłumik mam WM Sport,a reszta oryginał,kat jest. <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.