Player Opublikowano 17 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Witam chcialem podjechac pod kraweznik na wstecznym dalem za malo gazu i auto zgaslo i od tamtej pory na zimnym silniku chodzi ok jak sie tylko rozgrzeje to zaczyna przerywac tak jak by nie palil na wszystkie gary swiece wczoraj wymienilem i do tego jak nadusze gaz do konca to raz ciagnie raz puszcza tak wacha sie co to moze byc ?? silnik 2,5e Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 17 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 opisz dokładniej co sie dzieje, ale bardziej zrozumiale, bo "raz ciagnie raz puszcza tak wacha" nie za bardzo rozumiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Player Opublikowano 17 Lutego 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Chodzi mi o to ze np. kiedy wcisniesz gaz do konca to auto przyspiesza i po chwili jakby moc tracilo i znowu przyspiesza nawet kiedy jade powyzej 100km/h a pedal trzymam w jednej pozycji (nie do konca)to jest to odczuwalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 17 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 wyglada to jak by zapłon gubił! a to sie dzieje tylko na cieplym silniku? na zimnym jest dobrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Player Opublikowano 17 Lutego 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 na zimnym tez sie zdarzy ale to rzadziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BatonMW Opublikowano 17 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Przegłądnij dokładnie cały układ zapłonowy i dolotu pow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Player Opublikowano 17 Lutego 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Przegladalem i tak ta rura gumowa od kolektora ssacego do filtra jest troszke popekana przewody zaplonowee maja opornosc ok500 do 600 omow gdzies czytalem ze powinny miec 1kilo om to chyba sa w miare ? palec i kopulke bede przegladal dopiero jutro to dam znac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 17 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 właśnie, świece , przewody, kopułka, palec...... i dolot, głównie gumowe elementy stawiam na kable, przebicie mają, teraz szybko ciemno się robi więc na gorącym otwórz maskę i gaz , niech ktoś inny patrzy na przewody czy "błyskawic " nie widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Player Opublikowano 17 Lutego 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 wlasnie patrzalem i nic nie widac myslalem ze ktorys z garow raz lapie raz nie to wzielem chwycilem kabel przez worek foliowy (jedyne co mialem pod reka) tylko jak go odczepilem od swiecy to mnie pokopalo wymienie te przewody to napisze czy bedzie ok czy tez nie [ Dodano: 18 Luty 08, 22:19 ] Niewiem czy to wazne ale jak auto stoi i naduszam gaz jest ok a kiedy jade z bardzo powolnym dodawaniem gazu to tez wszystko gra jak tylko jest jakas gorka to juz zaczyna przerywac i jak energicznie przyduszam gaz to tez szarpie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.