WNTcoupe Opublikowano 16 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 mam drugie zegary od 4cyl. silnika i nie chodzą . z tyłu są trzy wejścia żółte, białe i chyba niebieskie . Niebieską i biała wtyczke mam natomisast nie pisiadam żółtej . CZY brakuje mi jakiejś czaści instalcji elekt. czy to norma , jest niewykorzystana . ?? i jest jeszcze kilka pinów wolnych na zielonym sektorze?? pozdro WNTcoupe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 16 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 zolta jest do podłączenia OBC, jak nie masz OBC a tylko zegarek analogowy to ta wtyczka zostaje pusta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WNTcoupe Opublikowano 17 Lutego 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 mam dwa komplety zegarów i nie wydaje mi sie żeby na obu były prędkościomierze walnięte , gdzie można (jeśli zegary są ok) szukać przyczyny awarii?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 17 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 mam dwa komplety zegarów i nie wydaje mi sie żeby na obu były prędkościomierze walnięte , gdzie można (jeśli zegary są ok) szukać przyczyny awarii?? 1- sprawdzić zegary w innym aucie jeśli zabanglają... szukać przycyzny 2- jeśli zabanglają, obstawiałbym jakiś czujnik, ale za cholerę nie wiem gdzie go szukać w bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WNTcoupe Opublikowano 17 Lutego 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 a ma ktos może schemat elektryczny . normalnie sa w skrzyni wszelkiego typu czujniki ale tu jest elektronika , ale i tak znajde przyczynę tyle że z Waszą pomocą było by szybciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 17 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 a ma ktos może schemat elektryczny . normalnie sa w skrzyni wszelkiego typu czujniki ale tu jest elektronika , ale i tak znajde przyczynę tyle że z Waszą pomocą było by szybciej na www.realoem.com patrzyłeś ? może te proste schematy wystarczą, żeby znaleźć przyczynę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WNTcoupe Opublikowano 17 Lutego 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 zaraz sprawdzę. dzieki bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 17 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 zaraz sprawdzę. dzieki bmw_beer wklep 7 ostatnich znaków nadwozia, potem odszukaj zegary i tam powinno być ładnie rozrysowane co i jak jest w Twoim modelu i z czym są one powiązane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WNTcoupe Opublikowano 17 Lutego 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 zajebista stronka . to jest to czego szukałem. bardzo mi pomogłes masz u mnie czteropak pozdro [ Dodano: 17 Luty 08, 10:52 ] po nr. nadwozia znalazło mi że jest to silnik 1.6 a ja mam w dowodzie wbite 1.8 to jak to jest?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YontecK Opublikowano 17 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Może silnik był wymieniony albo komuś się numery nadwozia przypadkiem zmieniły ;p Ja poprzednie e30 mialem w wersji coupe po liftingu a teoretycznie była z 85 roku, a jak wpisałem w realoem VIN to sie okazało że to sedan powinien być czterodrzwiowy... <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WNTcoupe Opublikowano 17 Lutego 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 no właśnie tylko jak sprwdzić że silnik jest 1.8 skoro wydaje mo sie że śa one identyczne z 1.6 z zewnatrz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polowa Opublikowano 20 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 a nie masz napisane na kolektorze dolotowym jaka jest pojemnosc tego sprzetu?? u mnie na kolektorze przy samej przepustnicy widnieja cyferki 1.8 :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 21 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 zajebista stronka . to jest to czego szukałem. bardzo mi pomogłes masz u mnie czteropakpozdro [ Dodano: 17 Luty 08, 10:52 ] po nr. nadwozia znalazło mi że jest to silnik 1.6 a ja mam w dowodzie wbite 1.8 to jak to jest?? A) źle coś wklepałeś B) ktoś wymieniał silnik C) ktoś... gwoździkiem wybił numery nadwozia D) jakiś błąd na real oem E) błąd w dowodzie rejestracyjnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 21 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 co do zgearow to jeszcze jest jedna kwestia.... Ja u siebie oryginalnie mam zegary VDo, jak kupile moto-meter to wlasnie obrotek nie dzialal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.