WNTcoupe Opublikowano 16 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 witam ponownie interesuje mnie zmiana głowicy na szesnasto zaworową. wiem że Vw opcja istnieje. mam silnik M10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YontecK Opublikowano 16 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Wydaje mi się że to nie wypali ze względu na inny rozstaw otworów cieczy chłodzącej w głowicy i bloku. glowice chcesz od m42 wykorzystac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WNTcoupe Opublikowano 16 Lutego 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 nie wiem jaka jeszcze nie miałem czasu sie zagłębiać w budowę poszczególnych elementów i osprzętu silnika. a o tym samochodzie na pewno nie wiem tyle co o Corrado. wiem że w Vw można na bank bo tam praktycznie silniki róznią sie głowicami i system zasilania , wiec nie ma większych problemów z tego typu operacjami. wiec wydaje mi sie że inna głowica od 1.8 np 16V (jeśli jest a powinna) lub 8V to powinna pasować a pytanie zadałem bo może ktoś coś takiego robił i chciałem wiedzieć co i jak . bo jeśli nie taka operacja nie daje konkretnych efektów to biorę sie za Swap na 2.5L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 16 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 do 2.5l mam cały silnik ale bez glowicy! to i jezeli bys chciał do e30 to miska olejejowa jest inna i łapy ale łapy mam do e30 2.5! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YontecK Opublikowano 17 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Słyszałem że ktoś próbował zrobić taka operację z silnikiem m40 ale efektów nie znam. silnik m40 i m42 o ile sie nie mylę maja prawie taki sam blok i wydaje mi sie ze nawet rozstaw śrub, którymi się przykręca głowice się zgadzają. problem jest dopiero przy kanałach układu chłodniczego. Mimo wszystko polecam swapa, albo kupno 2,5l. Co sześć garków to sześć garków <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 17 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Słyszałem że ktoś próbował zrobić taka operację z silnikiem m40 ale efektów nie znam. silnik m40 i m42 o ile sie nie mylę maja prawie taki sam blok i wydaje mi sie ze nawet rozstaw śrub, którymi się przykręca głowice się zgadzają. problem jest dopiero przy kanałach układu chłodniczego. Mimo wszystko polecam swapa, albo kupno 2,5l. Co sześć garków to sześć garków <bmw_1> to już nie lepiej 2.8 albo M3 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WNTcoupe Opublikowano 17 Lutego 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 <bmw_1> to już nie lepiej 2.8 albo M3 ? to może próbować z serii 8 adoptować motor . zostane przy projekcie na 2.5l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YontecK Opublikowano 17 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Lepiej ale kolega WNTcoupe coś o 2,5 wspominał. Ja przyznam się szczerze od wczoraj w nocy zacząłem myśleć nad włożeniem 3,5 M30 do e30. Złapałem się wczoraj moją e32 z kumplem który jechał ibizą 1.9TDi po tuningu, jego wykres z hamowni pokazuje 148KM i 330Nm. Ścigaliśmy się do 170km/h. za pierwszym razem odstawiłem go na długośc samochodu prawie, ale za to za drugim już nie poszło tak dobrze, to on mnie odstawił, ale frajda była i tak niezła :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 17 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 to może próbować z serii 8 adoptować motor . zostane przy projekcie na 2.5l Ty mi tu takich pomysłów nie dawaj... bo ja jestem na tyle szurnięty, że mogę się podjąć realizacji Ehhhhhh takie E36 5.4 literka...... fau łosiem... tylko gdzie to zmieścić.... 2.8 ledwo się mieści Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YontecK Opublikowano 17 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Jak sie po pieści to się wszystko zmieści hehehe!!! Ja powoli zaczynam o tym poważnie mysleć, znam typów którzy w e30 takie żeczy na trawniku przed blokiem robią ;p A tak powaznie to moją e32 jak kupowałem to w pierwszej chwili pomyslalem o tym że silnik z niej mi sie na przeszczep przyda ale przyzwyczaiłem się do mojej limuzyny i teraz gdzieś bym drugiej szukał w razie co. W całej tej zabawie chodzi o konkurencje z sąsiednia miejscowością gdzie już do e30 ety turbo montują... Nie mogę byc gorszy hehehe. <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 17 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Jak sie po pieści to się wszystko zmieści hehehe!!! Ja powoli zaczynam o tym poważnie mysleć, znam typów którzy w e30 takie żeczy na trawniku przed blokiem robią ;p A tak powaznie to moją e32 jak kupowałem to w pierwszej chwili pomyslalem o tym że silnik z niej mi sie na przeszczep przyda ale przyzwyczaiłem się do mojej limuzyny i teraz gdzieś bym drugiej szukał w razie co. W całej tej zabawie chodzi o konkurencje z sąsiednia miejscowością gdzie już do e30 ety turbo montują... Nie mogę byc gorszy hehehe. <bmw_3> no a skończy się na okładaniu pałami po ryjach i autach hehehehe To ja tak dla odmiany... wyznaję prostą zasadę - prędkość dla przyjemności, konkurowanie z kimkolwiek mało mnie obchodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YontecK Opublikowano 17 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Nie no, aż takiej imprezy to nie będzie hehe!!! Twoja prosta zasada jest bardzo mądra i chyba dobrze by było żeby większosc młodych kierowców o niej pamiętała. Dla mnie przyjemnością jest czuć jak potworne przyspieszenie wgniata mnie w fotel mojego auta a jak przy okazji takiego przyspieszania wyprzedzę konkurenta z sąsiedniego pasa to juz normalnie bajka Starczy tego dobrego, bo juz chyba za bardzo odeszlismy od tematu. Pozdrawiam serdecznie!!! Miła gadka <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WNTcoupe Opublikowano 17 Lutego 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 wydaje mi sie że 2.5l spokojnie starczy do tego turbina i reszta gratów i po mi M3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YontecK Opublikowano 17 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Jeżeli masz ochotę na turbo to chyba lepiej wybrać silnik od e30 325e czyli 2,7eta. poczytaj gdzies o nim więcej, od zwykłego 2,5 różni się wyższym momentem i chyba mniejszą kompresją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WNTcoupe Opublikowano 17 Lutego 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 wiesz ja dopiero wnikam w temat silników z bmw (wcześniej siedziałem w VW ) .myślę że na początku wakacji będę startował z realizacją i do tego czasu musze wiedzieć wszystko na temat tych silników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YontecK Opublikowano 17 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 To mam nadzieję że moja wskazówka Ci się przyda. Dawaj znac o efektach pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WNTcoupe Opublikowano 17 Lutego 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 jak tylko zacznę działać , założe temat. pozdro temat do zamknięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.